«Ὅσο γιὰ τὰ δικαιώματα, ἄλλοι μιλοῦν γιὰ αὐτὰ καὶ ἄλλοι τὰ ὑπηρετοῦν, γιατί ἡ ἐθνικὴ στρατηγικὴ γιὰ τὰ δικαιώματα τῶν ΛΟΑΤΚΙ+ εἶναι δικό μας ἔργο» (Ὁμιλία Πρωθυπουργοῦ, Βουλή, Κυριακὴ 30.1.2022 τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν).
Ἡ Κυβέρνησις ἔχει ἐξαγοράσει
τὴν ἀφωνίαν τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας;
ΑΥΤΟΚΑΤΑΚΡΙΤΟΣ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ,
ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΣΑ ΑΙΜΑ ΑΘΩΩΝ!
Ἡ ἀπογύμνωσις τῆς Κυβερνήσεως ἀπὸ κάθε ἠθικὴν
εἶναι ἐμφανὴς ἀπὸ τὴν στάσιν της πρὸς τοὺς πολυτέκνους,
τοὺς μετανάστας, τὴν σεξουαλικὴν ἀγωγήν, τοὺς ὁμοφυλοφίλους,
τὸ δημογραφικόν, τὰς ἐκτρώσεις, τὰ ἐμβόλια καὶ τὴν Ἐκκλησίαν.
Γράφει ὁ κ. Βασίλειος Καλογερόπουλος, θεολόγος
Τὸ μεγαλύτερον ψεῦδος τῆς παρούσης Κυβερνήσεως εἶναι ὅτι ἐνδιαφέρεται διὰ τὸ μέλλον τῆς Ἑλλάδος. Πῶς νὰ ὑπάρξη μέλλον, ὅταν ἡ ὑπογεννητικότης ἀπειλεῖ στυγερὰ τὴν ἀνάκαμψιν τοῦ λαοῦ μας; Μόνον εἰς τὰ «παχιὰ λόγια» καὶ εἰς τὰς ὑποσχέσεις ἄνευ ἀντικρύσματος εὑρίσκεται δῆθεν τὸ δημογραφικὸν εἰς τὰ κατεπείγοντα ζητήματα τοῦ πολιτικοῦ σχεδιασμοῦ. Ἡ πραγματικότης ὅμως εἶναι ὁ ἀδιάψευστος μάρτυς τῆς ἀδιαφορίας καὶ τοῦ κυνισμοῦ τῶν ἡγεμόνων τῆς χώρας. Κανένα μέτρον διευκολύνσεως τῶν πολυτέκνων, κανένα κίνητρον διὰ τεκνοποιίαν, καμία οὐσιαστικὴ μέριμνα ἀναστροφῆς τῆς πορείας ἑνὸς συνεχῶς γηράσκοντος πληθυσμοῦ. Ἀπεναντίας καὶ ὁ πρώην καὶ ὁ νῦν Πρωθυπουργὸς ἐδήλωσαν ὅτι ἡ λύσις θὰ εἶναι τὸ μεταναστευτικόν, δηλ. ἡ ἀντικατάστασις τοῦ γηγενοῦς πληθυσμοῦ ἀπὸ τοὺς ἐπίλυδες ποὺ ἔχουν ἄλλον πολιτισμόν, ἄλλην πίστιν, ἄλλα ἰδανικά, καθὼς ἀκόμα καὶ ἡ προσπάθεια ἐνσωματώσεως δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἀπαλείψη (καὶ ἴσως δὲν πρέπει ἢ τουλάχιστον ἐπιβάλλεται νὰ διατηρῆ κάποια) στοιχεῖα τῆς ταυτότητος καὶ τῆς καταγωγῆς. Τὸ μεταναστευτικόν. Μία λέξις ποὺ ἠχεῖ παράξενα καθὼς ἀναλογίζεται κανεὶς ὅτι ἐκεῖνοι ποὺ τὴν προφέρουν καὶ τὴν προσφέρουν ὡς λύσιν εἶναι ὡς τὴν ἴδιαν στιγμὴν νὰ μᾶς εἰρωνεύωνται ἀνερυθρίαστα, ἀφοῦ μὲ τὴν ἰδίαν αὐτὴν λέξιν δὲν ἐννοοῦνται μόνον αὐτοὶ πού καταφθάνουν (ὑπαιτιότητι τίνων ἐξεδιώχθησαν ἀπὸ τοὺς τόπους των; ἐλέει ποίων πού ἀρνοῦνται νὰ τοὺς δεχθοῦν εἰς τὸν τόπον ὅπου αὐτοὶ ἔχουν ὁρίσει ὡς τελικὸν προορισμὸν παραμένουν ἐδῶ;) ἀλλὰ καὶ ἐκεῖνοι ποὺ φεύγουν. Τὰ ἔτη τῶν μνημονίων (πολλῶν μνημονίων μὲ πολλάς ὑπογραφάς ποὺ κανένας ὅμως δὲν ἀνέγνωσε τὸ περιεχόμενον) περισσότερον ἀπὸ ἥμισυ τοῦ ἑκατομμυρίου ἀνεζήτησαν μία καλυτέραν ζωὴν εἰς τὸ ἐξωτερικὸν ἑκόντες ἄκοντες. Ἐθνικὴ «ἀφαίμαξις» ὄχι ἁπλῶς ἑνὸς ἐνεργοῦ τμήματος τῆς κοινωνίας, ἀλλὰ κυρίως ἀποστέρησις τῆς ἐλπίδος ἀνανεώσεως καὶ μεταλαμπαδεύσεως τῆς ἐγχωρίου παραδόσεως μὲ τοὺς δεσμοὺς νὰ διακόπτωνται βιαίως.
Ποῖα τὰ μέτρα τῆς Κυβερνήσεως; Ἡ μετατροπὴ τῆς Ἑλλάδος εἰς ἀποικίαν διεθνῶν ἐπιχειρηματικῶν κολοσσῶν, ποὺ παρουσιάζονται ὡς ἐργοδόται προσφορᾶς νέων θέσεων ἐργασίας, ἀλλὰ μὲ τὸ τίμημα τοῦ ἐκβιασμοῦ ὅτι ἂν κάποτε ἀποχωρήσωμεν ἀπὸ τὴν χώραν, θὰ κλονισθῆ ἡ οἰκονομία της συθέμελα… Τὰ κεφάλαια αὐτῶν ἀναδεικνύουν Κυβερνήσεις καὶ οἱ κυβερνῶντες χρεωστοῦν χάριν εἰς αὐτούς…, διὰ τοὺς ὁποίους «καὶ νόμου μετάθεσις γίνεται»… Ἕτερον μέτρον; Ὁ Πρωθυπουργὸς πρὸ διετίας ἐθέσπισεν ἐφάπαξ οἰκονομικὸν βοήθημα εἰς κάθε παιδὶ ποὺ γεννιέται. Ἠκούσθη θαυμάσιον, διὰ νὰ εἶναι ἄμεμπτον… Πράγματι, δίδεται, διὰ νὰ δαπανᾶται εἰς ὑπερχρεώσεις ἰδιωτικῶν μαιευτηρίων, ἀλλὰ καὶ «ἐξωλογιστικάς» ἀμοιβὰς ὑγειονομικοῦ προσωπικοῦ κ.