ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΣ ΒΑΘΜΟΝ ΧΙΛΙΩΝ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ

Share:

Ὁ πατὴρ Μητσοτάκης δὲν ἐτόλμησε νὰ πειράξη τὸ Ἅγιον Ὄρος. Τὶ πράττει ὁ υἱός; (Φωτο.: Ἐπίσκεψις τοῦ Κ. Μητσοτάκη μετὰ τοῦ νῦν Πρωθυπουργοῦ εἰς τὸ Ὄρος 1989)

 

Ἐπεμβαίνουν εἰς τὰ φορολογικὰ προνόμια καὶ τὸ ἀπόρρητον τῶν δεμάτων τοῦ Ἁγίου Ὄρους

 

ΕΓΚΛΗΜΑ  ΕΙΣ  ΒΑΘΜΟΝ  ΧΙΛΙΩΝ  ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ

 

Ἐπιχειροῦν πλαγίως νὰ εἰσβάλουν εἰς τὸ Αὐτοδιοίκητον τοῦ Ἄθω, ἐνῶ διὰ τῆς ψηφιοποιήσεως καὶ καταγραφῆς τῶν κτισμάτων θὰ καταχωρηθοῦν ὅλα εἰς τὸ «Ταμεῖον Δημοσίων Πόρων» καὶ θὰ συνδεθοῦν μὲ τὸ Χρηματιστήριον!

 

 

Τοῦ κ. Γεωργίου Κούβελα, Δικηγόρου – Ἐπιτίμου Προέδρου τῆς Ἐθνικῆς Φοιτητικῆς Ἑνώσεως Κυπρίων

  Οἱ δικαιωματιστές, τὸ γυναικεῖο κίνημα, οἱ «προοδευτικοί» καὶ οἱ πάσης φύσεως «μοντέρνοι», στὰ πλαίσια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς Παγκοσμιοποίησης, ἰσοπεδώνουν τὰ πάντα. Ἐπιμένουν νὰ τονίζουν ὅτι μόνο αὐτοὶ ἔχουν δικαιώματα. Ὅτι πρέπει νὰ τὰ ἀλλάξουμε ὅλα. Τοὺς ἀπαντᾶμε: Στὴν Ἑλλάδα ὑπάρχουν Ἱεροὶ Θεσμοὶ καὶ Ἀπαράβατοι Νόμοι ποὺ δὲν ἀλλάζουν! Γιὰ παράδειγμα τὰ Δόγματα τῆς Ὀρθοδοξίας δὲν ἀλλάζουν καὶ δὲν ἀναθεωροῦνται! Ἡ Ἀγάπη γιὰ τὴν Πατρίδα δὲν ἀλλάζει! Ἡ δομὴ τῆς Οἰκογένειας δὲν ἀλλάζει!

  Τὰ Προνόμια τοῦ Ἁγίου Ὄρους δὲν ἀλλάζουν, δὲν τροποποιοῦνται δὲν καταργοῦνται, δὲν ἀμφισβητοῦνται! Γιατὶ παραχωρήθησαν ἀπὸ τὸν Κύριον Ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστὸ καὶ τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο! Γι᾽ αὐτὸ τὰ σεβάστηκαν ἡ Παράδοση καὶ οἱ Βάρβαροι, ὅταν κατὰ καιροὺς κατέκτησαν τὴν Πατρίδα μας!

Τὰ προνόμια τοῦ Ἁγίου Ὄρους εἶναι: Τὸ Αὐτοδέσποτον, τὸ Αὐτεξούσιον, τὸ Αὐτοδιοίκητον, τὸ Ἄβατον καὶ τὸ Οἰκονομικῶς Ἀνέλεγκτον. Ὅμως οἱ ὀπαδοὶ τῆς «ἀλλαγῆς» ἐπιμένουν στὶς θέσεις τους. Γι᾽ αὐτὸ ἐμεῖς μέσῳ τοῦ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ, τῆς μαχητικῆς Ἐφημερίδας ποὺ μάχεται γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν πίστη τὴν Ἁγία καὶ τῆς Πατρίδος τὴν Ἐλευθερία διακηρύσσουμε ὅτι ὁ Καῖσαρ διέπραξε Ἔγκλημα σὲ βαθμὸ Χιλίων Κακουργημάτων, γιατὶ ζητᾶ νὰ φορολογήσει τὸ Περιβόλι τῆς Παναγίας! Μάλιστα ἐξαπέστειλε πρὸς τὸ Ἅγιο Ὄρος τὸ ὑπ᾽ ἀριθμ. 772 τῆς 5ης Δεκεμβρίου 2022 Ἔγγραφο, μὲ τὸ ὁποῖο ζητᾶ ἀπὸ τοὺς Γέροντες κατὰ τὴν ἀποστολὴ δεμάτων ποὺ περιέχουν ἐργόχειρα (θυμίαμα, κομποσχοίνια, σκαλιστά, ἁγιογραφημένες εἰκόνες κ.λπ.) νὰ ὑποχρεοῦνται νὰ δηλώνουν ἀναλυτικὰ τὸ περιεχόμενο τῶν δεμάτων καὶ τὴν… ἀξία τους!

