Τοῦ κ. Γεωργίου Κούβελα, Συνταξιούχου Δικηγόρου παρ᾽ Ἀρείῳ Πάγῳ,
Ἐπιτίμου Προέδρου τῆς Ἐθνικῆς Φοιτητικῆς Ἑνώσεως Κυπρίων
15ον
Πόσο ἰδεολογικὰ πυροβολημένοι πρέπει νὰ εἶναι αὐτοὶ ποὺ ὑποστηρίζουν ὅτι δὲν χρειάζονται τὰ Θρησκευτικὰ καὶ τὰ Ἀρχαῖα! Τὰ Θρησκευτικὰ ποὺ μᾶς διδάσκουν τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη, τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση καὶ τὴν Ὀρθόδοξη Ἰδεολογία. Καὶ τὰ Ἀρχαῖα ποὺ εἶναι ἡ Γλώσσα τῶν Ἱερῶν Εὐαγγελίων, τῆς Θείας Λειτουργίας, τῆς Καινῆς Διαθήκης καὶ τῶν Θρυλικῶν Προγόνων μας!
Ὅλοι αὐτοὶ εἶναι ὑπὲρ τοῦ πνεύματος τῆς Πανθρησκείας καὶ τοῦ θρησκευτικοῦ «ἀχταρμᾶ», ὅπως ἔλεγε ὁ Μακαριστὸς Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Ὅλοι αὐτοὶ εἶναι ὁ Ἀττίλας τοῦ Ἐσωτερικοῦ!
Ὅμως ὑπάρχει καὶ ὁ Ἀττίλας τοῦ Ἐξωτερικοῦ! Αὐτὸς ἔχει ρημάξει τὴν Κύπρο! Τὴ Μαρτυρικὴ Κύπρο ποὺ χρόνια τώρα βιώνει τὶς βαρβαρότητές του, ποὺ καταστρέφει, ποὺ βιώνει, ποὺ κατακαίει τὴν Ἱερὴ Κυπριακὴ Γῆ, μὲ αἰχμὴ τοῦ δόρατος τὶς ὀρδὲς τῶν Γκρίζων Λύκων καὶ τὴ βάρβαρη Εἰσβολὴ καὶ Κατοχή! Ὁ Ἀττίλας κατέστρεψε τὴν Κύπρο καὶ τὴ μετέτρεψε σὲ Ἐρείπια. Καὶ κατέχει παράνομα τὸ 37% τῆς Κυπριακῆς Γῆς.
Ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ἀποδεικνύεται ὅτι βρίσκονται σὲ πλήρη ἐξέλιξη καὶ παίρνουν σάρκα καὶ ὀστᾶ τὰ δύο βρώμικα Σχέδια κατὰ τοῦ Ἑλληνισμοῦ τοῦ Ἀνθέλληνα, Φιλότουρκου καὶ Δολοπλόκου Χένρι Κίσινγκερ. Αὐτὰ τὰ Σχέδια εἶναι:
Τὸ πρῶτο ποὺ λέει κατὰ λέξη: «Ὁ Ἑλληνικὸς Λαὸς εἶναι δυσκολοκυβέρνητος καὶ γι᾽ αὐτὸ πρέπει νὰ τὸν πλήξουμε βαθιὰ στὶς πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ἴσως συνετισθεῖ. Ἐννοῶ δηλαδὴ νὰ πλήξουμε τὴ Γλώσσα, τὴ Θρησκεία, τὰ Πνευματικὰ καὶ Ἱστορικά του Ἀποθέματα, ὥστε νὰ ἐξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του νὰ ἀναπτυχθεῖ, νὰ διακριθεῖ νὰ ἐπικρατήσει, γιὰ νὰ μὴ μᾶς παρενοχλεῖ στὰ Βαλκάνια, γιὰ νὰ μὴ μᾶς παρενοχλεῖ στὴν Ἀνατολικὴ Μεσόγειο, στὴ Μέση Ἀνατολή, σὲ ὅλη αὐτὴ τὴ νευραλγικὴ περιοχὴ μεγάλης στρατηγικῆς σημασίας γιὰ ἐμᾶς, γιὰ τὴν πολιτικὴ τῶν ΗΠΑ»!
