Τοῦ κ. Γεωργίου Κούβελα, Συνταξιούχου Δικηγόρου παρ᾽ Ἀρείῳ Πάγῳ,
Ἐπιτίμου Προέδρου τῆς Ἐθνικῆς Φοιτητικῆς Ἑνώσεως Κυπρίων
19ον
Ὁ Θεόδωρος Δ. Παπαγεωργίου
«Μοναδικὸς στόχος τοῦ «γάμου» ὁμοφύλων τὸ δικαίωμα υἱοθεσίας»[111]
Ὁ Εἰδικὸς Νομικὸς Σύμβουλος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κ. Θεόδωρος Δ. Παπαγεωργίου σὲ ἐμπεριστατωμένη καὶ ἄριστα τεκμηριωμένη μελέτη μὲ θέμα «Ἐθνικὴ Στρατηγικὴ γιὰ τὴν ἰσότητα τῶν ΛΟΑΤΚΙ+» καταλήγει εἰς ἕνα κυρίαρχον συμπέρασμα, ὅτι: «Ὁ μοναδικὸς στόχος τῆς προοπτικῆς θεσπίσεως γάμου γιὰ ὁμόφυλα ζευγάρια εἶναι ἡ ἀπόκτηση δικαιώματος υἱοθεσίας παιδιῶν»! Ἐπίσης καταλήγει ἡ μελέτη του στὶς ἑξῆς ἀναφορές:
α) τὰ ὁμοφυλόφιλα ζεύγη δὲν ἀποτελοῦν «οἰκογένειαν»,
β) τὸ περιβάλλον συμβιώσεως ὁμοφυλοφίλων εἶναι «ἀκατάλληλον» διὰ τὴν ἀνατροφὴν τέκνου
γ) τὰ «ἀποκλίνοντα ἀπὸ τὸ φῦλο» πρότυπα βλάπτουν τὸ παιδὶ καὶ
δ) τὸ ὁμοφυλοφιλικὸν κίνημα «ἐργαλειοποιεῖ» τὸ ζήτημα τῆς υἱοθεσίας, διὰ νὰ ἀποκτήση κοινωνικὴν ἀποδοχήν, δηλ. θυσιάζει τὰ παιδιὰ πρὸς ὄφελος τῆς ἐπιβολῆς τῆς σεξουαλικῆς τους διαστροφῆς.
Τὰ Ὀρθόδοξα Χριστιανικὰ Σωματεῖα Ἀθηνῶν ἐκφράζουν «τὴν κατηγορηματικὴ ἀντίθεσή μας, ἀφενός, στὸν χαρακτηρισμό, ἀπὸ τὴν Πολιτεία, τῆς ὁμόφυλης ἕνωσης ὡς «γάμου» καί, ἀφετέρου στὴ νομική της κατοχύρωση. Πρόκειται γιὰ μιὰ ρύθμιση ποὺ γίνεται γιὰ νὰ δικαιωθοῦν προσωπικὲς σεξουαλικὲς ἐπιλογές, καὶ νὰ παραχωρηθοῦν δικαιώματα ποὺ θὰ ἀποβοῦν εἰς βάρος τῆς οἰκογένειας, τῶν παιδιῶν καὶ τῆς κοινωνίας τῆς Πατρίδας μας». Τελικά, καταστρέφεται καὶ ἡ ἔννοια ἀλλὰ καὶ ὑπόσταση τῆς οἰκογενείας καὶ τῆς μητέρας εἰδικότερα. «Γιὰ τὴ δημιουργία τέτοιων μορφῶν “οἰκογένειας”ἐνεργοποιοῦνται μέθοδοι ποὺ ἐκμεταλλεύονται τὸν ἄνθρωπο, ὅπως ἡ ἐφαρμογὴ τῆς ἐξωσωματικῆς γονιμοποίησης, ἡ χρήση “ξένου” γενετικοῦ ὑλικοῦ, ἡ παρένθετη μητρότητα, τεχνικὲς ποὺ ὁδηγοῦν στὴ γέννηση παιδιῶν στερημένων πολλαπλὰ ἀπὸ μητέρα ἤ πατέρα, μὲ ὅ,τι αὐτὸ μπορεῖ νὰ συνεπάγεται».
ΟΧΙ εἰς τόν ὁμοφυλόφιλον «γάμον»![112]
ΟΧΙ εἰς τήν τεκνοθεσίαν
ἀπό τά ὁμοφυλόφιλα ζευγάρια!
Ὁ ὁμοφυλόφιλος «γάμος» κακοποιεῖ καί προσβάλλει τήν ἀνθρώπινη φύση, ἀλλοιώνει τόν χαρακτήρα τῆς οἰκογένειας, ἀπομακρύνει τόν ἄνθρωπο ἀπό τίς πνευματικές καί βιολογικές του ρίζες, ἐπιτίθεται στήν θρησκευτική καί ἐπιστημονική συνείδηση, παραβιάζει τήν ἐλευθερία τοῦ λόγου καί τῆς συνείδησης, ἐνῶ δημιουργεῖ τεράστια κοινωνικά βάρη καί ἀδικίες.
Θέλω τή Μαμά μου…
Θέλω τόν Μπαμπά μου…
Θέλω καί τή Μαμά καί τόν Μπαμπά…
Τά παιδιά στά ὁμόφυλα ζευγάρια δέν τά ἀδικεῖ οὔτε ὁ νόμος οὔτε ἡ κοινωνία, ἀλλά πρῶτοι ἐκεῖνοι πού τά ἀνέλαβαν.
Τά παιδιά στά ὁμόφυλα ζευγάρια δέν θά ἔχουν ποτέ καί μαμά καί μπαμπά…
Τά παιδιά στά ὁμόφυλα ζευγάρια ἀναρωτιοῦνται πάντα, ποῦ νά εἶναι ὁ γονιός τους πού λείπει… ἄν τά σκέφτεται… ἄν τά ἀγαπᾶ…
Ἡ ὁμόφυλη «οἰκογένεια» εἶναι μιά παρωδία, ὅπου οἱ δῆθεν ἰσχυρότεροι προσποιοῦνται τή μαμά καί τόν μπαμπά, καί οἱ πιό ἀδύναμοι τά παιδιά.
Τί δίνει ὁ ὁμόφυλος γάμος στά παιδιά; Πρότυπο οἰκογένειας; Πατρότητας; Μητρότητας; Συζυγίας; Ταυτότητα φύλου; Ρίζες καί κληρονομιά; Πνευματικές ἀξίες;
Περισσεύουν ἐντυπωσιακά οἱ δηλώσεις ὁμόφυλων πώς ἀγαποῦν τά παιδιά τους. Λείπουν ὅμως οἱ μαρτυρίες τῶν παιδιῶν, πού τό ἐπιβεβαιώνουν…
Ὑπάρχει παιδί, πού στερήθηκε μέ αὐτό τόν τρόπο, τή μάνα ἤ τόν πατέρα του, καί μεγάλωσε εὐτυχισμένο;
Στήν παραδοσιακή οἰκογένεια, οἱ γονεῖς θυσιάζουν τόν ἑαυτό τους, γιά χάρη τῶν παιδιῶν. Στήν ὁμόφυλη «οἰκογένεια» θυσιάζονται τά δικαιώματα τῶν παιδιῶν γιά τίς σεξουαλικές ἐπιλογές τῶν μεγάλων…
Τό παιδί χαίρεται νά μεγαλώνει μέσα στήν ἀγκαλιά τῶν ἀνθρώπων πού εἶναι ὑπεύθυνοι γιά τόν ἐρχομό του στόν κόσμο. Τοῦ πατέρα του καί τῆς μητέρας του.
Τό παιδί χαίρεται νά ἀκούει ὅτι μοιάζει στόν πατέρα ἤ στή μητέρα ἤ στούς παπποῦδες… Χαίρεται νά μοιάζει στά ἀδέλφια του.
ΟΛΑ τά παιδιά ἔχουν τό δικαίωμα νά ἔχουν μητέρα καί πατέρα.
Ἄς μή τούς τό στερήσουμε!
Θέλω τή Μαμά μου…
Θέλω τόν Μπαμπά μου…
Θέλω καί τή Μαμά καί τόν Μπαμπά…
Ὅταν βλέπεις τή φωτογραφία μιᾶς ὁμόφυλης «οἰκογένειας», πάντα ἕνας γονέας λείπει…
Τό Κίνημα «Μαμά, Μπαμπάς καί Παιδιά», πού ὑπερασπίζεται τήν παραδοσιακή ἑλληνορθόδοξη οἰκογένεια καλεῖ ὅλους νά ἀντιδράσουν μέ κάθε ἔννομο τρόπο στήν νομική κατοχύρωση τοῦ ὁμόφυλου «γάμου» καί στήν δυνατότητα τεκνοθεσίας ἀπό τά ζευγάρια αὐτά.
