Η επιλεκτική μνήμη Φαναρίου – Μόσχας

Share:

Ο Σεβ. Αρκαλοχωρίου επέλεξε την εφημερίδα «Αυγή», όργανον του ΣΥΡΙΖΑ, που έχει υποστηρίξει όλα τα αντιευαγγελικά νομοθετήματα και έχει φιλοξενήσει απαραδέκτους δια την Εκκλησίαν δηλώσεις, δια να δημοσιεύση άρθρον με τι­τλον «Αυτοκέφαλο Ουκρανίας: Θεραπεία πνευματικού προβλήματος». Μία λεπτομέρεια αυτού του άρθρου αποκαλύπτει πολλά πράγματα: ο μεν Μόσχας κατηγορείται, διότι ενεθυμήθη εις άκαιρον χρόνον κανονικά παραπτώματα, δια να καθαιρέση, ο δε Κωνσταντινουπόλεως εγκωμιάζεται, διότι ενεθυμήθη εις άκαιρον χρόνον να δεχθή ως Επισκόπους ανθρώπους άνευ ιερωσύνης. Παραθέτομεν ελάχιστον τμήμα του άρθρου από την ιστοσελίδα avgi.gr της 13ης Ιανουαρίου 2019:

«…η συμπόρευση με άρχοντες και εξουσίες του κόσμου τούτου συστοιχίζουν Εκκλησία και επισκόπους σε πολιτικές στοχεύσεις και σκοπιμότητες, με αποτέλεσμα οι συνεπίσκοποι, με τους οποίους συλλειτούργησαν και συνυπέγραψαν για την αναγκαιότητα του ουκρανικού αυτοκεφάλου κοινές διακηρύξεις, εν προκειμένω αρχιερείς να καθαιρούνται, στον δε εκκλησιαστικό αφορισμό να επικαλούνται κανονικά παραπτώματα, τα οποία επί τούτου ενθυμήθηκαν… Ήδη από το 1992 ο Φιλάρετος ζήτησε από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να άρει το Γράμμα (1686) του Πατριάρχη Διονυσίου Ε’ και να θέσει το Κίεβο υπό την κανονική του δικαιοδοσία. Όμως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ανακάλεσε το γράμμα μετά από είκοσι έξι χρόνια…».

Previous Article

Ισχυραί πιέσεις προς τον Ιεροσολύμων

Next Article

Σεβ. Ναυπάκτου: «Η θρησκευτική ουδετερότητα να τεθή στο άρθρο 13»

Διαβάστε ακόμα