Καταργεῖται ἡ λέξις μπαμπὰς καὶ μαμά;

Share:

Γράφει ἡ κα Ξανθίππη Ἀγρέλλη, δημοσιογράφος

   Ἡ λέξη ἀγόρι ἢ κορίτσι, ἀντικαθίσταται μὲ τὴν λέξη παιδί; Προβληματίστηκα πολὺ ἀρχικὰ σὰν μητέρα, πρὶν γράψω αὐτὰ τὰ λόγια. Ἀλλὰ  γρήγορα κατάλαβα, ὅτι ἄλλοι δημιουργοῦν σοβαρότερα προβλήματα. Τὸ ἄρθρο αὐτὸ δὲν ἔχει σκοπὸ νὰ προσβάλλει κανένα γιὰ τὶς ἐπιλογές του, στὴν προσωπική του ζωή, οὔτε καὶ νὰ κατηγορήσει τὸν τρόπο ζωῆς μίας μερίδας ἀνθρώπων.

   Τελικὰ ἂν καὶ προσκλήθηκε ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, στὰ ἐγκαίνια τοῦ νεόδμητου Ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου, ἕνα τάμα ἑκατὸ χρόνων τῶν Μικρασιατῶν Πετρουμιανῶν, δὲν ἦρθε. Δὲν μᾶς τίμησε τὸ Πατριαρχεῖο, οὔτε ἔστειλε ἔστω ἕνα ἐκπρόσωπό του, ἀφοῦ τὰ Δωδεκάνησα ὑπάγονται στὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο. Γιατί ἆραγε; γιὰ νὰ μὴ χαλάσει τὴν ἐπιθετική, ἀμφισβητούμενη στάση τῆς γείτονας ποὺ διεκδικεῖ τὰ Δωδεκάνησα; Γιὰ νὰ μὴ χάσει τὴν εὔνοια τοῦ Σουλτάνου, τὸν Οἰκουμενικὸ θρόνο καὶ τὶς ἀνέσεις; Ὅμως ὅσο καὶ ἂν θέλει νὰ δικαιολογηθεῖ ὁ Πατριάρχης βρέθηκε τὶς ἑπόμενες μέρες, καὶ καλὰ ἔκανε, στὰ ἐγκαίνια τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Ἁγίου Παϊσίου στὰ Ἰωάννινα. Κάπως  μακριὰ ἀπὸ τὰ Ἀκριτικὰ Δωδεκάνησα, ποὺ τὰ λύπησε καὶ τὰ ἀπογοήτευσε.

   Καὶ σὰν νὰ μὴ ἔφταναν ὅλα αὐτά, τὸ πνευματικό του παιδί, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος, εὐλόγησε τὰ υἱοθετημένα παιδιὰ ὁμόφυλου ζευγαριοῦ, ποὺ ἡ Ἐκκλησία μας δὲν τοὺς ἀναγνωρίζει. Στὸ γεγονὸς -σόου τῆς βάφτισης μὲ ὀκτὼ νονοὺς καὶ ἑκατὸ καλεσμένους, ἕνας Ὀρθόδοξος Ἀρχιεπίσκοπος μειοδοτεῖ τῆς Χριστιανοσύνης, ἀφοῦ ἄλλα κηρύττει καὶ ἄλλα κάνει.  Στηρίζει  ἕνα  ξοφλημένο, ἀξιακὰ νεκρὸ δυτικὸ πολιτισμό, ποὺ θέλει νὰ καταργήσει τὴν μητρικὴ καὶ τὴν πατρικὴ φιγούρα. Παράλογα  πράγματα συμβαίνουν καὶ ὅμως ὁ ὑπαρξιακὸς καημὸς τοῦ πατέρα καὶ ἡ στοργὴ τῆς μητέρας, γιὰ τὸ παιδιά τους, δύσκολα θὰ ἐκλείψουν.