Καὶ τὸ δεύτερο ποὺ εἶναι τό «ἄκρως ἀπόρρητο Σχέδιο Κίσινγκερ γιὰ τὸ Αἰγαῖο». Ἡ ἀπόρρητη αὐτὴ Ἔκθεση ποὺ εἶχε γίνει τὸ 1976 καὶ ἀποχαρακτηρίστηκε ἀπὸ τὰ Ἀμερικανικὰ ἀρχεῖα τὸ 2002, ἀποδεικνύει ὅτι τὸ Σχέδιο γιὰ ἐμπλοκὴ τοῦ ΝΑΤΟ στὸ Αἰγαῖο ὑπάρχει ἀπὸ τὸ 1976 καὶ πάει πακέτο μέ τὴ Λύση τοῦ Κυπριακοῦ. Ὅλα αὐτὰ τὰ βρώμικα Σχέδια, σύμφωνα μὲ τὶς ἐκτιμήσεις ποὺ ἔκαναν οἱ συνεργάτες τοῦ Κίσινγκερ ἀπὸ τὸ Τμῆμα Ἀναλύσεων καὶ Πληροφοριῶν τοῦ Στέιτ Ντιπάρτμεντ καταλήγουν στὸ ἑξῆς Σχέδιο γιὰ τὸ μοίρασμα τοῦ Αἰγαίου, ποὺ ἐπιτάσσει τὰ ἑξῆς:
Α. «Ἡ Ἑλλάδα θὰ χρειαστεῖ νὰ κάνει τὶς πιὸ σοβαρὲς παραχωρήσεις σὲ σύγκριση μὲ τὸ προηγούμενο Στάτους Κβό»!
Β. «Μιὰ τέτοια σταδιακὴ συμφωνία μεταξὺ Ἑλλάδας καὶ Τουρκίας θὰ μποροῦσε νὰ μειώσει τὴν Ἔνταση. Οἱ Ἀρχὲς τοῦ ΝΑΤΟ θὰ μποροῦσαν νὰ συνεισφέρουν στὴν διαπραγμάτευσή της».
Γ. «Οἱ δύο πλευρὲς θὰ δηλώσουν ὅτι εἶναι πιστὲς στὸ ΝΑΤΟ».
Δ. «Καλεῖ τὰ μέλη τῆς Συμμαχίας νὰ ἐπιλύουν τὶς Διεθνεῖς τους διαφοφρὲς μὲ εἰρηνικά μέσα».
Ε. Καὶ καταλήγει: «Πρέπει νὰ ἐμπλέξει κανεὶς τὸ Κυπριακό, ποὺ εἶναι τὸ μεγαλύτερο πρόβλημα στὶς Ἑλληνοτουρκικὲς σχέσεις, σὲ μιὰ φόρμουλα ἐξισορρόπησης τῶν προβλημάτων τοῦ Αἰγαίου»!
Μετὰ ἀπ᾽ ὅλα αὐτὰ πῶς θὰ ἐμπνευστοῦμε στὴ σημερινὴ συγκυρία, γιὰ νὰ ἀντιμετωπίσουμε τὸν Ἀττίλα τοῦ Ἐσωτερικοῦ καὶ τὸν Ἀττίλα τοῦ Ἐξωτερικοῦ ποὺ καννιβάλισαν καὶ καννιβαλίζουν τὴ Ρωμιοσύνη; Θὰ ἐμπνευστοῦμε ἀπὸ τὸ παράδειγμα τῶν Θρυλικῶν Προγόνων μας ποὺ εἶπαν στὴν τότε συγκυρία τὸ Μολὼν Λαβέ, τό ἤ τὰν ἤ ἐπὶ τᾶς, τὸ Ἐν τούτῳ Νίκα. Καὶ ἀπὸ τὸ παράδειγμα ἐκείνων ποὺ εἶπαν στὰ 1821 «ἐμεῖς ὅταν πήραμε τὰ ὅπλα εἴπαμε πρῶτα ὑπὲρ Πίστεως καὶ μετὰ ὑπὲρ Πατρίδος» καὶ στὰ 1940 τὸ ΟΧΙ στὸν Φασισμό, στὸ Ναζισμό καὶ στὶς σιδηρόφρακτες Ὀρδὲς τοῦ Ἄξονα!