  Καὶ γιὰ νὰ τὸ ἐμπεδώσουμε καλλίτερα ὁ Καῖσαρ ἐνέταξε τὸ Ἅγιον Ὄρος στὸ ἐπιχειρησιακὸ πρόγραμμα «Ἀθωνικὸ Ψηφιακὸ Ἀποθεματικὸ Μετοχίων Ἁγίου Ὄρους» μὲ κωδικὸ ΟΠΕ 5130719 τοῦ Ὑπουργείου Ψηφιακῆς Διακυβέρνησης! Σύμφωνα μὲ αὐτὸ τὸ πρόγραμμα θὰ γίνει ψηφιοποίηση ὅλων τῶν κτισμάτων τοῦ Ἁγίου Ὄρους, δηλαδὴ ὅλων τῶν Μοναστηριῶν, ὅλων τῶν Μετοχίων, ὅλων τῶν Κελλιῶν κ.λπ.! Καὶ ὅ,τι καταγραφεῖ θὰ ἀνήκει στὸ «Ταμεῖο Δημοσίων Πόρων» (Τ.Δ.Π) καὶ θὰ συνδεθεῖ μὲ τό… Χρηματιστήριο!

  Ἀπὸ ὅλα τὰ παραπάνω προκύπτει ὅτι ὁ Καῖσαρ κατατάσσει τὸ Ἅγιο Ὄρος ὄχι μόνο στὸ Ἑλληνικὸ Κτηματολόγιο, ἀλλὰ τὸ κατατάσσει καὶ στὸ Ταμεῖο Δημοσίων Πόρων (Τ.Δ.Π.) τῆς Εὐρώπης!

  Ὁ Καῖσαρ μὲ αὐτὲς τὶς ρυθμίσεις ὄχι μόνο φορολογεῖ, ἀλλὰ καὶ παντελῶς ὑποδουλώνει οἰκονομικὰ τὸ Ἅγιον Ὄρος! Γι᾽ αὐτό, τὸ ἐπαναλαμβάνουμε, διαπράττει ἀδίκημα εἰς βαθμὸν χιλίων κακουργημάτων!

  Αὐτὲς οἱ ρυθμίσεις εἶναι ἀντικανονικὲς σύμφωνα μὲ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, ἀλλὰ εἶναι καὶ παράνομες καὶ ἀντισυνταγματικὲς σύμφωνα μὲ τοὺς νόμους τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας. Διότι ὁ Καταστατικὸς Χάρτης τοῦ Ἁγίου Ὄρους στὸ πρῶτο κεφάλαιο ἐπιτάσσει τὰ ἑξῆς: «Τὰ ἐν τῷ Ἄθω παραγόμενα προϊόντα ἀπαλλάσσονται παντὸς φόρου ἐγγείου καθαρᾶς προσόδου ἢ ἄλλου ἀμέσου τοιούτου».