   Αὐτὸ εἶναι τὸ νέο φροῦτο ποὺ ἀκούει στὸ ὄνομα τοῦ φτιασιδωμένου, φασιστικοῦ καπιταλισμοῦ, δῆθεν φιλελευθερισμοῦ καὶ τοῦ δικαιωματισμοῦ, μίας κοινωνίας ἰδιαίτερων ἀνθρώπων, ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ διανοηθεῖ τὸ μεγαλεῖο τῆς ἀνθρώπινης φύσης, τὴν παρουσία καὶ τὸ βάρος τῆς ἔννοιας μαμὰ καὶ μπαμπάς. Γιὰ αὐτὸ καὶ πρέπει νὰ τὸ κατανοήσουν ὅσοι πολεμοῦν τοὺς δύο στυλοβάτες τῆς οἰκογένειας, ὡς βασικοῦ κυττάρου τῆς κοινωνίας. 

   Πολὺ  δίκαια ὅλοι θὰ ἀναρωτηθοῦν. Τότε γιατί  οἱ ἱερωμένοι  δὲν ἀφήνουν νὰ μποῦν κουμπάροι ζευγάρια μὲ πολιτικὸ γάμο, σὲ βαφτίσεις ἢ δὲν βαφτίζουν τὰ παιδιὰ παντρεμένων, μὲ πολιτικὸ γάμο, ἀφοῦ αὐτοὶ δὲν ἀναγνωρίζουν ὅλα τὰ Ἱερὰ Ἐκκλησιαστικὰ Μυστήρια; Αὐτοὶ οἱ ὁμοφυλόφιλοι τί γάμο εἶχαν κάνει καὶ ἂν ἡ ὁμοφυλοφιλία εὐλογεῖται τελικὰ ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξο  Ἐκκλησία;

   Αὐτὰ τὰ παιδιὰ λένε εἶναι προϊόντα παρένθετης μητέρας καὶ ἔγινε υἱοθεσία- τεκνοθεσία, ὅπως  γιὰ παράδειγμα στὴν Οὐκρανία ποὺ λειτουργοῦν νόμιμα 52 κλινικὲς παρένθετων μητέρων, ποὺ τὰ παίρνουν συνήθως ἄτεκνα ἢ ὁμόφυλα ζευγάρια, ἀντὶ 25-50 χιλ. εὐρώ. Ἆραγε αὐτὴ ἡ μητέρα -τέρας ποὺ κυοφορεῖ τὰ παιδιὰ ἐννέα μῆνες καὶ μετὰ τὰ πουλάει, τί θὰ τοὺς πεῖ, ὅταν μεγαλώσουν καὶ σὰν αὐριανοὶ πολίτες, ἀνακαλύψουν ὅτι τὰ πούλησε; Πῶς θὰ μεγαλώσουν αὐτὰ τὰ παιδιά, χωρὶς τὴν παρουσία καὶ τὴ στοργὴ τῆς μητέρας, σὲ ἕνα κλῖμα περίεργο καὶ ἀφύσικο, μὲ δύο πατεράδες, ποὺ πολλὲς φορὲς ἀποδεικνύονται καὶ παιδεραστὲς καὶ παίρνουν τὰ παιδιὰ γιὰ ἴδια χρήση; Ποιὸς  νόμος θὰ τὰ προστατέψει ἀπὸ νόμους-ὑπονόμους  καὶ δικαιώματα, ποὺ θεσπίζουν οἱ ἴδιοι κομμένους καὶ ραμμένους στὰ μέτρα τους; Συχνὰ διαβάζουμε στὶς εἰδήσεις πὼς  ἄλλα παιδιὰ αὐτοκτονοῦν, ἄλλα ζητοῦν βοήθεια ἀπὸ κοινωνικὲς ὀργανώσεις, ἄλλα ἐγκληματοῦν καὶ ἄλλα παραπαίουν στὰ ναρκωτικὰ δυστυχισμένα, ἀλλὰ  πάμπλουτα, στὴ βασανισμένη ζωή τους.  Κάθε  μέρα οἱ εἰδήσεις ἔχουν τραγικὰ περιστατικὰ σεξουαλικῆς κακοποίησης υἱοθετημένων παιδιῶν, ἀπὸ ἀκατάλληλους θετοὺς γονεῖς, ἑτερόφυλους ἢ ὁμοφυλοφίλους. Θὰ μοῦ πεῖτε ἡ Ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία πρωταγωνιστεῖ σὲ σκάνδαλα ἱερωμένων γιὰ σεξουαλικὴ κακοποίηση παιδιῶν, στὰ Δημόσια Ἱδρύματα. Ὄχι πὼς δὲν ἔχει μερικὰ κρούσματα ὁμοφυλοφιλίας καὶ παιδεραστῶν καὶ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, μὲ ἀρσενοκοῖτες καὶ κίναιδους, κρυμμένους κάτω ἀπὸ τὰ τιμημένα ράσα. Μία  ματιὰ στὸ Δικαστικὸ καὶ Ἀστυνομικὸ ρεπορτάζ, θὰ σᾶς πείσει. 