Σήμερα τὰ Σχέδια κατὰ τοῦ Ἑλληνισμοῦ τὰ ὀνομάζουν «νέα κανονικότητα». Τότε ἦταν ὁ Ἀνθέλληνας Κίσινγκερ, σήμερα εἶναι ὁ «Φιλέλληνας» Ἀμερικανόσταλτος, Δοτός καὶ Ξενόφερτος Ἀρχηγὸς τῆς Ἀντιπολίτευσης, ποὺ μὲ τὸ ποὺ ἦλθε στὴν Ἑλλάδα δήλωσε: «Εἶμαι ὁμοφυλόφιλος, εἶμαι ὁ ἑπόμενος Πρωθυπουργὸς τῆς Ἑλλάδας καὶ τὸ πρόγραμμά μου ἔχει δύο προτεραιότητες: Τὸ Γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων – Υἱοθεσία παιδιῶν καὶ τὸ Χωρισμὸ Ἐκκλησίας Κράτους»!
Καὶ ἔκτοτε, συνεχῶς καὶ διαρκῶς παρουσιάζει τὸν ἑαυτό του ὡς πρότυπο νέου οἰκογενειάρχη, τῆς οἰκογένειας ἀποτελουμένης ἀπὸ τὸν ἴδιο, ἀπὸ τὸ σύντροφό του καὶ ἀπὸ ἕνα … σκύλο! Ἐμφανίζεται καλοντυμένος μὲ ἀνδρικὰ ροῦχα, ὅμως ἔτσι ποὺ τὸ πάει γρήγορα θὰ ἐμφανίζεται μὲ γυναικεῖα. Καὶ γιὰ νὰ τὸ ἐμπεδώσουμε καλύτερα μὲ τὴν πρώτη εὐκαιρία κάνει… γενέθλια στὸ σκύλο, κόβει τούρτα, καλεῖ τὰ κανάλια γιὰ νὰ δοῦμε μὲ πόση ὄρεξη τρώει ὁ σκύλος τὴν τούρτα! Καὶ μετὰ τὴν κοπή – γιορτὴ τῆς οἰκογενειακῆς τούρτας, ἀρχίζει νὰ ἐξαγγέλλει:
Τὴν ὑποχρεωτικὴ στράτευση τόσο τῶν ἀγοριῶν ὅσο καὶ τῶν κοριτσιῶν» («kathimerini», 14.7.2023)!
Τὴν ἐσωκομματική του καμπάνια ὑποσχόμενος μέσῳ βιντεοκλὶπ τήν «κατάργηση τῆς ὑποχρεωτικῆς θητείας στὸν στρατό» (29.8.2023)!
Τὴν «κοινωνικὴ θητεία» καὶ τῶν δύο φύλων μὲ «ἀμυντικὸ προσδιορισμό» (!), καθολικὴ δηλαδὴ στρατολογία (Αἰγάλεω, 21.9.2023)!
Τὸ «διαχωρισμὸ Κράτους – Ἐκκλησίας» (μὲ παύση τῆς… μισθοδοσίας τῶν Ἱερέων)!
Καὶ λίγο μετὰ σπεύδει στήν Κωνσταντινούπολη «νὰ ὑποβάλει τὰ σέβη του στὴν Αὐτοῦ Θειοτάτη Παναγιότητα, στόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο» (syriza.gr, 12.10.2023). Ἀλλὰ καὶ στὴν Ἀρχιεπισκοπὴ Ἀθηνῶν στὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμο.
Ταυτόχρονα μὲ ὅλα τὰ παραπάνω ἐξαγγέλλει τὸ «γάμο τοῦ ἀρχηγοῦ τῆς ἀξιωματικῆς Ἀντιπολιτεύσεως μὲ τὸν σύντροφό του στὶς Ἡνωμένες Πολιτεῖες», γεγονὸς ποὺ συνοδεύτηκε ἀπὸ τὴν πληροφορία ὅτι ὁ «γάμος» ἔγινε ἐσπευσμένα, γιὰ νὰ λάβει ἄδεια παραμονῆς στὴν Ἑλλάδα ὁ σύντροφός του καί γιὰ νὰ μπορεῖ νὰ ἐξαγοράσει τὴν στρατιωτική του θητεία ὁ Πρόεδρος τοῦ ΣΥΡΙΖΑ!
Στὴ συνέχεια ἐξαγγέλλει τό «ἀγροτικὸ πρόγραμμα τοῦ κόμματός του», ὄχι μὲ τὸν παραδοσιακὸ τρόπο ποὺ συνηθίζουν οἱ ἀρχηγοὶ τῶν κομμάτων, ἀλλὰ πηγαίνοντας στὰ μπλόκα τῶν ἀγροτῶν καὶ ἀνεβαίνοντας στὰ τρακτέρ. Κι ὅταν τὸν ρώτησαν, γιατί ἦλθε μόνος του στὰ μπλόκα καὶ δὲν πῆρε μαζί του καὶ τὸ σύντροφό του ἀπάντησε ὅτι ὁ σύντροφός του «ἔμεινε στὸ σπίτι γιὰ νὰ προσέχει τὸ σκύλο»!
