Η προπαγάνδα της ΕΡΤ και η σιωπή της Αρχιεπισκοπής και του «ΚΑΙΡΟΥ»

Εφημερίς Ορθόδοξος Τύπος

Εκπομπήν δια τας εμφύλους ταυτότητας διωργάνωσεν η ΕΡΤ, εις την οποίαν εξεφράσθη –αντιδημοκρατικά- μόνον η μία πλευρά. Ανεφέρθη ότι ο «εκπρόσωπος της Εκκλησίας» κατά την ακρόασιν της Βουλής δια το σύμφωνον συμβιώσεως έδωσε το «πράσινον φως» δια την νομοθέτησιν αυτού! Ποίος τον ώρισεν εκπρόσωπον; Από το λεγόμενον «Πολύχρωμο Σχολείο» (ομάς επιστημόνων που αναδεικνύει ζητήματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητος φύλου) ήταν καλεσμένα τρία άτομα (Πέτρος Σαπουντζάκης, Άγγελος Σκίμπας, Κατερίνα Λιτσαρδοπούλου), ενώ δεν υπήρχαν άτομα να αντιτάξουν επιχειρήματα. Το σπουδαιότερον: ο σύνδεσμος «ΚΑΙΡΟΣ», εις τον οποίον ενεπιστεύθη η ηγεσία της Εκκλησίας τα νέα θρησκευτικά, συμφωνεί με το σύμφωνον και την θεματικήν εβδομάδα (διαχωρισμός βιολογικού και κοινωνικού φύλου, σεξουαλικός προσανατολισμός, ομοφοβία, τρανσφοβία κ.α.). Παραθέτομεν ερανισμόν από όσα εδήλωσαν ένιοι των συμμετασχόντων εις την εκπομπήν, όπου διαφαίνονται εναργώς τα κίνητρα της εκπομπής:
«Φωτεινή Κούβελα, Γ. Γ. Ισότητας φύλων: «Εμείς τι θέλουμε; Θέλουμε το θέμα του φύλου ως θεματική να μπει στα σχολεία, να μπει μέσα στα βιβλία ως μαθησιακή διαδικασία από το δημοτικό μέχρι και τα πανεπιστήμια…Υπήρχαν επιμέρους αντιδράσεις εκ μέρους της Εκκλησίας όχι σαν σύνολο και κάποιων συλλόγων γονέων όχι μόνο φοβικά αλλά έντρομοι… υπάρχει άγνοια… να σεβόμαστε τον άλλο να έχει το δικαίωμα να προσδιορίσει τον εαυτό του ανεξάρτητα από το βιολογικό φύλο, πρέπει να κάνουμε μία κοινωνία τέτοια… ένας τρόπος να μπούμε στα σχολεία είναι οι διαγωνισμοί… φέτος πήγαμε και σε ποιό μικρές ηλικίες με δύο διαγωνισμούς «φύλο και περιβάλλον», μπήκαμε και σε άλλο τομέα, και «όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά», όπου εκεί αρχίζουμε από μικρή ηλικία αυτά τα παιχνίδια που είναι αγορίστικα και κοριτσίστικα τα καταρρίπτουμε αυτά ως διαχωρισμό… η θεματική εβδομάδα ήταν μία καλή αρχή και περιλάμβανε όλα όσα συζητήσαμε… πρέπει να μπου­νε στα βιβλία».
Κωστής Παπαϊωάννου τ. Γ.Γ. Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: «Να αναφερθώ σε ένα ζήτημα που έχει άμεση σχέση με όσα συζητάμε: την διεύρυνση του συμφώνου συμβιώσεως που αφορά στα ομόφυλα ζευγάρια, διότι εγώ είχα τότε την ευθύνη γι’ αυτήν την νομοθέτηση… είχε γίνει προσπάθεια να δημιουργηθεί τότε ένας ηθικός πανικός… η πραγματικότητα έχει έτσι… υπάρχουν πολλά παιδιά που στο σπίτι τους μεγαλώνουν με ομόφυλα ζευγάρια… κάθε φορά που κάνουμε μία τέτοια συζήτηση πάμε ένα βήμα μπροστά. Η επόμενη ημέρα που ξημέρωσε με το σύμφωνο συμβίωσης ακόμα και κανένα σύμφωνο να μη υπογραφόταν ήταν μία άλλη μέρα, διότι είχε μπει στη δημόσια σφαίρα ως ένα κεκτημένο ότι τα ζευγάρια του ίδιου φύλου μπορούνε να ζουν μαζί… Η πίεση για τα θεσμικά ζητήματα πρέπει να λυθεί τώρα δεν μπορούμε να την παραπέμπουμε συνεχώς… Ρόλο παιδείας παίζουν οι νόμοι γι’ αυτό αναφέρθηκα στο σύμφωνο συμβίωσης, αλλά και το νέο νομοσχέδιο για την ταυτότητα φύλου που επιτρέπει ένας άνθρωπος μέσα από μία ταχεία διαδικασία που προστατεύει την ιδιωτικότητά του να διορθώσει το φύλο του με ένα τρόπο ώστε το φύλο που βιώνει να συγκλίνει με το νομικό του φύλο… Θέλω να απευθυνθώ σε πρόσωπα η σε θεσμούς και η Εκκλησία παίζει ένα καίριο ρόλο σε αυτό, που είτε αντέδρασαν αρνητικά είτε δεν στήριξαν όσο πρέπει τέτοιες πρωτοβουλίες. Εγώ θα κρατήσω από την προηγούμενη εμπειρία του συμφώνου συμβίωσης τη στάση της Εκκλησίας τότε. Όταν γινόταν η ακρόαση των φορέων στην Βουλή ήλθε ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας τη δεύτερη μέρα και είπε: εμείς ευλογούμε το θρησκευτικό γάμο έτσι λέει το δόγμα μας. Από κει και πέρα εσείς είστε Πολιτεία κάντε τα κουμάντα σας. Κανονίστε τα πράγματα όπως πρέπει να τα κανονίσετε. Αυτή είναι μία έντιμη, ειλικρινής στάση που συμβάλλει στο να προχωρήσουν τα πράγματα. Και η Εκκλησία και οι άλλοι θεσμοί πρέπει να δούμε τέτοιου είδους θαρραλέα βήματα.»
