Ο αόρατος εχθρός και ο Αόρατος Προστάτης

Share:

Ο αόρατος εχθρός και ο Αόρατος Προστάτης
(Ποιός αντιγράφει ΠΟΙΟΝ)

Δεν δημιουργείς την ανάγκη για να προσαρμοστείς σε αυτήν, δηλαδή παράνομη διαιώνιση οικονομίας, και παράνομη, διότι αυτή η ανάγκη προπορεύεται της θείας οικονομίας, προπορεύεται η άγνοια της γνώσης. Φανταστείτε Μακαριώτατε, τον Δημιουργό μας και Συντηρητή μας να δημιουργούσε ανάγκες για να προσαρμοσθεί σ’ αυτές, ανάγκες εις βάρος των κτισμάτων Του. Αυτό, Μακαριώτατε, δηλώνει και φανερώνει γι’ αυτούς που δημιουργούν ανάγκες για να προσαρμοσθούν σ’ αυτές, δηλώνει και φανερώνει ότι ο Αληθινός Θεός είναι αδύνατον να είναι δημιουργός αναγκών, για τον απλούστατο λόγο, αν το κάνει, δεν είναι αληθινός Θεός. (Η πρώτη ανάγκη είναι ανθρώπινο δημιούργημα και μετά από αυτό, η διαιώνιση των αναγκών, ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι όλες διαχειρίσιμες από τους δημιουργούς των αναγκών, και εχρειάσθη η επέμβαση του Δημιουργού μας και Συντηρητή μας για τη διαιώνιση της δημιουργίας.)

Παράδειγμα ψεύτικου θεού, ο Δίας, ο οποίος δημιουργούσε ανάγκες για τους θνητούς, για να καλύψει την ψεύτικη θεϊκή ιδιότητά του, παράγωγο έρευνας και πληροφόρησης εκ της οποίας εκλάπη η υποδομή της προϋπάρχουσας γνώσης. Κλοπιμαία, τα οποία κατέρρευσαν με την εμφάνιση του Ναζωραίου, του Τεχνουργού Λόγου (Είπε και εγεννήθησαν). Και αναρωτιέμαι, ποιά θέση ή σχέση μπορεί να έχει ανάμεσά μας ο Ναζωραίος, όταν οι αντιπρόσωποί του προσαρμόζονται στις ανάγκες που οι ίδιοι δημιουργούν, μήπως αυτοί είναι συνεχιστές του Δία; Οι οποίοι, από άγνοια, κάθε φορά βάζουν το χέρι τους στο κουτί της πανδώρας για να τραβήξουν την τύχη τους, επαφιόμενοι σε άλλα κτίσματα;

Το πότε και πώς, Μακαριώτατε, δημιουργείται πρώτη και δεύτερη κατηγορία του Αγίου Φωτός, αποδεικνύει ότι η μία κατηγορία είναι το κτιστό φως, και η άλλη κατηγορία το Άκτιστο Θείο Φως. Έτσι ερμηνεύεται, αυτό που ακούσθηκε. Και αυτό αναφέρεται στο 21:7-8 του Ιεζεκιήλ, «και εκψύξει πάσα σαρξ και παν πνεύμα». Πώς το παθαίνει αυτό, το ανθρώπινο πνεύμα; Πώς παθαίνει ό,τι μπορεί να πάθει και η σάρκα;