Ἄγγελος Διακουτρός: «Δὲν ἐπιτρέπεται σὲ καμία περίπτωση ἡ ἀλλοίωσή του μὲ τὸ πρόσχημα τῶν δικαιωμάτων τῶν ὁμοφυλοφίλων. Ἐὰν οἱ κοινωνίες περιπέσουν σὲ αὐτὸ τὸ σφάλμα, τότε ὄχι μόνο θὰ διαλύσουν τὸν σημαντικὸ θεσμὸ τοῦ γάμου καὶ τῆς οἰκογένειας, ἀλλὰ καὶ θὰ δώσουν λαβὴ στοὺς ὁμοφυλόφιλους νὰ ζητήσουν τὴν υἱοθεσία παιδιῶν, καὶ τότε θὰ φθάσουμε στὴν τραγικὴ κατάληξη νὰ ἔχουμε παιδιὰ ὀρφανὰ καὶ φυσιολογικὰ (κατὰ τὰ ἄλλα) νὰ μεγαλώνουν σὲ “οἰκογένεια” δύο μαμάδων, χωρίς πατέρα, ἤ δύο μπαμπάδων, χωρίς μητέρα»[113].
Ἀδαμαντία Σταθάτου (ἱστορικός, ἀρχαιολόγος καὶ ἐκπαιδευτικός) καλεῖ τὶς Γυναῖκες τοῦ κόσμου καὶ τὶς Ἑλληνίδες, «νὰ μὴ δεχτοῦν ποτὲ νὰ ἐνοικιάσουν τὸ σῶμα τους ὡς ἀσκὸ μιᾶς τέτοιας παραγωγῆς… (σσ. δική μου: νὰ μὴ γίνει παρένθετη ἤ ἐνοικιαζόμενη μητέρα!) Μὴ καταδεχτεῖτε τέτοια συναλλαγή, ὅποιο κι ἂν εἶναι τὸ τίμημα! Ὅσο ἀκριβὰ κι ἂν σᾶς πληρώνουν. Μὴ δεχτεῖτε ποτὲ γιὰ παιδὶ ποὺ δὲν εἶναι καρπὸς ἀγάπης, νὰ κινδυνεύει ἡ ζωή σας καὶ νὰ ἀλλοιωθεῖ ἡ εἰκόνα τοῦ κορμιοῦ σας». Ἐὰν ὑπηρετεῖ αὐτὸν τὸν σκοπὸ μιὰ γυναίκα, δηλαδὴ τῆς «παρένθετης μητέρας», ἀλλοιώνει τὴν ἀποστολὴ τῆς γυναίκας, τὴν ὑποτιμᾶ ὡς γυναίκα-μητέρα καὶ τὴν ἐμπορεύεται![114]
Πρῶτο Θέμα: Αἱ παρδαλαὶ «παρελάσεις» τῶν σοδομιστῶν, ἔγιναν πιά «θεσμός»![115]
Οἱ ὀπαδοὶ τῆς «νέας κανονικότητας» γιὰ τὶς Ἐθνικὲς παρελάσεις αἰσθάνονται ἀπέχθεια, γιὰ τὶς παρδαλὲς αἰσθάνονται ὑπερηφάνεια![116] Ἰδού τί μᾶς πληροφορεῖ γιὰ τὶς παρελάσεις τῶν ΛΟΑΤΚΙ+ τὸ Πρῶτο Θέμα καὶ ὁ Μητροπολίτης Κισάμου καὶ Σελίνου Ἀμφιλόχιος:
Ἡ ἱστοσελίδα Πρῶτο Θέμα μᾶς πληροφορεῖ τί ἀκριβῶς ἔγινε στὴν ἐτήσια παρέλαση στὴν Ἀθήνα τὸν Ἰούνιο: «Μπορεῖ οἱ ἐθνικὲς παρελάσεις νὰ προκαλοῦν ἀπέχθεια στούς «προοδευτικούς», ὄχι ὅμως καὶ οἱ παρδαλὲς «παρελάσεις» τῶν σοδομιστῶν, οἱ ὁποῖες ἔγιναν πιὰ «θεσμός». Ὅπως κάθε χρόνο, ἔτσι καὶ ἐφέτος, ἡ Ἀθήνα «ντύθηκε» τὰ χρώματα τῆς ἀναισχυντίας καὶ «ἑόρτασε» τὴν «σοδομικὴ ὑπερηφάνεια», μὲ τὴν ἔσχατη ξετσιπωσιὰ τῶν ἀνώμαλων «πανηγυριστῶν»! Παρόντες, ὅπως πάντα ὁ ἑλληνικῆς καταγωγῆς πρέσβης τῶν ΗΠΑ ἀντάμα μὲ ἐκπροσώπους τῶν πολιτικῶν κομμάτων, ὁ δήμαρχος Ἀθηναίων κ.