Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος κοινωνεί Ουνίτες;

Share:

Ο Ποροσένγκο «κοινωνεί» από τον κ. Βαρθολομαίο!

Δυστυχώς ο κ. Βαρθολομαίος κοινωνεί τον Ουνίτη Ποροσένκο βάζοντας την μικροπολιτική πάνω από την Ορθόδοξη Πίστη. Η ενέργειά του αυτή δείχνει ότι δεν τον ενδιαφέρει η ενότητα της Ορθοδοξίας και ας λέει ότι κόπτεται για αυτήν

Δυσκολοκατόρθωτη η εκρίζωση του κακού και επαναφορά της αρχαίας ευρυθμίας στον Οικουμενικό Θρόνο, μετά την εκχώρηση αυτοκεφαλίας από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως σε μια σέχτα, που πρόσφατα έχει δημιουργηθεί στην Ουκρανία από σχισματικούς και «νεαρούς λαϊκούς που, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες δεν είναι κληρικοί». Η υπαγορευόμενη από γεωπολιτικά συμφέροντα εμπλοκή του Πατριάρχου Βαρθολομαίου στην Εκκλησία της Ουκρανίας, όπως ομολογεί ο αρχιδιάκονός του, μόνο ενότητα και εσωτερική ειρήνη στη χώρα αυτή δεν θα φέρει.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, πριν την έκδοση του Πατριαρχικού Τόμου για την αυτοκεφαλία της «νέας ουκρανικής Εκκλησίας» βολιδοσκόπησε τη δυνατότητα έκφρασης πανορθοδόξου συναινέσεως, εισπράττοντας σιωπή ή ηχηρές αρνήσεις. Το Πατριαρχείο Βουλγαρίας ζήτησε τη σύγκλιση πανορθοδόξου Συνόδου, το Πατριαρχείο Σερβίας θεώρησε την απόφαση του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου «μη δεσμευτικήν δια την Σερβικήν Ορθόδοξον Εκκλησίαν» και η Εκκλησία πάσης Τσεχίας και Σλοβακίας, με δήλωση του Αρχιεπισκόπου Πρέσοβ Μητροπολίτη Ραστισλάβο, υποστηρίζει «την Κανονική Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας, με επικεφαλής τον Μητροπολίτη Ονούφριο», ενώ ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος και ο Μητροπολίτης Βαρσοβίας και πάσης Πολωνίας Σάββας υπέγραψαν δήλωση, πως είναι κοντά στην Κανονική Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας.
Τελικά, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ετσιθελικά και χωρίς τη συναίνεση των «θυγατέρων» Εκκλησιών και των ισοτίμων και ισοκύρων Εκκλησιών, το Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019 υπέγραψε τον Τόμο Αυτοκεφαλίας της «νέας ουκρανικής Εκκλησίας» στο Φανάρι, σε μια τελετή που απουσίαζε η «ταπείνωση και ο Σταυρός», ενώ περίσσευαν τα λιπαρά λόγια και η υποκρισία τραυμάτισε σοβαρά την εκκλησιαστική ευκοσμία.

Ο Ποροσένγκο «μεταλαμβάνει» από τον Ουκρανό Ουνίτη αρχιεπίσκοπο!