Αυτό, Μακαριώτατε, οι δύο κατηγορίες του Αγίου Φωτός ήδη υπάρχουν. Η μία, η άκτιστη κατηγορία μεταβιβάζεται στους Ορθόδοξους ιερείς, τους οποίους το Άγιο Φως αποδέχεται. Και η άλλη κατηγορία είναι του κτιστού φωτός, δημιούργημα από μή Ορθόδοξους ιερείς, τους μετά το 1054μ.Χ. ιερείς, τους οποίους το Άγιο Φως δεν αποδέχεται. Εδώ παρατηρούμε όμως, ότι αυτοί που δεν γίνονται δεκτοί από το Άγιο Φως, αυτοί προσπαθούν να συμπαρασύρουν τους Ορθόδοξους ιερείς με στόχο και το πνεύμα των Ορθοδόξων να εκψύξει, όπως το μή αποδεκτό πνεύμα των ιερέων που περιφρονεί το Άκτιστο Άγιο Φως. Όταν το πνεύμα του ανθρώπου εκψύξει, δεν προλαβαίνει να αναπληρώσει την χαμένη φρεσκάδα της σαρκός, η οποία γίνεται όλο και πιο ευάλωτη σε σταθερές κακώσεις ή και σε επερχόμενες όπως τώρα. Βλέπετε νους υγιής εν σώματι υγιεί, και αυτό ερμηνεύεται σε διατήρηση της ποιότητας των αγαθών και του περιβάλλοντος, όπως ο Δημιουργός διέταξε: Να εργάζεσθε και να φυλάσσετε τον παράδεισο. Και παρατηρείται σήμερα η απλοποίηση των Θείων Εντολών, δηλαδή αντί του στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις, αυτές τις οποίες προφορικώς ή γραπτώς παραλάβαμε, γίνεται προσπάθεια να νερώσουμε το κρασί μας για να συγκοινωνήσουμε με αυτούς που περιφρονεί το Άκτιστο Άγιο Θείο Φως. Αν αυτό συμβεί, τότε θα έχουμε μία κατηγορία φωτός, κτιστού φωτός, την οποίαν όμως δεν θα αποδέχεται το Άκτιστο Άγιο Φως.

Το ανθρώπινο πνεύμα δεν είναι αυτόφωτο, Μακαριώτατε, τροφοδοτείται από τη Συντηρήτρια Νοήμονα Θεία Ενέργεια, την εξακοντιζόμενη εκ του Πατρός των Φώτων. Εδώ, η θεία τάξη ξεκινάει από τον Ουράνιο Πατέρα και μεταβιβάζεται σε όλη τη δημιουργία μέσω των μηχανισμών της υποδομής της Θείας Πανσοφίας επί της ύλης. (Τα πάντα εν σοφία εποίησε.) Και η εντολή είναι να υπακούομεν μόνο στον Δημιουργό μας και Συντηρητή μας, και όχι σε ανθρώπους, δηλαδή σε άλλο κτιστό.

Εξαιτίας των αναγκών που δημιουργήθηκαν από τον μεταπτωτικό κτιστό άνθρωπο, οι αντιπρόσωποι του Θεού αναγκάσθηκαν να προσαρμοσθούν στις ανάγκες της άγνοιας. Άρα, ο Θεός εδώ, είναι αχρείαστος και ακόμη χειρότερο από αυτό, οι δημιουργοί των αναγκών, μέσω της δαρβίνειας θεωρίας, είναι πολέμιοι της Αγίας Τριάδος. Και η υποταγή στις ανάγκες της άγνοιας είναι καταγεγραμμένη, άρχισε το 1054μ.Χ. με το σχίσμα, συνεχίστηκε με το άλλο σχίσμα εντός των Ορθοδόξων το 1924μ.Χ. Και στις δύο περιπτώσεις είχαμε διωγμούς μεταξύ Χριστιανών διατηρητέους μέχρι σήμερα. Διωγμοί που συντηρούνται σήμερα με την αντιπάθεια μεταξύ Χριστιανικών παρατάξεων. Αντιπάθεια από τη διαιώνιση της παρακοής, την οποίαν ο Ναζωραίος είχε επισημάνει: Αν οικία ή βασιλεία από μόνη της διαιρεθεί, θα διαλυθεί. Και συμπληρώνουν οι Άγιοι Πατέρες, αν το σχίσμα παραμείνει, θα μετατραπεί σε αίρεση. Αυτό δηλαδή που επιχειρείται τώρα, μέσω πανθρησκείας.
Εδώ, το ανθρώπινο πνεύμα, έρμαιο στις ανάγκες που δημιούργησε η άγνοια, σέρνεται εντός της κατακτημένης σάρκας, κατακτημένης από την ανηθικότητα. Και όπως η παροιμία επισημαίνει, ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται. Έτσι, το πνεύμα αρχίζει να παθαίνει αυτό που αναφέρεται στο 21:7-8 του Ιεζεκιήλ, και μετά από αυτό δημιουργείται η δεύτερη κατηγορία του φωτός. Πανουργία, η οποία δεν συνδέεται με το Άκτιστο Άγιο Φως. Έτσι μπορεί να εξηγηθεί αυτό που ακούσθηκε περί πρώτης και δεύτερης κατηγορίας. Εδώ, ούτε οι μετά το 1054μ.Χ., ούτε εμείς αντιληφθήκαμε, την ποινή σωφρονισμού που επέβαλε ο Δημιουργός. Διότι ο σωφρονισμός απεμπολείται, και αυτό με τρομάζει διότι ο σωφρονισμός θα ενταθεί.