   Μπορεῖ ἡ ἐλὶτ ἑνὸς ξενόφερτου Δυτικοῦ πολιτισμοῦ, νὰ καταργήσει τὴν ἱερὴ μητρικὴ φιγούρα;  Μπορεῖ  ἡ  ἄκρατη σεξουαλικὴ ἐλευθερία, νὰ παρελαύνει μὲ περηφάνια, στὰ Σόδομα καὶ τὰ Γόμορρα;  Τί  ἀκριβῶς προσφέρουν στὴν ἐνημέρωση τοῦ κόσμου ὅτι δύο ἄντρες ὁμοφυλόφιλοι, ποὺ πῆραν δύο παιδιὰ μέσῳ παρένθετης μητέρας καὶ σκέφτηκαν νὰ τὰ βαφτίσουν; Σᾶς θυμίζει λίγο τὴν τεχνητὴ κλωσσομηχανή; Ἔτσι; 

   Γιατί  ἔπρεπε νὰ κάνουν μεγάλο ντόρο στὰ βαφτίσια,  ἀφοῦ αὐτοὶ δὲν πιστεύουν γιὰ αὐτὸ διάγουν ἁμαρτωλὸ βίο, σύμφωνα μὲ τοὺς Ὀρθόδοξους Χριστιανικοὺς κανόνες; Γιατί  δύο ἄντρες ὁμοφυλόφιλοι, κρατοῦν δύο ἀθῷα παιδάκια καὶ φωτογραφίζονται, γιὰ νὰ μᾶς μπουκώσουν μὲ τὸ ζόρι, ὅτι ἀποτελοῦν μία φυσιολογικὴ οἰκογένεια;  Ἡ ἄκρατη  προπαγάνδα τῶν ὁμοφυλοφιλικῶν σχέσεων καὶ τοῦ κινήματός τους, σαρώνει τὴν Ὑφήλιο σὲ ἐπίπεδο πολιτικό, νομοθετικό, ἐπικοινωνιακό, ἐκπαιδευτικὸ καὶ Θρησκευτικό. 

   Ἔτσι  γιὰ νὰ συνηθίζουμε στὴν ἰδέα, ὅτι αὐτοὶ ὑπάρχουν καὶ σταδιακά μᾶς ἐπιβάλλονται.

   Ὅλοι αὐτοὶ οἱ σχεδιαστὲς μόδας, οἱ ροκάδες, τὰ εἴδωλα τῆς μουσικῆς, οἱ καμωτές, οἱ τραγουδιστές, οἱ θεατρίνοι, τὰ μοντέλα, οἱ χορευτές,  καὶ οἱ γόνοι πλουσίων οἰκογενειῶν, ἔσπευσαν νὰ παρευρεθοῦν, νὰ αὐτοπροβληθοῦν,  σὲ μία βάπτιση θεατρίνων, γιὰ νὰ νομιμοποιήσουν στὰ μάτια τοῦ κόσμου μία κατάσταση προκλητική.