Σπεύδει ἀπρόσκλητος στὴ συγκέντρωση στελεχῶν τοῦ κόμματός του μὲ ἀτζέντα «Πῶς θὰ φύγει ὁ Μητσοτάκης» – ἀλλὰ μὲ κρυφὴ ἀτζέντα «Πῶς θὰ φύγει ὁ Κασσελάκης»! Καὶ ὅταν οἱ σύνεδροι τὸν ἔκραξαν μὲ παρατεταμένες ἀποδοκιμασίες οὔ, οὔ, οὔ, ἔφυγε ἀπὸ τὴν πίσω πόρτα! Στὸ ἀλαλοὺμ ποὺ ἀκολούθησε σὲ ἀπάντηση τῆς κυρίας ἐκπροσώπου του «πῶς σᾶς φάνηκε ὁ νέος ἀρχηγός σας;», ἡ κυρία ἐκπρόσωπος ἀπάντησε: «Τὸν ἤπιαμε»!
Ἐκεῖ ὅμως ποὺ ὅλοι γελᾶνε εἶναι ἡ πρότασή του γιὰ πρόωρες ἐθνικὲς ἐκλογὲς καὶ μάλιστα μὲ διεθνεῖς παρατηρητές. Καὶ ἡ ἐξαγγελία του ὅτι ἦλθε ἀπὸ τὶς ΗΠΑ γιὰ νὰ ἀνανεώσει τὸ ΣΥ.ΡΙΖ.Α μὲ τὸ «νέο τρόπο ζωῆς» ποὺ ἐπαγγέλλεται! Ὅλα αὐτὰ ὁ τέως βουλευτὴς κ. Βαρεμένος τὰ σχολίασε μὲ δηκτικὸ τρόπο: «Φύγαμε ἀπὸ τὸ ΣΥ.ΡΙΖ.Α, γιατὶ ἐγκαίρως καταλάβαμε τὸ ρεζιλίκι τοῦ νέου ἀρχηγοῦ»!
Τελικὰ διέλυσε τὸ ΣΥ.ΡΙΖ.Α μὲ τὶς ἀτέλειωτες φλυαρίες καὶ τὶς συνεχεῖς ἀμφιταλαντεύσεις του, ὑποστηρίζοντας πότε τὴ σκληρὴ καπιταλιστικὴ ἀντίληψη γιὰ τὴν οἰκονομία καὶ τὴν ἐργατικὴ τάξη καὶ πότε καταγγέλλοντας τὴ ρύθμιση γιὰ τὰ μὴ κρατικὰ Πανεπιστήμια παρότι σπούδασε σὲ Ἀμερικανικὰ Πανεπιστήμια! Τὸ τελευταῖο διάστημα στὴν προσπάθειά του νὰ κάνει ἀντιπολίτευση ἔχει ἐντείνει τὴν ἀντιπολιτευτικὴ παρουσία του. Ὅπως ἦταν φυσικό, λοιπόν, αὐξήθηκαν καὶ οἱ γκάφες. Ἀναπόφευκτο, διότι ὁ Ἀρχηγὸς τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολίτευσης, δὲν ξέρει ἀπὸ πολιτική. Τέτοια ἐπιπολαιότητα σὲ παρόμοιας σοβαρότητας θέματα μόνον ἕνα πρᾶγμα σημαίνει: ὅτι ὁ Ἀρχηγός τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολίτευσης εἶναι πολὺ ἐπικίνδυνος γιὰ νὰ τὰ χειριστεῖ – ἀκόμη καὶ γιὰ νὰ ἀναφέρεται σὲ αὐτά! Γι᾽ αὐτὸ καὶ οἱ πιὸ στενοὶ συνεργάτες του ἀντιδροῦν ἔντονα μ᾽ αὐτὰ τὰ καμώματα τοῦ Ἀρχηγοῦ τους. Καὶ πολλοὶ τοῦ προτείνουν ἤδη νά… στρίψει διὰ τοῦ ἀρραβῶνος! Ἄλλοι πάλι τοῦ ἐπαναλαμβάνουν τὶς εὐχὲς ποὺ τοῦ ἔδωσαν, ὅταν ἔκοψε τὴν τούρτα στά… γενέθλια τοῦ σκύλου του: «Νὰ τὸν χαίρεσαι, Πρόεδρε. Καὶ τοῦ χρόνου στὸ Μαϊάμι»!