Και όλο αυτό είναι ασέβεια και προς τους Αγίους Πατέρες, Θεοφόρους Πατέρες εξ Αγίου Πνεύματος. Και γνωρίζετε το ιστορικά καταγεγραμμένο, ότι το Άγιο Πνεύμα δεν συντροφεύει τους αιρετικούς, το Άγιο Φως του Παναγίου Τάφου τούς περιφρονεί. Και αν οι Ορθόδοξοι λευΐτες εξακολουθήσουν να υπακούουν σε ανθρώπους, και όχι στο Άγιο Πνεύμα, θα περιφρονήσει και τους Ορθόδοξους λευΐτες το Άγιο Φως, διότι θα έχουν εξομοιωθεί με τους αιρετικούς. Και για να μην συμβεί αυτό, υπάρχει η εντολή του Ναζωραίου, η οποία είναι απόδοτε τα του καίσαρος τω καίσαρι, και τα του Θεού τω Θεώ, και όχι τα του Θεού τω καίσαρι, όπως επιχειρείται.

Ο εωσφόρος είναι άρχων της βιολογικής αντιστροφής και οι οπαδοί του δίνουν εξετάσεις σε αυτόν. Εκεί, ο εωσφόρος δεν παρέχει το δικαίωμα στους οπαδούς του να γίνουν πομποί, διότι πομπός είναι μόνο ο άρχων της βιολογικής αντιστροφής, και δέκτες οι οπαδοί του. Αυτή είναι η εωσφορική τάξη, την οποία έχει αντιγράψει αντίστροφα από τον Δημιουργό του, μή δυνάμενος ως ετερόφωτος να επινοήσει κάτι δικό του, και αυτή η αντιγραφή θα καταδικάσει αιωνίως αυτόν και τους οπαδούς του λόγω αμετανόητου θράσους.

Το ιερατείο των λευΐ, όμως, τολμά ενώπιον του Άπειρου Θείου Ελέους, της δημιουργικής ανοχής του Θείου Ελέους, τολμά να γίνει πομπός συνεργαζόμενο με την Πολιτεία. Πομπός το κτίσμα, πομπός το ετερόφωτο κτίσμα, και δέκτης ο Αυτόφωτος Δημιουργός και Συντηρητής του, δηλαδή όπως το λαϊκό ευαγγέλιο (οι παροιμίες) αναφέρει, τα πόδια χτυπάνε το κεφάλι.
Από εδώ και μετά, Μακαριώτατε, μόνο από τη θεία καρτερικότητα επιζούμε, έως πότε όμως; Διότι με την ταχύτητα του αιώνος τούτου, εξαντλείται με γρήγορους ρυθμούς η θεία καρτερικότητα, και τα πρώτα σημάδια της εξάντλησης του Θείου Ελέους έχουν ήδη εμφανισθεί. (Είχα καταθέσει την ανησυχία μου στο έντυπο με τον τίτλο «Η νέμεση ετοιμάζεται» από την 03.04.2016.)