ἄ. Ἀντὶ νὰ πατάξη κανεὶς τὸ παράνομον χρῆμα δίδει ἕνα «μπαξίσι» (ἡ λέξις δηλώνει τὴν νοοτροπίαν τοῦ πολιτισμοῦ, ἀπὸ τὸν ὁποῖον μᾶς ἔρχεται καὶ μᾶς ἔχει κυριεύσει), ὥστε ὁ λαβών νὰ αἰσθάνεται ὑποχρεωμένος, ἀλλὰ καὶ ὁ δωρολήπτης ἢ φακελοαποδόχος «ἔχειν λαμβάνειν», ὥστε ὅλοι νὰ μένουν ἱκανοποιημένοι μὲ ἀνακυκλούμενον χρῆμα ἀπὸ τὰ θυλάκια τῶν ἰδίων ποὺ πληρώνουν ὑψηλοὺς φόρους ἀκόμη καὶ διὰ τὴν κατοικίαν ποὺ μένουν (ΕΝΦΙΑ κ.λπ.). Πρόκειται ὅμως διὰ τὴν παράδοξον πολιτικὴν τῶν ἐπιδομάτων, ἡ ὁποία ἀντὶ νὰ προτιμᾶ τὰς φοροελαφρύνσεις ἐπιδιώκει τὴν παραπλάνησιν. Μία πλήρως ὑποτιμητικὴ ἠθικὴ λογική, ἡ ὁποία ἔχει τὸ ἀνάλογον πολιτικὸν ἀποτέλεσμα π.χ. τὰ 150 εὐρὼ εἰς τοὺς νέους κάτω τῶν 18 ἐτῶν, διὰ νὰ ἐμβολιασθοῦν. Μία ἐντελῶς ἀδιέξοδος πορεία ποὺ ὁδηγεῖ προσκαίρως εἰς τὴν ἐξαγορὰ συνειδήσεων καὶ τὴν ἐξασφάλισιν τῆς σιωπῆς διὰ τὸ ἔγκλημα τῆς ἀνυπαρξίας μακροπρόθεσμου σχεδίου ἀντιμετωπίσεως τῶν ριζικῶν παθογενειῶν, ἀλλὰ μακροχρόνια εἰς τὴν ὑπονόμευσιν οἱασδήποτε ἀπαρχῆς ὀρθοποδήσεως τῆς κοινωνίας μας, καταλήγουσα ἀναποφεύκτως εἰς μίαν καταστροφὴν χειροτέραν καὶ αὐτῆς τῆς Μικρασιατικῆς, ποὺ ἐφέτος μνημονεύομεν τὰ 100 ἔτη μὲ θλῖψιν, τῆς ὁποίας μόνον τὴν πρόγευσιν ἐτύχαμεν μὲ τὰ μνημόνια. Μία ὁλοκληρωτικὰ ἀτελέσφορος πρακτικὴ, καθὼς «διψάει» κανεὶς διὰ ὁραματισμὸν καὶ ἐπιθυμεῖ νὰ ἀναπτερώση τὰς προσδοκίας του διὰ τὸ ἄδηλον ἐπερχόμενον τῆς ἱστορίας, ἀλλὰ δίδεται εἰς αὐτὸν διὰ κατάποσιν τὸ χειρότερον τοῦ «ἐσμυρνισμένου οἴνου»: ἡ ἰσοπέδωσις τῶν ἀξιῶν καὶ ἡ ἐξευτέλισις τῶν ἰδανικῶν. Χαρακτηριστικόν παράδειγμα ἡ ἀπάντησις τοῦ Ὑπουργοῦ κ. Χατζηδάκη εἰς ἀκροατὴν τοῦ «Σκάι», ὁ ὁποῖος ἔθεσε τὸ ἐρώτημα διατί δὲν δίδεται χρηματικὸν κίνητρον εἰς τὰς οἰκογενείας, διὰ νὰ ἀποκτήσουν τρίτο παιδί, «αὐτὸ μοῦ θυμίζει τὴν παραβολὴ τοῦ καλοῦ Σαμαρείτη ποὺ μαθαίναμε στὸ σχολεῖο, ὁ ὁποῖος ἔγινε γνωστὸς, ἐπειδὴ μοίραζε λεφτά. Δὲν εἶναι δυνατὸν ἡ Κυβέρνηση νὰ κάνει κάτι τέτοιο»!
