Ἱ. Μ. Γερμανίας καὶ πάλι κατὰ τοῦ Ἀλβανίας

Share:

  Ἠνοχλήθη ὁ Ἀρχιμ. Γ. Φραγκουλάκης ἀπὸ σχόλιον τοῦ «Ο.Τ.» σχετικὰ μὲ δηλώσεις τοῦ προϊσταμένου του Σεβ. Γερμανίας. Ὑπὸ ποίαν ἰδιότητα ἀπαντᾶ ἀντὶ τοῦ Μητροπολίτου;… Τρεῖς σύντομοι ἀπαντήσεις πρὸς τὸν π. Γεράσιμον. Πρῶτον, αἱ ὕβρεις δὲν θὰ καλύψουν τὴν ἀλήθειαν ὅτι ὁ «Ἀναστάσιος» θὰ μείνη εἰς τὴν ἱστορίαν διὰ τὸ ἔργον του, ἐνῷ ὁ Κων/λεως ὡς ὑπαίτιος τοῦ Ὀρθοδόξου σχίσματος τοῦ 21ου αἰῶνος. Ἑπομένως, μᾶλλον χάριν «χρεωστᾶ» ὁ Πατριάρχης εἰς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον. Δεύτερον, τὴν Σύνοδον τὴν ἔχει ἀντικαταστήσει ὁ Κων/λεως μὲ τὸν ἑαυτόν του: τὴν μὲν Ἱεραρχίαν δὲν συγκαλεῖ ποτὲ -καθὰ προβλέπουν οἱ Ἱ. Κανόνες-, τὴν δὲ διοριζομένην πέριξ αὐτοῦ τὴν ὑπεσκέλισε διὰ τῶν «συμψήφων»… Τρίτον, ἀναπαράγετε καὶ Ἐσεῖς -παρασυρόμενος ἴσως ἀπὸ ἕτερον, ὁ ὁποῖος διέδιδε- τὰ περὶ «ψυχοφθόρου ἐντύπου», μόνον ποὺ -δυστυχῶς δι’ Ἐσᾶς- τὸ Δικαστήριον ἔχει ἀποφανθῆ ὅτι πρόκειται περὶ καταφώρου ψεύδους. Ζητήσετε συγγνώμην, ὡς ὀφείλετε καὶ ὡς ἱερεύς, εἰδάλλως ἀποδέχεσθε ἐν γνώσει Σας -ὅπως καὶ ὅποιος δημοσιεύει τὰ γραφόμενά Σας- τὸ ρόλον τοῦ συκοφάντου. Καλύτερα ἂς γράψετε, ὅπως ἔχετε κάνει μὲ ἐπιτυχίαν, κανένα ἄρθρον μὲ ἐπαίνους πρὸς τὸν Πηδαλιοῦχον τοῦ Φαναρίου. Παραθέτομεν ἀπόσπασμα ἀπὸ ὅσα ἐδημοσίευσεν εἰς τὴν ἱστοσελίδα τοῦ κ. Παναγιώτου Ἀνδριοπούλου «Φῶς Φαναρίου» τῆς 9ης Φεβρουαρίου 2024:

  «Ὤ! τάλα, ἐμπαθῆ καὶ ἄχριστε, ὁ Χριστὸς δίδει τὴν ἱερωσύνη καὶ τὴν ἀρχιερωσύνη ποὺ ἔχει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀναστάσιος καὶ τὴν εἶχε πρὶν γίνει Ἀλβανίας, ὅμως ἀμφισβητεῖς ὅτι τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο μὲ Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη τὸν Βαρθολομαῖο ἀνέθεσε στὸν Ἀναστάσιο, ὁρίζοντάς τον Πατριαρχικὸ Ἔξαρχο, τὴν ἐκ τῶν ἐρειπίων ἀναστήλωση τῆς Ὀρθοδόξου Αὐτοκεφάλου Ἐκ­κλησίας τῆς Ἀλβανίας, καὶ ὅτι μὲ πρωτοβουλία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀναστάσιος ἀπὸ τιτουλάριος Μητροπολίτης καὶ Πανεπιστημιακὸς ἔγινε Προκαθήμενος;

Ὅλα τὰ «λεφτὰ» ὅμως εἶναι ἡ τελευταία φράση στὸ σχόλιο: «Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὀφείλει εἰς τὸν Ἀλβανίας, διότι ἂν ὑπολογίσει κανεὶς τὰ ἀνθρώπινα προσόντα Οἰκουμενικὸς θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι ὁ Ἀναστάσιος». Τώρα μάλιστα! Μ’ ἀρέσει ποὺ ὁ (ΑΝ)ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ θέλει νὰ ἔχει γνώμη γιὰ τὰ Ὀρθόδοξα θέματα. Μὲ αὐτὰ τὰ μυαλά! Μήπως θὰ ἤθελε κιόλας νὰ κάνει αὐτὸς τὶς ἐκλογὲς σὲ ἀντικατάσταση τῆς Συνόδου;

Μὰ καλὰ δὲν ὑπάρχει κάποιος ὑπεύθυνος σ’ αὐτὴν τὴν ἐφημερίδα πού νὰ προλαβαίνει τὴν ἔκδοση τέτοιων ἀχαρακτήριστων θέσεων; Δὲν καταλαβαίνουν ὅσοι ἀσχολοῦνται μὲ αὐτήν, ὅτι ἐκτίθενται μὲ τὸ ἀντιπατριαρχικὸ μένος ποὺ ἐκφράζουν καὶ τὴν ἀνορθόδοξη συμπεριφορά τους; Ὅλοι τους πιὰ φορᾶνε κίτρινα κοστούμια, ὅταν δημοσιογραφοῦν δῆθεν ἢ θέλουν νὰ ἐπιβεβαιώνουν διαρ­κῶς ὅτι ἡ ἐφημερίδα τους, ὅπως εἶχε ἐνημερώσει ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τὸ 1992, παραμένει ἕνα Ἀντιεκκλησιαστικό, Σχισματικὸ καὶ ψυχοφθόρο ἔντυπο;».

Previous Article

Εκκλησία της Κρήτης: Πώς θα τελούνται οι βαπτίσεις

Next Article

Ουκρανία: Απόπειρα απόκρυψης των διώξεων των πιστών από τη διεθνή κοινότητα