Ἡ Ἐκκλησία τῆς Κύπρου ἀντιστέκεται εἰς τὰ νομοσχέδια περὶ φύλου

Share:

Τὸ ζήτημα τῆς «ἀλλαγῆς ταυτότητας φύλου» εὑρίσκεται εἰς τὴν θεματολογίαν τῶν συζητήσεων τῆς Κυπριακῆς Βουλῆς. Τὸ ὅλον θέμα ἀναβάλλεται τὴν τελευταίαν διετίαν λόγῳ ἀκριβῶς τῶν ἐνστάσεων ποὺ ἤγειρεν ἡ Ἀρχιεπισκοπὴ Κύπρου. Ἂς λαμβάνη παράδειγμα πρὸς μίμησιν ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Παραθέτομεν το ἔγγραφον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου, ποὺ ἀπεκάλυψεν ἡ ἱστοσελὶς politis.com.cy τῆς 9ης Ἰουλίου 2019:

«Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος θεωρεῖ ὅτι τὸ φῦλο σὲ κάθε ἄνθρωπο εἶναι δῶρο δοσμένο ἀπὸ τὸν Θεό, τὸ ὁποῖο ὑπηρετεῖ τὸ μυστήριο τῆς ζωῆς. Τὸ φῦλο προσδιορίζεται ἀπὸ τὴ φυσιολογία τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος καὶ δὲν ἀποτελεῖ στοιχεῖο ἐπιλογῆς, αὐτοπροσδιορισμοῦ, ἢ μεταβολῆς κατὰ βούληση.

Ἡ Ἁγία Γραφὴ διακηρύσσει ὅτι δύο φῦλα, «ἄρσεν καὶ θῆλυ» «ἐποίησεν» ὁ Θεός. Ἀπορρίπτει, ἑπομένως τὶς θεωρίες περὶ κοινωνικοῦ φύλου, ἢ ρευστότητας φύλου, ἢ ὕπαρξης τρίτου, ἢ περισσότερων φύλων.

Τὸ νομοσχέδιο «περὶ νομικῆς ἀναγνώρισης τῆς ταυτότητας φύλου», τὸ ὁποῖο παρέχει τὴ δυνατότητα μεταβολῆς τοῦ καταχωρισμένου φύλου μέχρι καὶ δύο φορές, μὲ ἁπλὴ αἴτηση, οὐσιαστικὰ ἀναγνωρίζει ὡς δικαίωμα τοῦ ἀνθρώπου τὸ νὰ ἀντιστρατεύεται τὴν ἴδια τὴ φύση του. Νομίζουμε ὅτι τὸ νομοσχέδιο προκαλεῖ τὸ αἴσθημα τῆς κοινωνίας καὶ τορπιλίζει τὸν ἱερὸ θεσμὸ τῆς οἰκογένειας.

Θεωροῦμε ὅτι σὲ ἐξαιρετικὰ σπάνιες περιπτώσεις, ὅπου ὑπάρχει διαταραχὴ φύλου, καὶ ὕστερα ἀπὸ τὶς ἀναγκαῖες ἰατρικὲς ἐπεμβάσεις, θὰ μποροῦ­σε νὰ γίνει μία νομικὴ διευθέτηση γιὰ καταχώριση μιᾶς διενεργούμενης ἀλλαγῆς στὸ φῦλο ποὺ εἶχε πρὶν δηλωθεῖ. Τὸ νὰ ὑπάρξει, ὅμως, νομοθετικὴ ρύθμιση γιὰ κατοχύρωση τοῦ δικαιώματος ἐπιλογῆς φύλου, ἐκτός τοῦ βιολογικοῦ, χωρὶς νὰ ὑπάρχουν οἱ ἰατρικὲς ἢ ἄλλες προϋποθέσεις, πιστεύουμε ὅτι αὐτὸ ἀντιστρατεύεται τὰ ἤθη τοῦ λαοῦ, τὶς ἀντιλήψεις τοῦ περὶ ἠθικῆς, περὶ φυσικοῦ καὶ φυσιολογικοῦ. Κάτι ποὺ μπορεῖ νὰ περάσει ἀπαρατήρητο ἀπὸ ἄλλους λαούς, ποὺ ἔχουν τὶς δικές τους θρησκευτικὲς καὶ φιλοσοφικὲς παραδόσεις, δὲν μπορεῖ νὰ ἔχει τὴν ἴδια τύχη σ’ ἕνα Ὀρθόδοξο λαὸ μὲ μακρὰ Χριστιανικὴ Παράδοση.

Κάνουμε, ὡς ἐκ τούτου, ἔκκληση στοὺς Βουλευτές μας νὰ μὴ ἐκθεμελιώσουν ὅ,τι ἀπέμεινε σ’ αὐτὸ τὸν τόπο. Ὁ ψυχοσωματικὸς ἐκφυλισμὸς τῆς κοινωνίας δὲν εἶναι τὸ καλύτερο γιὰ ἕνα λαὸ ποὺ ἀγωνίζεται γιὰ τὴν ἐθνική του ἐπιβίωση».

Previous Article

Νέα πρόκληση εις βάρος του Ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου

Next Article

Ο «δεκάλογος» του «καλού Νούντσιου» και οι προϋποθέσεις του γνησίου εκκλησιαστικού άνδρα

Διαβάστε ακόμα