Τοῦ Αἰδεσιμολογιωτάτου Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη,
Θεολόγου- Δημοσιογράφου- Συγγραφέως- Ἐκδότου (ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)
Τερατῶδες Ἀρχιεπισκοπικὸν ὀλίσθημα
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος π. Ἱερώνυμος Β΄ εἰς πρόσφατον συνέντευξίν του (ΑΝΤ1) ἐδήλωσεν ὅτι δὲν τὸν ἐνοχλεῖ «ἡ συμβίωσεις τῶν ὁμοφυλοφίλων».
Οὐαί! Οὐαί! Οὐαί! Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, διὰ νὰ μὴ ἐνοχλῆται οὐδόλως ἀπό τήν τοιαύτην πολυαμαρτωλόν, αἰσχροτάτην καὶ ἄκρως ἀνήθικον συμβίωσιν, συμπεραίνεται, ἀβιάστως, ὅτι ἀμνηστεύει τὴν ὁμοφυλοφιλίαν, τὴν ὁποίαν θεωρεῖ ὡς μίαν κατὰ πάντα φυσιολογικὴν κατάστασιν καὶ ὄχι ὡς ἄκρως ἀντίθετον πρὸς τὰ δεδομένα τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ τῆς ἐν γένει Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Διδασκαλίας.
Τὸ τερατῶδες αὐτὸ ὀλίσθημα τοῦ Μακαριωτάτου εἶναι ἐντελῶς καταστρεπτικόν τῆς ὅλης ὑστεροφημίας του καὶ ἀποτελεῖ δαιμονικὸν σκάνδαλον διαφθορᾶς κυρίως τῆς νεότητος, ἡ ὁποία, κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπον, παρασύρεται εἰς τὸν κατήφορον τῆς παρὰ φύσιν σαρκικῆς ἀκολασίας.
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, μὲ τὴν ἀνεξήγητον αὐτὴν θέσιν του, κατέστη προκλητικὸς περιφρονητὴς τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τῆς Πατερικῆς σοφίας, τῶν ἱερῶν Κανόνων, τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τῆς σαρωτικῆς πλειοψηφίας τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, ἡ ὁποία θεωρεῖ τοὺς ὁμοφυλοφίλους ὡς ἀνωμάλους, τῶν ἐπιστημῶν βιολογίας καὶ ψυχολογίας, κορυφαίων ἀνθρώπων τοῦ πνεύματος καὶ τῶν Γραμμάτων, τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων, Ἀδελφοτήτων θεολόγων καὶ πολλῶν ἄλλων συλλογικῶν παραγόντων.
Ἀκόμη ὁ Ἀρχιεπίσκοπος περιφρονεῖ προκλητικῶς καὶ τὴν ἀρχαίαν ἑλληνικὴν φιλοσοφίαν, κατὰ τὴν ὁποίαν οἱ κίναιδοι (ὁμοφυλόφιλοι) δὲν ἠδύναντο νὰ συμμετέχουν εἰς διαφόρους ἐκδηλώσεις καὶ νὰ ἀναλαμβάνουν δημόσια ἀξιώματα.Ὁ μέγας φιλόσοφος τῆς ἑλληνικῆς ἀρχαιότητας Σωκράτης εἶπεν ὅτι ὁ κιναιδισμὸς (ὁμοφυλοφιλία) εἶναι «δεινός, αἰσχρὸς καὶ ἄθλιος».
Ὅλοι οἱ ἀνωτέρω παράγοντες ἔχουν καταδικάσει τὸ βδελυρόν, δυσῶδες καὶ θανάσιμον ἁμάρτημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς παρὰ φύσιν ἀσέλγειαν, σεξουαλικὴν διαστροφὴν καὶ ἀνατροπὴν τῆς ἀνθρωπίνης φυσιολογίας.
Πονηρὰ ὑπεκφυγὴ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου
Ἀξιοσημείωτον ἐν προκειμένῳ εἶναι καὶ τὸ ἑξῆς περιστατικόν. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἐδέχθη τὸν ἀμερικανόπεμπτον Πρόεδρον τοῦ ΣΥΡΙΖΑ Κασσελάκην μὲ θέμα τῆς συναντήσεως ὁ ψευδογάμος τῶν ὁμοφυλοφίλων καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος κατέληξε: «Νὰ διαβάσουμε τὸ γραπτὸ κείμενο τῆς Πολιτείας καὶ στὴ συνέχεια θὰ πάρουμε καὶ ἐμεῖς θέση».
Πονηρὰ Ἀρχιεπισκοπικὴ ὑπεκφυγὴ, διὰ νὰ μὴ δυσαρεστήση ὁ Προκαθήμενος τῆς ἐν Ἑλλάδι Διοικούσης Ἐκκλησίας τὴν προδοτικήν τοῦ ἱεροῦ Μυστηρίου τοῦ Γάμου, τοῦ ἱεροῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας, τῆς κοινωνίας καὶ τῆς ἀνθρωπίνης φυσιολογίας κοσμικὴν ἐξουσίαν. Εἶχε πνευματικήν, ποιμαντικὴν καὶ ὁμολογιακὴν ὑποχρέωσιν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος νά καταδικάση μέ πᾶσαν αὐστηρότητα τήν κατὰ πάντα καταστρεπτικὴν ἐνέργειαν τοῦ Πρωθυπουργοῦ νὰ νομιμοποιήση ψευδογάμον τῶν ὁμοφυλοφίλων, πρὶν συνταχθῆ τὸ σχετικὸν νομοσχέδιον.