Βασίλης Σωτηρόπουλος, δικηγόρος: «Θα έπρεπε στο νέο νομοσχέδιο να προβλεφθεί η δυνατότητα αλλαγής φύλου με την συγκατάθεση των γονέων και σε παιδιά ανήλικα»
Δημήτρης Παπαδημητριάδης ψυχίατρος: «Θέλουμε μία κοινωνία αποδοχής, όχι απλώς ανεκτικότητας• προσέξτε, η μία κοινωνία όπου θα βρεθούμε ο ένας με τα χέρια στο λαιμό του άλλου;… από τα 5 θα έπρεπε να ξεκινάει μία εισαγωγή των μαθητών σε αυτά… υπάρχει μία ποικιλία σεξουαλικών προτιμήσεων σε 1500 είδη στη φύση. Το μοναδικό είδος που έχει πρόβλημα με αυτό είναι ο άνθρωπος, επειδή είναι το μοναδικό είδος που έχει αναπτύξει ιδεολογίες για τα πράγματα, θρησκευτικές ιδεολογίες, πολιτικές ιδεολογίες, κοινωνικές ιδεολογίες και έχει βάλει τον εαυτό του σε μεγάλο μπελά… Από την ηλικία των 5 να τους πούμε: υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αυτήν την ανάγκη συντροφικότητας, όπως εγώ με τον πατέρα σου έτσι και ένας άντρας με έναν άλλο άντρα, η μία γυναίκα με μία άλλη γυναίκα… έτσι το παιδί θα προετοιμαστεί ότι υπάρχουν και άλλα πράγματα εκτός από αυτά που θεωρούμε εμείς δεδομένα στο μικρό δικό μας πεπερασμένο περιβάλλον… αυτό που πρέπει να πούμε στους γονείς είναι ότι οι διαφορετικότητες ως προς τις ταυτότητες όσο και ως προς τις σεξουαλικές προτιμήσεις είναι διαχρονικές, υπήρχαν από πάντα, είναι γεωγραφικά διάσπαρτες παντού σε όλο τον πλανήτη και διαπολιτισμικές είτε πάμε στους Εσκιμώους είτε πάμε στους μουσουλμάνους στα ίδια ποσοστά θα τις συναντήσουμε. Αυτό για εμάς τους επιστήμονες σημαίνει ότι υπάρχει μία ποικιλότητα στη φύση, η οποία είναι σταθερή σε 1500 είδη… Τις διαφορετικότητες και την ποικιλία αυτή, τις παραλλαγές τις φυσιολογικές της ταυτότητας και της σεξουαλικής προτίμησης τις είχαμε από πάντα και θα τις έχουμε πάντα. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το χωνέψουμε όλοι… Όπως η Εκκλησία στο εξωτερικό ζητάει συγγνώμη γι’ αυτά τα ζητήματα, θα πρέπει τουλάχιστον και εδώ ο ιατρικός κλάδος…».
Πέτρος Σαπουντζάκης: «Στα σημεία που η βία είναι πιο έντονη μιλάμε για την ομοφοβία και την τρανσφοβία και τα δύο αυτά στον πυρήνα τους έχουν τον σεξισμό, δηλαδή έχουν το μεγάλο άγχος της κοινωνίας μας για το πως θα οικοδομήσει αρρενωπότητες, πως θα φτιάξει σωστούς άνδρες… υπήρχαν περιστατικά βίας που ενώ συνέβαιναν ήταν αόρατα… πολλά από αυτά τα παιδιά θύματα ήταν τα διεμφυλικά παιδιά… το πως θα χρησιμοποιηθεί η όχι το προφυλακτικό είναι θέμα των εμφύλων ταυτοτήτων και πάλι».
Κατερίνα Λιτσαρδοπούλου: «ήταν σαφείς οι οδηγίες του Υπουργείου να ασχοληθούμε με τα στερεότυπα, που αφορούν τα δύο φύλα και αυτό ήταν συμπεριληπτικό για όλο το φάσμα των φύλων… υπήρξαν και οι φωνές, που ήταν τελείως αντίθετες και κουβαλούσαν πολλά στερεότυπα»
Τέλος, μητέρα δήλωσε τηλεφωνικά ότι «το μάθημα των Θρησκευτικών αποτελεί αγκάθι διότι όταν διδάσκονται οι μαθητές ότι ο Θεός, έφτιαξε τα αγόρια και τα κορίτσια αναρωτιούνται τα παιδιά «και αυτόν εδώ τον συμμαθητή (τον ίντερσεξ γιο της) ποιός τον έφτιαξε»; Αυτά πρέπει να τα κοιτάξει το Υπουργείο και η Πολιτεία, ώστε να συμπεριλαμβάνει όλους τους ανθρώπους στην εκπαίδευση που δικαιούνται».

Παντοκράτορας