Καὶ ἐγὼ συμπληρώνω: «Ἦλθες, ἔκανες τὴ βρώμικη δουλειά, διέλυσες τὸ κόμμα σου, τώρα γύρνα πίσω στὶς ΗΠΑ! Ἔκανες τόσο κακὸ στὴν Ἑλλάδα μὲ τὶς ἠλιθιότητές σου καὶ μὲ τὸ κακὸ παράδειγμα ποὺ προβάλλεις, ποὺ δὲν θέλω οὔτε νὰ σὲ ξέρω, οὔτε νὰ λέω τὸ ὄνομά σου. Γι᾽ αὐτό, ὅταν ἀναφέρομαι σὲ σένα, λέω ὁ Ἀρχηγὸς τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολίτευσης. Καὶ νὰ ξέρεις ὅτι:
«σ᾽ αὐτὰ ἐδῶ τὰ μάρμαρα, κακιὰ σκουριὰ δὲν πιάνει!»
Αὐτὸς εἶναι ὁ νέος ἀρχηγὸς τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολίτευσης, ποὺ θέλει νὰ ἀποδεχθοῦμε τὴν ἁμαρτία ὡς κανονικότητα, τὴν ὁμοφυλοφιλία ὡς πραγματικότητα καὶ τὸ γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων ὡς λύση στὴν ἰσότητα καὶ στὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα! Μὲ τὸ ποὺ πάτησε στὴν Ἑλλάδα τὸ πόδι του συνεχῶς καὶ διαρκῶς ἐξαγγέλλει τόσο ἀντιφατικές, ἀνεδαφικὲς καὶ ἐξωπραγματικὲς θέσεις, ποὺ ὁδήγησαν στὴ διάσπαση – διάλυση τοῦ κόμματος τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολίτευσης!
Γιὰ τὴν ὅλη ἐμφάνιση, γιὰ τὶς θέσεις καὶ ἐξαγγελίες του ὁ ταλαντοῦχος Λάκης Λαζόπουλος σχολίασε: «Τώρα τὴ μαμὰ θὰ τὴ λέμε Μῆτσο, τὸν μπαμπὰ θὰ τὸν λέμε Κίτσο, τὴν γιαγιὰ Νίνα, τὸν παπποὺ Ἀσημίνα, τὸν προπάππο μου Λόλα, τὴν προγιαγιά μου Βιόλα»!
Μνήσθητί μου Κύριε καὶ θαυμαστὰ τὰ ἔργα Σου.
Καὶ συνεχῶς καὶ διαρκῶς διακηρύσσει ὅτι «ἡ ὁμοφυλοφιλία δὲν εἶναι θανάσιμος Ἁμαρτία». Ἀφοῦ λοιπὸν δὲ γνωρίζει τὴν Ἀλήθεια, θὰ τοῦ τὴν ποῦμε ἐμεῖς. Τοῦ λέμε λοιπὸν ὅτι ὁ «γάμος» μεταξὺ ὁμοφυλοφίλων – υἱοθεσία παιδιῶν εἶναι Ἀντισυνταγματικός, ἀπαράδεκτος, παράνομος καὶ ἀντιχριστιανικός, ὅπως διδάσκουν ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός, οἱ Ἅγιοί μας, οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, οἱ Ἱεράρχες μας, τὸ Ἅγιον Ὄρος, οἱ εἰδικοὶ καὶ ἔγκριτοι Καθηγητὲς καὶ Ἀκαδημαϊκοὶ Δάσκαλοι.
Ἰδοὺ τί ἀκριβῶς διδάσκουν:
Ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς μιλώντας γιὰ τὸ Γάμο ἀναφέρεται ξεκάθαρα, μόνο σέ ἑτερόφυλο γάμο καί παραπέμπει στήν ἀρχική Δημιουργία. Λέει: «οὐκ ἀνέγνωτε ὅτι ὁ ποιήσας ἀπ᾽ ἀρχῆς ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς; ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τόν πατέρα αὐτοῦ καί τήν μητέρα καί κολληθήσεται τῇ γυναικί αὐτοῦ, καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν; ὥστε οὐκ ἔτι εἰσὶ δύο, ἀλλὰ σὰρξ μία. ὃ οὖν ὁ Θεὸς συνέζευξεν, ἄνθρωπος μὴ χωριζέτω»[88].
Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ποὺ ἔφερε καὶ θεμελίωσε τὴ Χριστιανικὴ πίστη στὴν Ἑλλάδα, ὁλοκάθαρα καὶ σαφέστατα, σημειώνει: «Μὴν πλανιέστε, οὔτε πόρνοι, οὔτε εἰδωλολάτρες, οὔτε μοιχοί, οὔτε κίναιδοι, οὔτε ἀρσενοκοῖτες, οὔτε κλέφτες, οὔτε πλεονέκτες, οὔτε μέθυσοι, οὔτε κακολόγοι, οὔτε ἅρπαγες θά κληρονομήσουν τή βασιλεία τοῦ Θεοῦ[89]».
Ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος ἀποκαλεῖ τὸ σοδομισμό «ἀποκορύφωμα τῶν κακῶν», «τὸ κυριότερο μέρος τῆς συμφορᾶς», «ἰδιαίτερα ἀτιμωτικὸ πάθος», «φοβερὸ καὶ ἐπικατάρατο», «πάθος ποὺ ἀχρηστεύει τὸν ἄνθρωπο», «ἀφύσικη, παράνομη καὶ παράλογη διαβολικὴ ἐπιθυμία», ποὺ δὲν τὴν συναντᾶ κανεὶς οὔτε καὶ στὰ ζῶα, τοὺς δὲ κατεχόμενους ἀπ᾽ αὐτὸ «προδότες τῆς φύσεως».
Καί συνεχίζει: «Ἂν ὅμως περιγελᾶς, ἀκούγοντας γιὰ γέεννα, καὶ δὲν πιστεύεις, θυμήσου ἐκείνη τὴ φωτιὰ τῶν Σοδόμων[90]. Γιατὶ πραγματικὰ εἴδαμε καὶ στὴν παροῦσα ζωή, εἰκόνα τῆς γέεννας.
Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος[91]
… Στὸ θέμα τοῦ λεγομένου «πολιτικοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων», ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ὄχι μόνον δὲν μπορεῖ νὰ σιωπήση, ἀλλὰ πρέπει νὰ ὁμιλήση ἀπὸ ἀγάπη καὶ φιλανθρωπία σὲ ὅλους. Γι᾽ αὐτὸ ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στὴν πρόσφατη ἀπόφασή της μὲ ὁμόφωνο καὶ ἑνωτικὸ τρόπο, γιὰ λόγους τοὺς ὁποίους αἰτιολόγησε, δήλωσε ὅτι «εἶναι κάθετα ἀντίθετη πρὸς τὸ προωθούμενο νομοσχέδιο».
Καὶ αὐτὴ ἡ σαφὴς ἀπόφασή της στηρίζεται στὸ ὅτι «οἱ ἐμπνευστὲς τοῦ νομοσχεδίου καὶ οἱ συνευδοκοῦντες σὲ αὐτὸ προωθοῦν τὴν κατάργηση τῆς πατρότητας καὶ τῆς μητρότητας καὶ τὴν μετατροπή τους σὲ οὐδέτερη γονεϊκότητα, τὴν ἐξαφάνιση τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων μέσα στὴν οἰκογένεια καὶ θέτουν πάνω ἀπὸ τὰ συμφέροντα τῶν μελλοντικῶν παιδιῶν τὶς σεξουαλικὲς ἐπιλογὲς τῶν ὁμοφυλοφίλων ἐνηλίκων».
Ἐπί πλέον, ἡ θέσπιση τῆς «υἱοθεσίας παιδιῶν» «καταδικάζει τὰ μελλοντικὰ παιδιὰ νὰ μεγαλώνουν χωρὶς πατέρα ἤ μητέρα σὲ ἕνα περιβάλλον σύγχυσης τῶν γονεϊκῶν ρόλων», ἀφήνοντας δὲ ἀνοικτὸ παράθυρο γιὰ τὴν λεγόμενη «παρένθετη κύηση», ποὺ θὰ δώση κίνητρα «γιὰ τὴν ἐκμετάλλευση εὐάλωτων γυναικῶν» καὶ ἀλλοίωση τοῦ ἱεροῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας.
Σημειώσεις:
[88] Ματθ. ιθ´, 4-6. [89] Α´ Κορ. 6, 9-11. [90] Γέν. 19, 12-30. [91] Για το πλῆρες κείμενο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἴδετε Ἐγκύκλιο τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μὲ ἀριθμό 3085/29.1.2024.