   Ἀνάμεσα  στὰ ἑκατὸ ἄτομα πρόσθεσε καὶ ἰδιαίτερη βαρύτητα τὸ πνευματικὸ παιδί, τοῦ Βαρθολομαίου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.  Εὐθύνεται ὁ νῦν Ἀρχιεπίσκοπος Ἀμερικῆς, ποὺ εὐλόγησε τὴν βάφτιση μὲ ὀκτὼ νονούς, κυρίως ἀλλόθρησκους; Ὄχι  πὼς εἴμαστε ἀντίθετοι στὰ βαφτίσια ὅλων τῶν παιδιῶν, ἀλλὰ γιατί τέτοιο σόου καὶ τέτοια προβολή; Μήπως  τὸν κάλεσαν γιὰ νὰ τὸν χρησιμοποιήσουν, ὥστε νὰ δέσει τὸ σκηνικὸ καὶ νὰ γίνει παντοῦ γνωστό, ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας βαφτίζει τὰ θετὰ παιδιὰ δύο μπαμπάδων, ποὺ συζοῦν καὶ ὄχι ἑνὸς μπαμπὰ καὶ μία μαμᾶς ποὺ ζοῦν παντρεμένοι μὲ τοὺς Ὀρθόδοξους Χριστιανικοὺς κανόνες;  Τί θέση παίρνει, ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης;

   Ὅσο γιὰ τὴν ἀγάπη; Αὐτὴ  εἶναι ἄρρωστο πάθος ἁμαρτωλό, Σόδομα καὶ Γόμορρα, κατὰ τὰς Ἱεράς  Γραφάς καὶ τοὺς Χριστιανικοὺς κανόνες. 

   Ὅμως, ἐπειδὴ εἴμαστε Δημοκρατικὴ ὡς  χώρα,  θὰ τολμήσουμε νὰ ποῦμε πὼς πρόκειται γιὰ μεταμοντερνισμὸ καὶ γιὰ σύγχρονα νομοθετήματα αὐτὰ ποὺ ζοῦμε. Ποῦ κολλάει τὸ γονέας 1 καὶ γονέας 2, στὰ ἐπίσημα ἔγγραφα, καταργώντας τὴν παρουσία τοῦ πατέρα καὶ τὴν πιὸ γλυκιὰ λέξη τῆς μάνας, μὲ τὴν μητρικὴ ἀγκαλιά; Φυσικὰ δὲν  θὰ ποῦμε πράγματα προσβλητικά, ποὺ οἱ νόμοι ποὺ εἶναι κομμένοι  καὶ ραμμένοι στὰ μέτρα τους, θὰ μᾶς κυνηγήσουν καὶ  θὰ μᾶς σύρουν στὰ δικαστήρια. Ἀλλὰ δὲν θὰ δεχθοῦμε  καὶ νὰ μᾶς κολλήσουν ταμπέλες, ἀπὸ μία συγκεκριμένη νομενκλατούρα δικαιωματιστῶν.