ἄ.! Ὁ «ἀνοικτός» καὶ «εὐαίσθητος» σὲ τοιούτου εἴδους «ἐκδηλώσεις» Πρωθυπουργός, ἔστειλε «θερμό» μήνυμα, ἐπὶ τῇ εὐκαιρίᾳ τοῦ «μεγάλου γεγονότος», δηλώνοντας τὰ ἑξῆς βαρυσήμαντα: «Μὲ ἀφορμὴ τὸ Athens Pride ἤθελα νὰ πῶ δύο λόγια γιὰ κάποια σχετικὰ θέματα, ποὺ φυσικὰ δὲν μᾶς ἀπασχολοῦν μόνο τὸν Ἰούνιο, ἀλλὰ καὶ ὁλόκληρο τὸ χρόνο. Ὑπάρχουν πολλὰ ἀκόμα, τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ γίνουν γιὰ τὴ ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, ἂν θέλουμε νὰ θεωροῦμε ὅτι ζοῦμε σὲ μία σύγχρονη δημοκρατία, ποὺ ὅλα τὰ μέλη της νιώθουν ἐλεύθερα, νὰ εἶναι πραγματικὰ ὁ ἑαυτός τους. Γι᾽ αὐτὸ ἐδῶ καὶ 2 χρόνια ἐφαρμόζουμε μία ὁλοκληρωμένη στρατηγικὴ γιὰ τὴν ἰσότητα. Μέχρι τώρα ἔχουν ὁλοκληρωθεῖ ἤ εἶναι σὲ ἐξέλιξη 20 δράσεις». (Ἱστ. Πρῶτο)!
Ὁ Ἄξιος Μητροπολίτης Κισάμου καὶ Σελίνου κ. Ἀμφιλόχιος[117] μᾶς πληροφορεῖ ὅτι στὴν Κρήτη ἔγινε μὲ τὸ ὄνομα «πορεία ὁρατότητας» καὶ σύνθημα: «Στὸ διάολο ἡ οἰκογένεια, στὸ διάολο ἡ Πατρίς. Ἡ Ἑλλάδα νὰ πεθάνει, γιὰ νὰ ζήσουμε ἐμεῖς».
Κάθε Ἰούνιο ἡ παρέλαση ὑπερηφάνειας γίνεται στὴν Ἀθήνα καὶ μετὰ ἐπεκτείνονται καὶ σ᾽ ὅλη τὴν Ἑλλάδα. Φέτος ἔφτασε καὶ στὴν Κρήτη. Στήν «πορεία ὁρατότητας», ὅπως ὀνόμασαν οἱ διοργανωτές, πρὸ ὀλίγων ἡμερῶν, στὸ Ἑνετικὸ λιμάνι τῶν Χανίων, πορεία «ἐνάντια… στὶς φοβίες, στοὺς ἀποκλεισμούς, στὸν συντηρητισμό, στὴν ἐμπορευματοποίηση καὶ ἐκμετάλλευση τῆς ζωῆς καὶ τῶν δικαιωμάτων μας, στὰ πάσης φύσης ρὸζ πλυντήρια κρατῶν, κομμάτων, … στὴν πατριαρχία, στὴν ἔμφυλη βία, στὸν φασισμό, στὶς διακρίσεις, στοὺς ἀποκλεισμούς, στὸν συντηρητισμό, στὴν ἐμπορευματοποίηση καὶ ἐκμετάλλευση τῆς ζωῆς καὶ τῶν δικαιωμάτων μας στὰ πάσης φύσεως ρὸζ πλυντήρια κρατῶν, κομμάτων, …», ὅπως δήλωναν οἱ ὀργανωτές της· σὲ αὐτὴν λοιπὸν τὴν πορεία ὁρατότητας», ἀνάμεσα στὰ ἄλλα συνθήματα ποὺ κυριάρχησαν ἦταν καὶ τὸ ἑξῆς: «Στὸ διάολο ἡ οἰκογένεια, στὸ διάολο ἡ πατρίς. Ἡ Ἑλλάδα νὰ πεθάνει νὰ ζήσουμε ἐμεῖς».