Καὶ ἀκόμη κάτι σημαντικόν. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος εἶχεν ἐνώπιόν του ἕνα δεδηλωμένον ἀμετανόητον ὁμοφυλόφιλον καὶ ἀδίστακτον προπαγανδιστὴν τῆς ἐπαράτου ὁμοφυλοφιλίας καὶ ἐνῷ ἐπεβάλλετο νὰ συμβουλεύση, νὰ νουθετήση καὶ νὰ καλέση αὐτὸν ἐπιμόνως εἰς μετάνοιαν, οὐδὲν σχετικὸν ἔπραξεν. Ἐδέχθη αὐτὸν ὡς ἀξιοπρεπῆ καὶ κατὰ πάντα φυσιολογικὸν ἄνθρωπον μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἑδραιωθῆ οὗτος περισσότερον εἰς τὴν αἰσχράν διαστροφήν του.
Ἡ Ἁγία Γραφὴ ἐλέγχει τὸν Ἀρχιεπίσκοπον
Ἐπισημαίνεται ἰδιατέρως ὅτι ὁλόκληρος ἡ Ἁγία Γραφὴ (Παλαιὰ καὶ Καινὴ Διαθήκη) καταδικάζει μὲ ἀσυνήθη αὐστηρότητα τὴν ὁμοφυλοφιλίαν. Ἡ Π. Διαθήκη χαρακτηρίζει ὡς βδέλυγμα ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ τὴν παρὰ φύσιν ἀσέλγειαν καὶ θεωρεῖ ὅτι εἶναι ἄξιοι θανάτου οἱ ὁμοφυλόφιλοι.
Ἡ δὲ Κ. Διαθήκη καταδικάζει αὐστηρότερον τοὺς ἀμετανοήτους ὁμοφυλοφίλους, οἱ ὁποῖοι ὁδηγοῦνται ἀπ’ εὐθείας εἰς τὴν κόλασιν κατὰ τὴν δικαίαν ἀπόφασιν τοῦ Θεοῦ. «Μὴ πλανᾶσθε… οὔτε ἀρσενοκοῖται… Βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι» (Α΄ Κορ. 6,10).
Φαίνεται ὅτι οὔτε αὐτὸ τὸ γεγονὸς ἐνοχλεῖ τὸν Ἀρχιεπίσκοπον, κατὰ τὸ ὁποῖον μέγας ἀριθμὸς ἀμετανοήτων συνανθρώπων μας εἰς ὁλόκληρον τὸν κόσμον ἀνὰ τοὺς αἰῶνας ἐξακολουθεῖ συνεχῶς νὰ μεταβαίνη εἰς τὴν αἰώνιον φρικιαστικὴν κόλασιν ὡς συνέπειαν τῆς δαιμονικῆς ὁμοφυλοφιλίας.
Νὰ ἀποσυρθῆ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος
Ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος π. Ἱερώνυμος Β΄ νὰ μετανοήση, νὰ ἐξομολογηθῆ καὶ νὰ ἀναχωρήση εἰς τὴν Μονὴν τῆς μετανοίας του, διὰ νὰ θρηνήση, πρὶν ἀπέλθη ἐκ τοῦ κόσμου τούτου, τὰ ἄδηλα τοῖς ἀνθρώποις καὶ τὰ γνωστὰ ἁμαρτήματά του, ὅπως εἶναι τὰ ἐνταῦθα συζητούμενα καὶ τὸ μέγα ἔγκλημα κλειδώματος ὅλων τῶν ἱερῶν Ναῶν τῆς Ἑλλάδος καὶ τῆς ἀπαγορεύσεως τῆς θείας λατρείας καὶ τῆς Ἁγίας Κοινωνίας κατὰ τὴν πανδημίαν. Τὰ τοιαῦτα δὲν συνέβησαν οὔτε κατὰ τὴν δεινήν Γερμανοϊταλικὴν κατοχήν.
Δημοσιοποιῶ ὅτι μὲ τὸν σημερινὸν Ἀρχιεπίσκοπον εἶχον γνωριμίαν ἀμοιβαίας ἐκτιμήσεως δεκαετίων. Ὅμως, ἀπέσυρον τὴν ἐκτίμησίν μου ἀπὸ τὸ πρόσωπόν του, ὅταν, χωρὶς νὰ ὑπάρχη οὐδεμία ἀνάγκη, οὐδεμία ὠφέλεια καὶ οὐδεμία ὑποχρέωσις, ἔσπευσε νὰ ἀναγνωρίση πρῶτος αὐτὸς ἀπὸ ὅλα τὰ Πατριαρχεῖα καὶ τὰς ἄλλας Αὐτοκεφάλους Ἐκκλησίας ἕνα ψευδοεπίσκοπον Ἐπιφάνιον ὡς ψευδομητροπολίτην Κιέβου καὶ πάσης Οὐκρανίας, κατὰ προκλητικὴν περιφρόνησιν τοῦ ἀνεγνωρισμένου ἀπὸ ὅλας τὰς Αὐτοκεφάλους Ἐκκλησίας π. Ὀνουφρίου ὡς τοῦ κανονικοῦ καὶ μόνου Μητροπολίτου Κιέβου καὶ πάσης Οὐκρανίας. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος π. Ἱερώνυμος Β΄ διέπραξεν αὐτὸ τὸ βαρύτατον κανονικὸν παράπτωμα εἰσπηδήσεώς του εἰς ξένην ἐκκλησιαστικὴν δικαιοδοσίαν, διὰ νὰ ἀρέση εἰς παράγοντας τῆς Ἀμερικῆς καὶ εἰς τὸν συνεχῶς παρεκτρεπόμενον Πατριάρχην π. Βαρθολομαῖον. Ἐπισημαίνεται δὲ ὅτι τὸν ὡς ἄνω ψευδοκιέβου ἀρνοῦνται νὰ τὸν ἀναγνωρίσουν δέκα (10) Αὐτοκέφαλοι Ἐκκλησίαι.