Ἡ λοιδορία τοῦ Ὑπουργοῦ (ποὺ πρωτίστως φανερώνει ἀπαιδευσία ἂν ὄχι ἄγνοιαν ἢ ἀποστροφὴν εἰς τὴν διδασκαλίαν τῆς Ἐκκλησίας) δὲν εἶναι μεμονωμένον περιστατικόν. Εἰς ἕτερον σταθμὸν ὁ πρώην Ὑπουργὸς κ. Γιάννης Μιχελάκης ἦτο λίαν ἐπικριτικὸς διὰ τὸν Σεβ. Γρεβενῶν, ἐπειδὴ κατέβαζε τὶς μάσκες τῶν ἐπισήμων κατὰ τὴν τέλεσιν ἁγιασμοῦ προκειμένου αὐτοὶ νὰ ἀσπασθοῦν τὸν Τ. Σταυρόν. Ποῖος ἔπειτα λησμονεῖ τὴν βλασφημίαν τοῦ κ. Ἠλ. Μόσιαλου κατὰ τῆς Ὑπ. Θεοτόκου, ἐντεταλμένου τοῦ ἰδίου τοῦ Πρωθυπουργοῦ νὰ ἐκπροσωπῆ τὴν Ἑλλάδα εἰς διεθνεῖς ὀργανισμοὺς κ.ἄ.
Αὐτὸς ὁ μὴ σεβασμὸς πρὸς τὴν Ἐκκλησίαν ἔχει ἐπιπτώσεις καὶ εἰς τὴν ἀντιμετώπισιν τῶν παιδιῶν. Ἔφθασαν μίαν κοινωνίαν εἰς τὰ ὅριά της προκειμένου νὰ δεχθῆ τὰ ἐμβόλια ὄχι ἐπειδὴ ἀδιαφοροῦν διὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἔχουν χρησιμοποιηθῆ κυτταρικαὶ σειραὶ ἀπὸ ἐκτρώσεις, ἀλλὰ ἀκριβῶς διότι καλλιεργοῦν τὴν νέαν συνείδησιν ὅτι ὁ ὁρισμὸς τῆς ζωῆς δὲν εἶναι θεόσδοτος, ἀλλὰ προέρχεται ἀπὸ τοὺς ἰδίους. Ὁ Ὑπουργὸς Συγκοινωνιῶν κ. Κ. Καραμανλὴς ἦτο αὐτὸς ποὺ «κατέβασε» «ἐτσιθελικὰ» ἐγκεκριμένας ἀφίσας ἀπὸ τὸ μετρὸ τῶν Ἀθηνῶν ποὺ ὑπερησπίζοντο τὰ δικαιώματα τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ, ὄχι ἐπειδὴ τὸ ἀπήτησε μία μειοψηφία ἀνθρώπων ποὺ δὲν ἀνέχονται νὰ τούς τύπτη ἡ συνείδησίς των διὰ τὰς ἑκατοντάδας χιλιάδας ἐκτρώσεις ποὺ γίνονται ἐτησίως, ἀλλὰ διότι αὐτὸ εἶναι τὸ περιεχόμενον «τοῦ κρυπτοῦ τῆς καρδίας ἀνθρώπου» ποὺ ἔχει παραδοθῆ εἰς τὴν νέαν ἐποχήν. Μὲ αὐτὸ θὰ διέσωζε προκαταβολικῶς τὴν φήμην τοῦ Πρωθυπουργοῦ ποὺ δὲν τὸν πειράζει ἡ χρόνια «γενοκτονία» τῶν κυοφορουμένων βρεφῶν, ἀλλὰ μόνον ἡ μικρὰ θνησιμότης ἀπὸ ἢ μὲ λοίμωξιν κορωνοϊοῦ, τὴν ὁποίαν θὰ καταπολεμήση μὲ τὰ «ἐκτρωματικὰ» ἐμβόλια. Διὰ τοὺς ἰδίους λόγους ἠκυρώθη καὶ συνέδριον, ὅπως ἐνθυμούμεθα, περὶ γονιμότητος, καθὼς ὁ,τιδήποτε φέρει τὸν σύγχρονον ἄνθρωπον ἀντιμέτωπον μὲ τὰ ἀνθρωπολογικὰ ὅρια ποὺ ἔχει θέσει