Τὸ σύνθημα, ποὺ ὑπῆρχε καὶ σὲ πανό, μεταφέρεται αὐτολεξεί (στὸ διαδίκτυο ἐξ ἄλλου ἔχει ἀναρτηθεῖ) καθὼς νομίζω εἶναι κομβικῆς καὶ μείζονος σημασίας νὰ κατανοήσουμε – συνειδητοποιήσουμε ὄχι μόνο τὰ μηνύματά του, ἀλλὰ κυρίως, τὶς συνέπειές του στὴν αὐριανὴ κοινωνία. Σὲ αὐτὴ τὴν πορεία ὑπῆρχε, ἐπίσης, καὶ ὑψηλόβαθμο θεσμικὸ πρόσωπο, τὸ ὁποῖο σὲ δηλώσεις του ὑπερασπίσθηκε «τὸ ἀναφαίρετο δικαίωμα ὁ καθένας νὰ αὐτοπροσδιορίζεται», καταδικάζοντας «κάθε ἔκφραση – θέση ἀπέναντι στὴν πορεία αὐτή».
Αὐτονόητη ἡ ὑπεράσπιση τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἄλλου, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὴν συμφωνία ἤ διαφωνία. Ὅμως, τὸ πρῶτο ἐρώτημα – ἀπορία, ποὺ γεννᾶται εἶναι γιατί αὐτὴ ἡ «καταδίκη» δὲν συμπεριέλαβε καὶ τὰ ὑβριστικὰ συνθήματα ποὺ ἀκούγονταν στὴν ἐν λόγῳ πορεία ἐνάντια: στὴν Οἰκογένεια, στὴν Πατρίδα, στὴν Ἑλλάδα; Ἕτερο ἐρώτημα, θὰ εἶχε θεωροῦμε ἐνδιαφέρον ἡ ἀπάντησή του: Πῶς γίνεται αὐτοὶ ποὺ στὴν πορεία μὲ ἕνα τόσο ἀπροκάλυπτο καὶ χυδαῖο τρόπο ὑβρίζουν ὅτι ἱερὸ καὶ ὅσιο γιὰ κάποιους ἄλλους, τὴν Πατρίδα καὶ τὴν Οἰκογένεια, πῶς ἐξηγεῖται οἱ ἴδιοι νὰ μιλοῦν γιὰ δικαίωμα στὴν υἱοθεσία κ.λπ.;
Ἕτερο, ἐπίσης, ἐρώτημα: Οἱ ἐπερχόμενες γενιὲς ἐφόσον, ἐὰν γαλουχηθοῦν, μὲ ὅ,τι ἐκφράζει καὶ δηλώνει αὐτὸ τὸ σύνθημα – μήνυμα, τί σχέση θὰ ἔχουν μὲ «τῶν Ἑλλήνων τὶς κοινότητες;» Ἕτερο ἐρώτημα: Ὅταν ὑβρίζεις καὶ χυδαιολογεῖς καὶ μάλιστα σὲ δημόσιο χῶρο καὶ εἰς ἐπήκοοο πάντων ἕνα ὁλόκληρο λαό· λαὸ ὁ ὁποῖος ἱστορικὰ καὶ διαχρονικὰ ὄχι μόνο δηλώνει τὴν πίστη του στὴν Οἰκογένειά του καὶ τὴν Πατρίδα του, ἀλλὰ θυσιάζεται, δίνει τὴν ζωή του καὶ τὸ αἷμα του γιὰ αὐτὴ τὴν Οἰκογένεια καὶ αὐτὴ τὴν Πατρίδα, ὅταν λοιπὸν ὑβρίζεις αὐτὸ τὸν λαό, αὐτὸ πῶς ὀνομάζεται; τί εἶναι τελικά; «Δημοκρατία» καί «ἀναφαίρετο δικαίωμά σου»; ἤ … φασισμός, διάκριση καὶ συντηρητισμὸς στὴν πιὸ ἀκραία του μορφή, ποὺ ἐσὺ κατηγορεῖς τοὺς ἄλλους, στὴν προσπάθειά σου νὰ ὑπερασπισθεῖς τὰ δικαιώματά σου;