   Ἐδῶ  συζητᾶμε κάτι ἄλλο πιὸ σοβαρό. Μία  συγκεκριμένη ἐλὶτ ἐξουσίας, μὲ 52 ἑκατομμύρια μέλη ὁμοφυλόφιλους  παγκοσμίως, ὅσος  εἶναι ὁ πληθυσμὸς τῆς Γαλλίας, μὲ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, ποὺ θεωρεῖ καὶ ἐπιβάλλει ὅτι οἱ ὅροι καὶ οἱ ἔννοιες πατέρας καὶ μητέρα, ἄνδρας καὶ γυναίκα, εἶναι καταχρηστικοί, ἀναχρονιστικοὶ καὶ ὁμοφοβικοὶ καὶ πρέπει νὰ καταργηθοῦν. Λέτε οἱ λέξεις μπαμπὰς καὶ μαμά, τελικὰ νὰ προάγουν τὶς διακρίσεις ἔναντι σὲ αὐτὲς τὶς μειονότητες καὶ γιὰ αὐτὸ τὶς καταργοῦν μὲ νομοθέτημα στὴν Γαλλία, στὴν Ἀγγλία, στὴν Ὁλλανδία καὶ στὴν Γερμανία; Λὲς  καὶ αὐτοὺς ἐκεῖ δὲν τοὺς γέννησε ἕνας πατέρας καὶ δὲν τοὺς μεγάλωσε μὲ στοργὴ μία μητέρα, ἀπαραίτητα πρότυπα τῆς ζωῆς; Γιατί  ὅλοι αὐτοὶ ποὺ περήφανα παρελαύνουν μὲ χρωματιστὲς σημαῖες, γιὰ τὰ Σόδομα καὶ τὰ Γόμορρα, ὅπου βρεθοῦν καταργοῦν τὶς λέξεις ἄρρεν- θῆλυ ἢ ἄνδρας- γυναίκα ἢ πατέρας-μητέρα; Γιατί μπερδεύουν καὶ θέλουν νὰ ἐπιβάλουν στὰ παιδιὰ καὶ στοὺς ἐφήβους, ἐπιλογὴ καὶ ἐπαναπροσδιορισμὸ τοῦ φύλου, μὲ χειρουργικὲς ἐπεμβάσεις, καὶ μὲ ἀπίστευτη  ψυχικὴ καὶ σωματικὴ ταλαιπωρία, λὲς καὶ ἡ σοφὴ φύση δὲν τὰ προίκισε μὲ τὸ ἀνάλογο φῦλο τους; Γιατί  κατακλύζουν τὰ ΜΜΕ, τὶς διαφημίσεις, τὸν κινηματογράφο, τὰ κινούμενα σχεδία, τὶς εἰδήσεις καὶ προωθοῦν τὸν μιμητισμὸ καὶ τὴν ὁμοφυλοφιλία,  κατὰ κόρον; Ἀκόμη  καὶ στὴν Ἐκκλησία μπῆκαν σὲ γάμους καὶ σὲ  Βαφτίσια, ποὺ τὴν ἐμπλέκουν, καταργώντας σταδιακὰ τὴν εὐλογημένη φυσιολογική, παραδοσιακὴ οἰκογένεια, μὲ πατέρα, μητέρα καὶ  παιδιά, βυθίζοντας ἔτσι τὴν κοινωνία στὸ βοῦρκο τῆς ἀνομίας καὶ τῆς  ἁμαρτίας;