  Ὁ Καῖσαρ δὲν σταματᾶ ἐδῶ. Χρόνια τώρα ἀνακινεῖ τὸ Ἄβατο, δηλαδὴ τὸ προνόμιο τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ποὺ καὶ αὐτό, ὅπως καὶ τὰ ἄλλα σεβάστηκε ἡ Παράδοση. Καὶ λένε: Καὶ βέβαια σεβόμαστε τὴν Παράδοση, ὅμως οἱ κοινωνίες ἐξελίσσονται καὶ δὲν πρέπει νὰ ἀνεχόμαστε «διακρίσεις σὲ βάρος τῶν γυναικῶν»! Γιὰ τὸ θέμα αὐτὸ εἶναι χαρακτηριστικὸς ὁ διάλογος δημοσιογράφων μὲ τὴν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας Κυρία Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ὅπως ἀναφέρεται σὲ ρεπορτὰζ τῆς ἐφημερίδας «Τὰ Νέα» τῆς 22ας Ἰουλίου 2023 μὲ τίτλο Ἡ ΠτΔ ἀφήνει ἀνοιχτὸ τὸ ζήτημα τοῦ ἀθωνικοῦ ἀβάτου καὶ τὶς χειροτονίες γυναικῶν, τὸ ὁποῖο ἀναδημοσίευσε ὁ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ τῆς 28ης Ἰουλίου 2023:

  «Δημοσιογράφος: Νὰ τολμήσω νὰ θέσω καὶ τὸ ζήτημα τοῦ ἀβάτου τοῦ Ἁγίου Ὄρους; Φυσικὰ δὲν θὰ ἔπρεπε ποτὲ νὰ γίνει τουριστικὸς τόπος. Ὅμως, τηρουμένων τῶν κανόνων εὐπρέπειας, δὲν εἶναι ὥρα νὰ ἀνοίξει καὶ στὸ γυναικεῖο φῦλο;

  [Σὰν ἕτοιμη ἀπὸ καιρὸ ἡ Πρόεδρος ἀπαντᾶ:]

  ΠτΔ: Ἐπειδὴ τὸ ζήτημα τίθεται στὴ βάση τοῦ δικαιώματος πρόσβασης στὶς γυναῖκες, ἐκτὸς ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι τὸ Ἅγιον Ὄρος ἀκολουθεῖ μία παράδοση περισσότερων ἀπὸ χιλίων χρόνων, ἄποψή μου εἶναι ὅτι πολὺ σημαντικότερο ζήτημα εἶναι ἐκεῖνο τῶν καθημερινῶν διακρίσεων σὲ βάρος τῶν γυναικῶν. Πέρα ἀπὸ τὶς ἀκρότητες ποὺ βλέπουμε σὲ ἄλλες χῶρες ἐκτὸς τοῦ Δυτικοῦ κόσμου, ἀκόμα καὶ στὴν Εὐρώπη ὑπάρχουν φαινόμενα ἔμφυλης βίας καὶ φυσικὰ ἡ μὴ ἀναγνώριση τῶν γυναικῶν στὸν ἐργασιακὸ χῶρο σύμφωνα μὲ τὴν ἀξία τους. Ὁμολογῶ πὼς αὐτὰ τὰ θεωρῶ πιὸ σημαντικά.

  [Μὰ θὰ εἶχε μεγάλη συμβολικὴ σημασία τὸ ἄνοιγμα τοῦ Ἁγίου Ὄρους, μουρμουρίζω. Ὅπως καὶ τὸ νὰ ξαναδοῦμε τοὺς παλιοὺς βιβλικοὺς μύθους. Ἐκείνη τὴν παλιὰ ἱστορία μὲ τὴν Εὔα ποὺ παρέσυρε τὸν Ἀδὰμ μήπως εἶναι καιρὸς νὰ τὴν… ἀναθεωρήσουμε; Ἀντὶ γιὰ ἀπάντηση ἡ Πρόεδρος πηγαίνει στὴν κουζίνα, ἀπὸ ὅπου φέρνει ἕνα ποτηράκι τσίπουρο γιὰ τὴν καθεμιά. «Δῶρο τοῦ Ἀρχιεπισκόπου», λέει. «Ἔχω πολὺ καλὲς σχέσεις μαζί του». Στὴν ὑγειά μας!].

  Εἶναι ἀπίστευτον. Σιγά-σιγά, ἕνα ἕνα θέλουν νὰ καταργήσουν τὰ Προνόμια τοῦ Ἁγίου Ὄρους!

  Αὐτὸ ἀποτελεῖ ἐσχάτη προδοσία· Πνευματική, Ἐκκλησιαστικὴ καὶ Ἐθνική.

  Στῶμεν καλῶς!

  Εἰς οἵους καιροὺς τετήρηκας ἡμᾶς Κύριε!

Previous Article

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ  ΚΑΙ Η ΕΦΗΜΕΡΟΣ ΔΟΞΑ

Next Article

ΟΠΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