ὁ Δημιουργὸς πρέπει νὰ ἐξοβελισθῆ μὲ μῖσος καὶ μανίαν ἀπὸ τὴν δημοσίαν σφαῖραν. Ἡ ἰδία αὐτὴ Κυβέρνησις ὅμως, ἡ «φιλεύσπλαγχνος», πασχίζει διὰ τὰ δικαιώματα τῶν ὁμοφυλοφίλων, προωθοῦσα καὶ τὴν δυνατότητα υἱοθεσίας ὥστε «νὰ βροῦν μία οἰκογένεια τὰ κακόμοιρα ὀρφανά»… εἰς αὐτοὺς πού ὑποστηρίζουν σθεναρῶς τὸ δικαίωμα (τὴν ἐνοχή;) εἰς τὰς φονικάς ἐκτρώσεις! Ἤδη ἐθεσμοθέτησε καὶ τὴν δυνατότητα υἱοθεσίας ἀπὸ ὁροθετικούς… Διαμορφώνουν μίαν κοινωνίαν εὐγονικῆς, ὅπου βρέφη μὲ σύνδρομον π.χ. ντάουν καταλήγουν εἰς τὰ ἀπορρίμματα, ὥστε νὰ αἰσθάνωνται «πολιτισμένοι», ἐπειδὴ μποροῦν ἄνευ ἀναστολῶν νὰ χρησιμοποιοῦν αὐτὰ εἰς ἐμβόλια, καλλυντικὰ κ.ἄ. «εὐτρεπιστικὰ» τῆς ὑγείας, ἀλλὰ καταδικαστικά τῆς ψυχῆς των, «δῶρα τῆς ἐπιστήμης»… αὐτῆς ποὺ χωρὶς ἠθικοὺς φραγμοὺς ὑποτάσσεται εἰς τὰ παγκόσμια «funds», εἰς τὰ ὁποῖα ὁ ἀφωρισμένος κ. Μητσοτάκης, ὑποδουλώνων τὴν οἰκονομίαν τῆς Πατρίδος μας, ἐπιστηρίζει τὸ πολιτικόν του μέλλον, ὑποθηκεύοντας τὸ μέλλον ὅλων τῶν ὑπολοίπων ἰδιαιτέρως τῶν ἀγέννητων παιδιῶν.
Ἡ πλέον πρόσφατος ἐπίθεσις τῆς «ἐπιστημονολατρεύουσας» πολιτικῆς πρὸς τὸ δῶρον τῆς ζωῆς εἶναι ἡ ἀπόφασις τῆς Ὑπ. Παιδείας κ. Κεραμέως (ναί, εἶναι ἐκείνη ποὺ μετέβη εἰς σχολεῖον χωρὶς μάσκα, ἀλλὰ ἔφερεν αὐτὴν ἐπιμελῶς κατὰ τὴν Ἀνάστασιν εἰς τὴν ἐκκλησίαν, δηλ. διὰ τά 30΄ ποὺ παρευρέθη διὰ τὰς φωτογραφίας, αὐτὴ ποὺ δὲν ἤθελε νὰ ἀποσύρη τὰ συγκρητιστικὰ βιβλία τῶν θρησκευτικῶν…) νὰ συνταχθῆ μὲ ὅσους ἐχαρακτήρισαν ἀναχρονιστικάς τὰς ἀπόψεις ἑνὸς ἐκπαιδευτικοῦ προγράμματος διὰ τὸν προγεννητικὸν ἔλεγχον καὶ νὰ τὸ ἀποσύρη ἐσπευσμένως. Τὸ πρῶτον ἀτόπημα ἦτο ὅτι δὲν ἤλεγξε τὸν φορέα τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ ὑλικοῦ ποὺ ἐπρόκειτο διὰ τὴν ὀργάνωσιν «Ἑλληνικὴ Ἑταιρεία Προγεννητικῆς Ἀγωγῆς», ἡ ὁποία ἔχει διδασκαλίαν μὴ συμβατὴ μὲ τὴν Ὀρθόδοξον Διδασκαλίαν, ὡς ἔχει καταδείξει καὶ ὁ κ. Ἰ. Μηλιώνης, συνεργάτης τοῦ «Ο.