   Ἄραγε αὐτὴ ἡ ἀντιαισθητικὴ προπαγάνδα, μπορεῖ νὰ καταργήσει τὴν μητρικὴ στοργὴ καὶ τὴν ἐξάρτηση τοῦ βρέφους ἀπὸ τὴν μαμά του, ποὺ βίαια τοῦ στέρησαν τὴν μητρικὴ παρουσία της, ὡς παρένθετη μητέρα; Ἆραγε  αὐτὸ τὸ βιολογικό, συγκλονιστικὸ φυσικὸ μυστήριο, τοῦ δεσμοῦ καὶ τῆς ἀσφάλειας στὴν μητρικὴ ἀγκαλιὰ καὶ τῆς τροφῆς τοῦ βρέφους μὲ τὸ μητρικὸ γάλα, μποροῦν νὰ τὸ καταργήσουν; Ἀναρωτιέστε, γιατί ἡ  Εὐρώπη μελλοντικά, θὰ ἀντιμετωπίσει σοβαρὸ δημογραφικὸ πρόβλημα; Γιατί τὸ Ἰσλὰμ μὲ τοὺς δικούς του Θρησκευτικοὺς αὐστηρούς, ἠθικοὺς κανόνες, ἀξίες καὶ ἀρχὲς γιὰ τὴν οἰκογένεια, δὲν ἀντιμετωπίζει δημογραφικὸ πρόβλημα; Οὔτε  ἐπιτρέπει νὰ ἔχει παράταιρες οἰκογένειες, ἀπὸ ἄτομα ποὺ ἔχουν χάσει τὸν ὁρισμὸ καὶ τὴν ἔννοια τῆς οἰκογένειας, μὲ τὶς δύο βάσεις πατέρα καὶ μητέρας. Ἀναρωτιέστε, γιατί τὸ Ἰσλὰμ πολλαπλασιάζεται καὶ διαδίδεται, μὲ ταχύτερους ρυθμούς; Γιατί κρατάει Θρησκευτικοὺς νόμους καὶ ἀξίες ἠθικῆς, προστατεύοντας καὶ στηρίζοντας τὴν οἰκογένεια, κάτι ποὺ οἱ μοντέρνοι Χριστιανοὶ τοὺς καταργοῦν καὶ τοὺς προσπερνοῦν;

   «Οὐαί  ὑμῖν γραμματεῖς καὶ φαρισαῖοι ὑποκριτές», μὲ τὶς κορῶνες, τοὺς θρόνους καὶ τὶς χρυσοποίκιλτες ἐνδυμασίες, ποὺ μοιάζουν μὲ τάφους στολισμένους, ἀλλὰ γεμάτους σήψη. Μὴ ἀπορεῖτε λοιπὸν, γιατί τὸ Ἰσλάμ, θὰ κυριαρχήσει. Διότι  δίνει μεγάλη σημασία, στὸν ἱερὸ θεσμὸ τῆς οἰκογένειας. Ἀκόμη  καὶ  οἱ ἐκτρώσεις εἶναι ἀνύπαρκτες, χωρὶς δικαιολογητικὰ τύπου γυναικεῖα ἀνθρώπινα δικαιώματα, γιὰ τὶς ἀμβλώσεις. Ἆραγε  τὸ ἀγέννητο  παιδὶ ποὺ θέλει νὰ ἔρθει στὸν κόσμο, δὲν ἔχει ἀνθρώπινα δικαιώματα;

   Ὡς ἐπίλογο δυστυχῶς θὰ ξεχωρίσω  ὅ,τι γράφει ἡ Ἱερὰ Ἀποκάλυψη, τοῦ Εὐαγγελιστῆ Ἰωάννου. Ἔρχονται τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν, ὅπως οἱ ἄνδρες δὲν θὰ ξεχωρίζουν ἀπὸ τὶς γυναῖκες καὶ τὸ ἀντίθετο. Οἱ  κοσμικοὶ μὲ τοὺς χαλκάδες, οἱ  παραμορφωμένοι καὶ μὲ τὰ τρομακτικὰ τατουάζ, θὰ μοιάζουν μὲ τοὺς ἀγγέλους τῆς κολάσεως καὶ οἱ κληρικοί, θὰ μοιάζουν μὲ τοὺς κοσμικούς, γιατί θὰ κυκλοφοροῦν ξυρισμένοι καὶ χωρὶς τὰ τιμημένα ράσα τους.  Σημεῖα τῶν καιρῶν ἢ τέρατα καὶ σημεῖα;

Πηγή: Ἱστοσελὶς «Τὸ βῆμα τῆς Κῶ», 14.7.2022.

Previous Article

Ἡ Θεία Μεταμόρφωσις ὡς προάγγελος καὶ τῆς ἰδικῆς μας μεταμορφώσεως

Next Article

Tα παιδιά ακόμα αναρωτιούνται: «Τι θα γίνει με εμάς την επόμενη σχολική χρονιά;»