Ποιός εἶναι τελικά «ὁ μεσαίωνας», «τὰ σκοτάδια τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας», «ὁ ὑπερσυντηρητικός», «ἡ ὀπισθοδρόμηση τῆς κοινωνίας»; Αὐτὸς ποὺ κτίζει τὴν ζωή του, τρέφει καὶ γαλουχεῖ τὴν οἰκογένειά του μὲ τὶς ἀξίες, τὰ πιστεύω καὶ τὰ ἰδανικὰ ποὺ ἀνέστησαν ἀπὸ τὴν τέφρα της αὐτὴ τὴν Πατρίδα ἤ αὐτὸς ποὺ δηλώνει καὶ πρεσβεύει: «Στὸ διάολο ἡ οἰκογένεια, στὸ διάολο ἡ πατρίς. Ἡ Ἑλλάδα νὰ πεθάνει νὰ ζήσουμε ἐμεῖς»; Ποιός δημιουργεῖ τὶς ἀντιπαλότητες, τὶς ἐντάσεις, τὸν διχασμὸ καὶ τὶς διακρίσεις μέσα στὶς κοινωνίες; Αὐτὸς ποὺ προκαλεῖται ἤ αὐτὸς ποὺ προκαλεῖ; «Νηστεία καὶ προσευχὴ καὶ θὰ σωθοῦμε. Ἂν πιοῦμε καὶ λίγο ἁγιασμένο νερὸ ἢ ἂν φορέσουμε καὶ κανένα κομποσκοίνι, τί τοὺς θέλουμε τοὺς γιατρούς; Τί νὰ τὴν κάνουμε τὴν ἐπιστήμη;»
Κάποια ἀπὸ τὰ… εἰρωνικὰ σχόλια ὅσων κατηγοροῦν γιὰ «χριστιανοταλιμπανισμό» ὅσους δηλώνουν τὴν πίστη τους στὸν Χριστό, στὴν Πατρίδα καὶ τὴν Οἰκογένεια! Ἀλήθεια: τί εἴδους πολιτισμὸς εἶναι αὐτὸς ποὺ ὄχι μόνο δὲν σέβεται τὰ πιστεύω, τὶς ἀρχὲς καὶ τὰ ἰδανικὰ τοῦ ἄλλου, ἀλλὰ τὰ εἰρωνεύεται, τὰ ἐμπαίζει καὶ χυδαῖα τὰ ὑβρίζει; Πόσο δικαίωμα καὶ πῶς μπορεῖ κάποιος, ὅπως καὶ ἂν αὐτοπροσδιορίζεται αὐτός, νὰ ἀπαιτεῖ, νὰ διεκδικεῖ, νὰ γίνουν σεβαστὰ καὶ ἀποδεκτὰ τὰ ὅποια δικαιώματά του, ὅταν ὁ ἴδιος τόσο ἀπροκάλυπτα καὶ προκλητικὰ βάλλει ἐναντίον τοῦ δικαιώματος αὐτοπροσδιορισμοῦ τοῦ ἄλλου;
Σημειώσεις:
[111] Ἴδετε Γνωμοδότηση ὑπ᾽ ἀρ. 19/2023 τῆς 10ης Αὐγούστου 2023 μὲ θέμα «Εἰσαγωγὴ πολιτικοῦ γάμου καὶ υἱοθεσίας παιδιῶν ὑπὲρ τῶν ὁμόφυλων ζευγαριῶν («Ἐθνικὴ Στρατηγικὴ γιὰ τὴν ἰσότητα τῶν ΛΟΑΤΚΙ+»)». [112]. mumdadandkids.gr [113]. Ἄγγελου Διακουτροῦ, «Γάμοι Ὁμοφυλοφίλων», ἐφημερίδα «Χριστιανική», 7.2.2002, καὶ περιοδικό «Τόλμη», Ὀκτώβριος 2001, σ. 14. [114]. «Γυναῖκες-μητέρες θηλυκά: «Ἐμπρὸς γιὰ τὴν προστασία τῆς οἰκογένειας», ἐφημ. «Ἐλεύθερη Ὥρα» 17.10.2023, σ. 6. [115]. Ἴδετε ἱστοσελίδα Πρῶτο Θέμα. [116]. Ἴδετε σχόλιο ἱστοσελίδας Πρῶτο Θέμα μὲ τίτλο: Πρωθυπουργικὴ συμπαράστασις εἰς τὸν σοδομισμόν! [117]. Τὸ πλῆρες κείμενο τοῦ Ἄρθρου τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κισάμου καὶ Σελίνου κ. Ἀμφιλοχίου δημοσιεύθηκε στὸν ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ ἀμέσως μετὰ τὴν «πορεία ὁρατότητας» μὲ τὸν πιὸ κάτω ὑβριστικὸ καὶ ἀπαράδεκτο τίτλο.