Τ.». Ὅμως ἡ ὑποκρισία εἶναι ὅτι μόνον αὐτὸν τὸν φορέα ἠκύρωσεν, ἐνῶ εἰς ὅλους ἐκείνους ποὺ προωθοῦν καταφανῶς τὴν ὁμοφυλοφιλίαν καὶ ἐμπλέκονται εἰς τὰ σχολικὰ ἐργαστήρια σεξουαλικῆς ἀγωγῆς οὔτε ἐσκέφθη νὰ θέση περιορισμούς. Τὸ δεύτερον καὶ βασικὸν ἀτόπημα εἶναι ὅτι ἡ ἀκύρωσις τῆς συνεργασίας δὲν ἔγινε διὰ τὰ σημεῖα ποὺ δὲν εἶναι συμβατὰ μὲ τὴν Ὀρθόδοξον πίστιν, ἀλλὰ ἐξαιτίας ἐκείνων τῶν ὁποίων εἶναι συμβατὰ, ὅπως ἡ θέσις ὅτι ἀπὸ τὴν στιγμὴν τῆς συλλήψεως τὸ ἔμβρυον εἶναι τέλειος ἄνθρωπος! Ἡ Ὑπουργὸς ἀφήνει νὰ διαφανῆ ὅτι ὑπέκυψεν εἰς τὰς πιέσεις ὁμάδων ποὺ ὑποκριτικῶς ξιφουλκοῦν ὑπὲρ τῶν ἐκτρώσεων, ἀλλὰ στέκουν παγερὰ ἀδιάφοροι εἰς ἐκείνας τὰς μητέρας ποὺ ἐπιλέγουν ἕνα χαριτωμένον παιδὶ μὲ σύνδρομον νὰ τὸ κρατήσουν εἰς τὴν ἀγκάλην των. Αὐτὴ εἶναι ἡ «πλατεῖα καὶ εὐρύχωρος ὁδὸς» ποὺ προτιμᾶ ἡ κ. Κεραμέως, διὰ νὰ ἀποφύγη τὴν εὐθύνην της, ἀλλὰ δὲν θὰ ἐκφύγη τῆς κρίσεως τῆς γεέννης, ὅπου θὰ ἐκζητηθῆ ἀπὸ αὐτὴν τὸ αἷμα τῶν ἀθώων παιδιῶν, ποὺ θὰ τὴν κοιτοῦν μὲ ὀρθάνοικτους τοὺς ὀφθαλμοὺς μὲ ἀπορίαν διατί δὲν ὑπερησπίσθη αὐτά. Ἡ ἀγάπη τους καὶ ἡ τρυφερότητά των θὰ διατρίση τότε ὡς δίστομος ρομφαία τὴν ψυχήν της ποὺ τὴν παρέδωσε μόνην της εἰς τὸν ἄρχοντα τῶν σκοτεινῶν ἐπιθυμιῶν τῆς πολιτικῆς…
Ποῦ εἶναι ἡ Ἱεραρχία νὰ ὀρθώση ἀνάστημα; Ποῦ εἶναι οἱ Ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας νὰ διακηρύξουν τὴν διδασκαλίαν της; Ποῦ εἶναι οἱ Ἀρχιερεῖς νὰ σηκώσουν λάβαρον διὰ τὸ ἀγέννητον παιδί; Ποῦ εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι νὰ φωνάξουν κατὰ τῆς σιωπηλῆς κραυγῆς; Εἰς τὴν Ἀρχιεπισκοπὴν ἐτελέσθη βάπτισις τέκνου ὁμοφυλοφίλου ζεύγους. Ὁ Σεβ. Νέας Ἰωνίας ἀγωνίζεται διὰ τὴν διαποίμανσιν τῶν ὁμοφυλοφίλων. Ἡ ΔΙΣ (ὑποτίθεται ὅτι) ἠκύρωσε τὸν ἀφορισμὸν τοῦ κ. Μητσοτάκη. Αὐταὶ εἶναι αἱ προτεραιότητες ἀνθρώπων ποὺ ἡ μάνα τους προετίμησε νὰ τοὺς γεννήση, ἐπειδὴ ἦτο πιστή, εἰδάλλως κάπου ἀλλοῦ θὰ εἶχον καταλήξει… Ἂς σεβασθοῦν τὴν πίστιν τῶν μητέρων των τουλάχιστον…