Και ποια «καισαροπαπική» υπερβολή δεν εκστόμισε ο «συνηθισμένος να συζεί με την πανσθενουργό Χάρη του Αγίου Πνεύματος» πατριάρχης Βαρθολομαίος, πριν και κατά τη διάρκεια του επίσημου χαμαιτζίκιου στα μέλη της σέχτας του Κιέβου και στον επικεφαλής της μητροπολίτη Επιφάνιο: «Εκ Φαναρίου, έφα ο κ. Βαρθολομαίος, διακονείται κατ΄ αυτάς και η πνευματική Ανάστασις σύμπαντος! του Ουκρανικού γένους, εκ Φαναρίου, εκ του ταπεινού Φαναρίου! διαχέεται εις τον τετραπέρατον κόσμον η λαμπροφόρος και σωσίκοσμος Ανάστασις του Κυρίου, η μεγαλωσύνη της Εκκλησίας, η δύναμις της πίστεως, το Μυστήριον της ανεκφράστου Θείας Οικονομίας, η αυθεντική ενότης! ην επηγγείλατο ημίν Κύριος».
Το Φανάριον «είναι ο πατρικός οίκος διά πάντα Ορθόδοξον Χριστιανόν!» και… έκστηθι φρίττων ουρανέ, και σαλευθήτωσαν τα θεμέλια της γης! Ο κ. Βαρθολομαίος, αφού κατά τη Θεία Λειτουργία των Θεοφανείων στον Πατριαρχικό Ναό στο Φανάρι, πετώντας στο καλάθι των αχρήστων τις παρακαταθήκες των Αγίων Πατέρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, κοινώνησε με τα Άχραντα Μυστήρια τον Πέτρο Ποροσένκο, που νωρίτερα κοινώνησε από τον Ουνίτη Αρχιεπίσκοπο της Ουκρανίας! στη συνέχεια υποστήριξε πως, εις την Κωνσταντίνου πόλη: «ευρίσκονται η φάτνη της εκκλησιολογίας, τα σπάργανα της Θεολογίας, η υμνολογική αγγελοειδής δοξολογία, τα δώρα των νέων Μάγων, των Πατέρων οι οποίοι ήλθον διά να προσφέρουν εις την ιστορικήν εξέλιξιν της Εκκλησίας ουδέν άλλο παρά την πολύτιμον νηπτικήν των εμπειρίαν εκ της κοινωνίας μετά του Κυρίου» υποθέτοντας πως, το πλήρωμα της Εκκλησίας του Χριστού έχει μνήμη κοντή και δεν θυμάται τις συμπροσευχές του με τους απανταχού της γης σχισματικούς, αιρετικούς και αλλόδοξους, που απαγορεύει η «πολύτιμος νηπτική εμπειρία» των Πατέρων της Εκκλησίας και πως ακόμη, το χριστεπώνυμο πλήρωμα ξέχασε τα όσα βλάσφημα στεντόρεια τη φωνή υποστηρίζει και υπερασπίζεται ο κ. Βαρθολομαίος, πως τάχα δηλαδή: «Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών, [δηλαδή οι νέοι Μάγοι, οι Πατέρες της Εκκλησίας που μας προσέφεραν την πολύτιμον νηπτικήν των εμπειρίαν] υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλά οφείλομεν ενώπιον αυτού, όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων!».
Το καινοτόμημα της «κοινωνίας» του ουνίτη στην Ουκρανία και «ορθόδοξου» στο Φανάρι προέδρου της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένγκο από τον πατριάρχη Βαρθολομαίο, φαίνεται πως αιφνιδίασε τόσο πολύ τους ορθοδόξους αρχιερείς απανταχού της γης που κανένας τους, τουλάχιστον έως τώρα, όχι από φόβο μπροστά στο δίλημμα επιλογής ανάμεσα στον επισκοπικό θρόνο και την υπεράσπιση της φιλτάτης Ορθοδοξίας μα, από την βαθύτατη έκπληξή τους για τον καταδικαστέο νεωτερισμό δεν βρήκε λόγια για να στηλιτεύσει το «δόσιμο των Αγίων του Θεού στους σκύλους, μα μήτε και το πέταμα των μαργαριταριών της Ορθοδόξου Εκκλησίας στους χοίρους (Ματθ. 7,6)».
«Να μην παίρνουμε μετάληψη αιρετικών, ούτε και να τους δίνουμε» λέγει ο άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, διότι η Θεία Κοινωνία είναι πρωτίστως μυστήριο ενότητας του Τριαδικού Θεού με το πλήρωμα της Εκκλησίας Του και ταυτόχρονα ενότητα όλων των Ορθοδόξων Χριστιανών.
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ακολουθώντας τους νηπτικούς Πατέρες, που επικαλείται ο κ. Βαρθολομαίος δογματίζει πως, ο Θεός μπορεί τα πάντα εκτός από ένα, να ενωθεί με το ακάθαρτο που είναι η βάση κάθε αιρέσεως και των ουνιτών.
Αν άλλαξε κάτι, τι ακριβώς τροποποιήθηκε από την 6η Ιουλίου του 2008 όταν ο κ. Βαρθολομαίος, για να αντιμετωπίσει τις πάμπολλες επικρίσεις και κατηγορίες πως ουνίτισε! έβγαλε εκείνη την «διόρθωση περί εσφαλμένου δημοσιεύματος για τις σχέσεις του με τους Ουνίτες»;
Θεωρεί ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, μετά την «κοινωνία» του Ουκρανού Πέτρο Ποροσένγκο, δυνατή την «διπλήν ενότητα» των λεγομένων Ελληνορύθμων Καθολικών (Ουνιτών), δηλαδή την πλήρη κοινωνίαν των τόσον μετά της Ρώμης όσον και μετά της Κωνσταντινουπόλεως;
Εγκατέλειψε ο κ. Βαρθολομαίος την εκφρασμένη ορθόδοξη θέση του, στην ανακοίνωση του 2008 πως: «η πλήρης ενότης εν τη πίστει αποτελεί προϋπόθεσιν διά τήν μυστηριακήν κοινωνίαν», δικαιώνοντας ετεροχρονισμένα τα «γύναια» που, κατά την επίσκεψη του στη Μητρόπολη Σιδηροκάστρου του φώναζαν: «Έξω οι Ουνίτες;».
Ο Ορθόδοξος κόσμος έχει σαλευτεί και επίσημα διαιρεθεί! Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως πρόσβαλε την αγιότητα, την καθολικότητα, την αποστολικότητα και ενότητα ολόκληρης της Εκκλησίας του Χριστού.

eproodos.gr

Previous Article

«Χωρὶς τὸ Φανάρι δὲν ὑπάρχει Ἐκκλησία»;

Next Article

ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