Αν και με ασέβεια, η Πολιτεία και η Εκκλησία (τα δύο ντροπαλά φιλαράκια) κινούνται εναντίον του Αόρατου Προστάτη μας, ο οποίος προστατεύει αυτούς που Τον σέβονται, τους προστατεύει από τον αόρατο εχθρό, υπάρχει και μία σοφή κίνηση της Πολιτείας σε συνεργασία με την Εκκλησία. Μία σοφή κίνηση, ένας κρυφός φόβος, με τη μοναδική έλλειψη ότι δεν είναι εξομολογούμενος. Δεν εξομολογούνται την κατάργηση των δημοκρατικών αξιών μέσω ψηφοθηρίας, ανεπίτρεπτης ψηφοθηρίας για το Ορθόδοξο ποίμνιο, το οποίο είναι και Εκλογικό σώμα. Και ανεπίτρεπτο διότι με την ιδιότητα του Ορθοδόξου δοξάζει τον Θεό, και με την ιδιότητα του εκλογικού σώματος προσβάλλει εμπαίζοντας τον Θεό.
Σοφή κίνηση εξ ανάγκης, για να σωθούν αυτοί που έχουν προσβάλλει την Αγία Τριάδα εμπαίζοντάς Την, με τη διθεΐα τους, τους χλιαρούς, που δουλεύουν σε δύο αφεντικά, Θεό και μαμωνά. Ο κρυφός τους φόβος έχει απόκρυφα διαγνώσει αυτήν την έλλειψη, και οδηγήθηκαν στην προσαρμογή της ανάγκης που δημιούργησε η άγνοια. Και στην προσπάθεια να τους γλυτώσουν (τους χλιαρούς), τους απομονώνουν από την Θεία Κοινωνία, απομονώνουν αυτούς που αναξίως μεταλάμβαναν. Τους απομονώνουν από τον Αόρατο Προστάτη τους, και αυτό συγκυριακά θα ωφελήσει αυτούς που αναξίως μεταλάμβαναν. Διότι οι δίθεοι είναι ευάλωτοι στα επιτηδεύματα του επιτηδευματία, που επί σειρά ετών, τα δύο ντροπαλά φιλαράκια (η Πολιτεία και η Εκκλησία) υπηρετούσαν. Αυτό δηλαδή που έπρεπε να είχαν επιβάλλει οι εξομολόγοι ως κανόνα για τους δουλεύοντες Θεό και μαμωνά, το επέβαλε ο κορωνοϊός.

Το ρουά-ματ των δαιμόνων στη συνεργασία της Πολιτείας και της Εκκλησίας. Ρουά-ματ για μετά τη λήξη της πανδημίας, διότι το ακέφαλο ποίμνιο μετά την πανδημία θα συνεχίσει να σέβεται αυτούς που του στέρησαν τη σωτηρία τη δύσκολη στιγμή. Ούτε μία λιτανεία, πριν τα περιοριστικά μέτρα, περιοριστικά μέτρα από αυτούς που μας εφησυχάζουν με οριακά χαμόγελα, χαμόγελα από τους καταστροφείς της ανθρωπότητας και κατ’ επέκταση από τον οριακό πολιτισμό, που μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη συντόμευση του αφανισμού μας. Υπάρχει όμως ο κίνδυνος του οριακού πολιτισμού για τους αξίως μεταλαμβάνοντες, αν δεν εντείνουν την ομολογία τους, μετά τη λήξη της πανδημίας. Αν οι άξιοι σεβαστούν το ιερατείο που τους εγκατέλειψε την στιγμή της πανδημίας, και δεν αγωνιστούν οι άξιοι εναντίον της πανούργας διάβρωσης των δημοκρατικών αξιών και της χλιαρότητας που συντηρεί τη διάβρωση, θα έχουν συλληφθεί από την στημένη πανουργία, πανουργία που εγκλωβίζει με τον φόβο, και ο φόβος είναι η αποξένωση από τα υλικά αγαθά. Και η πηγή αυτής της διάβρωσης είναι ο φόβος του αποσυνάγωγου τότε, και τώρα ο φόβος της αποκλαδικοποίησης. Πατέντα, η οποία υποχρεώνει θεληματικά τους όχλους να αποδεχθούν την κατάργηση των δικαιωμάτων και της ελευθερίας των ανθρωπίνων οντοτήτων.

Από εδώ και μετά, αν δεν ανανήψουμε όπως οι νινευΐτες επί Προφήτου Ιωνά, θα ακολουθήσει αργά ή γρήγορά ο λακωνικότερος των Προφητών, ο Ιερεμίας 4:26-28, «θα ερημώσει η γη και ο Θεός συντέλεια δεν θα κάνει». Την επιστημονική ανάλυση της ερημώσεως θα την καταθέσω σε άλλο έντυπο που θα ακολουθήσει με τον τίτλο: Ου κλέψεις, και με υπότιτλο: Η ανηθικότητα υποτιμά τον κίνδυνο. (Βλέπετε δυτικούς. Ή αυτό που αναφέρει ο μέγας Σολομών στις Παροιμίες 15:8-9, και αυτό ισχύει για όλους, «θυσία ασεβών βδέλυγμα Κυρίω».)

Αθήνα, 07/04/2020
Βασίλειος Ρογοκένης
Κιν.: 6984918861
e-mail: tisagorevinvouletai.ffee@yahoo.gr

Previous Article

ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΩ

Next Article

Ο Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς για τον Μητροπολίτη Κερκύρας Νεκτάριο και τον π. Γεώργιο στο Κουκάκι

Διαβάστε ακόμα