Ἀπὸ ποῦ «ἀντλεῖ» τὰ «προνόμιά» του ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος;

Share:

  ΥΠΑΡΧΕΙ σοβαρὸς ἀντίλογος, σχετικὰ μὲ τὴν αἱρετικὴ – θεωρία τοῦ «πρώτου ἄνευ ἴσων», ποὺ προωθεῖ ὁ αὐτοπροβαλλόμενος καὶ αὐτονομιζόμενος «πάπας τῆς Ἀνατολῆς» Πατρ. Βαρθολομαῖος καὶ τὰ περὶ αὐτὸν «τσιράκια» του. Ἀπὸ ποῦ ἀντλεῖ ὁ Κωνσταντινουπόλεως τὰ «προνόμιά» του: Μᾶς ἀπαντᾶ τὸ εὔστοχο δημοσίευμα: «Τὸ μόνο πρᾶγμα στὸ ὁποῖο μποροῦν νὰ ἀναφερθοῦν οἱ ὑποστηρικτὲς τῆς θεωρίας τοῦ “πρώτου χωρὶς ἴσο” στοὺς ἰσχυρισμούς τους εἶναι οἱ ἀποφάσεις τῶν Τούρκων σουλτάνων τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας. Ἔκαναν τὸν Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως ἐπικεφαλῆς ὁλόκληρης τῆς ἑλληνικῆς πολιτοφυλακῆς, δηλαδὴ τοῦ χριστιανικοῦ πληθυσμοῦ τῆς ἀπέραντης Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας, ἡ ὁποία περιελάμβανε σὲ διαφορετικὲς ἱστορικὲς περιόδους σχεδὸν ὅλα τὰ ἀρχαῖα πατριαρχεῖα. Πράγματι, ὑπῆ­ρ­χαν­ ἐποχὲς (καὶ ἦταν ἀρκετὰ μεγάλες) ποὺ οἱ Πατριάρχες Ἀλεξανδρείας, Ἱεροσολύμων καὶ Ἀντιόχειας ἦταν ἀνεξάρτητοι μόνο κατ’ ὄνομα, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα ζοῦσαν στὴν Κωνσταντινούπολη εἰς βάρος τοῦ Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως καὶ ἐξαρτῶνταν πλήρως ἀπὸ αὐτόν. Ἀλλὰ εἶναι ἀπίθανο αὐτὲς οἱ ἱστορικὲς συνθῆκες, οἱ ὁποῖες ἦταν σχετικὲς πολλοὺς αἰῶνες πρίν, νὰ μποροῦν νὰ ἀποτελέσουν τὴ βάση γιὰ τὶς σημερινὲς ἀξιώσεις γιὰ πρωτεῖα» (Πηγή: trelogiannis. blogspot.com)! Πρὶν διαλαλήσει αὐτὰ τὰ ἀντορθόδοξα φληναφήματά του ὁ Βαρθολομαῖος, καλὰ θὰ ἔκανε νὰ διαβάσει τὶς παρακαταθῆκες τοῦ Χριστοῦ, περὶ ἐξουσίας καὶ ἐξουσιαστῶν (Μάρκ.10,42), γιὰ νὰ περιορίσει τὴν ἄκρατη ἐξουσιομανία του, ἡ ὁποία ὁδηγεῖ τὸ ἐκκλησιαστικὸ πολίτευμα σὲ τρομακτικὲς ἐκτροπές!

  Τί ἑνώνει τὸν Θεὸν μὲ τὸν Ἀλλάχ, τὸν Βράχμα καὶ τὸ «Λαμπερόν κενόν»;

  ΑΥΤΟ μόνο ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος μπορεῖ νὰ μᾶς τὸ ἐξηγήσει: Μᾶς «ἑνώνει» εἶπε, «ἡ δημιουργία “Κοινῆς Ἱερῆς Κοσμοθεωρίας” — μίας δομῆς ποὺ προορίζεται νὰ χρησιμεύσει ὡς “θεωρητικὴ βάση γιὰ τὴν Κοινὴ Ἱερὴ Εὐημερία”»! Αὐτὴ τὴν περίεργη θεωρία διατύπωσε σὲ μία ἀκόμα ἀνίερη διαθρησκειακὴ συνάντηση, ἡ ὁποία ἔγινε ὑπὸ τὴν «αἰγίδα» του στὴν Κωνσταντινούπολη στὶς 29 Ἰουλίου, ξεστομίζοντας καὶ τὴν ἑξῆς πρωτάκουστη βλασφημία: «Αὐτὴ ἡ δομὴ βασίζεται σὲ τέσσερις θεμελιώδεις πυλῶ­νες, ποὺ ἀποτελοῦν μία ὁλοκληρωμένη ἀντίληψη τῆς πραγματικότητας. Στὸ κέντρο βρίσκεται τὸ ἴδιο τὸ Ἱερό, ἡ ἀνώτατη, ἀπόλυτη πραγματικότητα, ποὺ ἐκφράζεται μὲ διάφορους τρόπους: ὡς Θεός, Ἀλλάχ, Βράχμαν ἢ ὡς Λαμπερὴ Κενότητα»! Σύμφωνα μὲ τὰ λόγια του, οἱ ἄνθρωποι θεωροῦνται «ὡς ὄντα ποὺ ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν ὁρισμὸ τους συνδέονται μὲ ἄλλους, ἀκριβῶς ἐπειδὴ βασίζονται στὸ Ἱερό». Συν­εχίζοντας τὴν βλασφημία του ἐπισήμανε: «Καλούμαστε, ὁ καθένας ἀπὸ τὴν ἄποψη τῆς πίστης του, νὰ δημιουργήσουμε μία παγκόσμια ἕνωση συνείδησης, μία προφητικὴ μαρτυρία, ποὺ θὰ διατηρήσει ἀνοικτὸ τὸν ὁρίζοντα τοῦ ὑπερβατικοῦ σὲ ἕνα κόσμο ποὺ ἀπειλεῖται μὲ ἀσφυξία ἐντὸς τῶν ὑλικῶν ὁρίων. Ἡ ἑνότητά μας βασίζεται ὄχι στὶς κοινές μας πεποιθήσεις, ἀλλὰ στὴν κοινή μας ἀγάπη γιὰ τὴν ἀνθρωπότητα καὶ στὴν κοινή μας ἀναφορὰ στὸ μυστήριο τοῦ ἑνὸς Θεοῦ. […] δὲν πρόκειται γιὰ ἀντικατάσταση τῶν μοναδικῶν κοσμοθεωριῶν ποὺ χαρακτηρίζουν κάθε θρησκευτικὴ παράδοση. Στόχος του, ἀντίθετα, εἶναι νὰ ἀναδείξει ἕνα τομέα συν­αίνεσης, νὰ ὁρίσει σημεῖα, ὅπου συγκλίνουν διαφορετικὲς ἐμπειρίες τοῦ Ἱεροῦ, δημιουργώντας ἕνα κοινὸ μέτωπο ἐνάντια στὴν κυριαρχία τοῦ ὑλιστικοῦ ἀνταγωγισμοῦ» (Πηγή: spzh.eu)! Ἀπίστευτες συγκρητιστικὲς καὶ κακόδοξες ἀερολογίες, ἀπὸ τὴν «κορυφὴ τῆς Ὀρθοδοξίας», οἱ ὁποῖες πόρρω ἀπέχουν ἀπὸ τὴν ὀρθόδοξη πίστη!

  Next Article

Βαρθολομαῖος: «Εἶμαι πρῶτος ἄνευ ἴσων»!