Η Παγώνη και οι φίλοι της έπαψαν από τα καθήκοντα της γιατρό γιατί χαρακτήρισε «επικίνδυνα» τα εμβόλια

Κι όμως, φαίνεται πως οι μέθοδοι της Ιεράς Εξέτασης λειτουργούν και σήμερα. Η ελεύθερη επιστημονική άποψη διώκεται και μάλιστα επιπίπτει επί των κεφαλών όσων θεωρούν ότι είναι ελεύθεροι να την εκφράζουν, με βαριές συνέπειες. Αυτό συνέβη με την ιατρό Εύη  Κιαγιά της οποίας την άδεια πήρε το Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο Ιατρών, με πρόεδρο την γνωστή σε όλους μας κ. Παγώνη.

Ο αντιπρόεδρος του Συμβουλίου κ. Βλάσιος Πυργάκης και τα άλλα μέλη αποφάσισαν την…καρατόμηση της κ. Κιαγιά επειδή εξέφρασε την επιστημονική άποψη ότι τα εμβόλια για τον κόβιντ δεν αναστέλλουν την εξάπλωσή του, αλλά αντιθέτως, παρά τον εμβολιασμό του κόσμου, ο κορωνοϊός διαδίδεται και εξαπλώνεται.

Μάλιστα η γιατρός παρουσίασε την άποψή της με μελέτες επιστημονικές που την επιβεβαιώνουν. Η απόφαση όμως ελήφθη με συνοπτικές διαδικασίες-και ομόφωνα: την “καρατόμησαν” από το σύλλογο των ιατρών επί τριετία!

Δείτε πιο κάτω το σκεπτικό της απίστευτης απόφασης:

με νομους ιερας εξετασης το

Προσέξτε την τελευταία γραμμή, με ποιο σκεπτικό καρατομούν την γιατρό: “…σύμφωνα με τα οποία (επιστημονικά δεδομένα) ο εμβολιασμός είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος ελέγχου εξάπλωσης του κορωνοϊού’!

Γράφουν αυτά, ενώ γνωρίζουμε άπαντες ότι από τότε που άρχισε ο μαζικός εμβολιασμός έγινε ο κακός χαμός με την περαιτέρω εξάπλωση του ιού και τη δημιουργία αλλεπάλληλων μεταλλάξεων!

primenews.press

Previous Article

Ἐγγενὲς τὸ πρόβλημα τοῦ ἀποχριστιανισμοῦ εἰς τὴν Εὐρώπην!

Next Article

Τελῶνες καί πόρνες μεταποιούμενοι (Κυριακή ΙΕ΄ Λουκᾶ)