Οἱ παπικοὶ τῆς Γαλλίας διεμαρτυρήθησαν διὰ τὰ ἀντιχριστιανικὰ μηνύματα τῆς τελετῆς ἐνάρξεως τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων εἰς τὸ Παρίσι. Πρὶν συνεργασθοῦν δὲν ἠρώτησαν διὰ τὸ περιεχόμενον; Μήπως οἱ ἴδιοι μὲ τὰ σκάνδαλα ἔπληξαν περισσότερον τὸν χριστιανισμόν; Παραθέτομεν τὸ κείμενον:
«Ἐνόψει τῶν ἀγώνων τοῦ Παρισιοῦ τὸ ἔργο «Ἱερὰ Παιχνίδια» ἔχει κινητοποιήσει γιὰ σχεδὸν τρία χρόνια πολλοὺς Καθολικοὺς ποὺ συγκεντρώθηκαν, γιὰ νὰ μοιραστοῦν τὸν ἀθλητικὸ ἐνθουσιασμὸ γύρω ἀπὸ τοὺς ἀγῶνες τοῦ Παρισιοῦ, ἕνα ὑπέροχο γεγονὸς ποὺ διοργανώνει ἡ χώρα μας.
Τὴν περασμένη ἑβδομάδα, μὲ χαρὰ διοργανώσαμε καὶ τὴν ἐναρκτήρια λειτουργία τῆς Ὀλυμπιακῆς ἐκεχειρίας παρουσίᾳ πολλῶν θρησκευτικῶν, πολιτικῶν καὶ ἀθλητικῶν προσωπικοτήτων.
Πιστεύουμε ὅτι οἱ ἀξίες καὶ οἱ ἀρχὲς ποὺ ἐκφράζονται καὶ διαδίδονται ἀπὸ τὸν ἀθλητισμὸ καὶ τοὺς Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες συμβάλλουν σὲ αὐτὴ τὴν ἀνάγκη γιὰ ἑνότητα καὶ ἀδελφότητα ποὺ τόσο πολὺ χρειάζεται ὁ κόσμος μας, μὲ σεβασμὸ στὶς πεποιθήσεις ὅλων, γύρω ἀπὸ τὸν ἀθλητισμὸ ποὺ μᾶς ἑνώνει καὶ παράγει τὴν εἰρήνη στὰ ἔθνη καὶ τὶς καρδιές τους.
Ἡ τελετὴ ἔναρξης χθές, προσέφερε σὲ ὅλον τὸν κόσμο ὑπέροχες στιγμὲς ὀμορφιᾶς, χαρᾶς, πλούσιες σὲ συναισθήματα παγκοσμίως.
Ὅμως, δυστυχῶς, ἡ ἴδια τελετὴ περιλάμβανε καὶ σκηνὲς χλευασμοῦ τοῦ Χριστιανισμοῦ, γιὰ τὶς ὁποῖες λυπούμαστε βαθιά.
Εὐχαριστοῦμε τὰ μέλη ἄλλων θρησκειῶν ποὺ ἐξέφρασαν τὴν ἀλληλεγγύη τους.
Σήμερα, σκεφτόμαστε ὅλους τοὺς χριστιανοὺς σὲ ὅλες τὶς ἠπείρους τοῦ κόσμου ποὺ πληγώθηκαν ἀπὸ αὐτὲς τὶς σκηνές.
Πρέπει νὰ καταλάβουν ὅτι ἡ ὀλυμπιακὴ γιορτὴ ἐκτείνεται πέρα ἀπὸ τὶς ἰδεολογικὲς προκαταλήψεις λίγων καλλιτεχνῶν.
Ὁ ἀθλητισμὸς εἶναι μία ὑπέροχη ἀνθρώπινη δραστηριότητα ποὺ εὐφραίνει βαθιὰ τὶς καρδιὲς τῶν ἀθλητῶν καὶ τῶν θεατῶν.
Ὁ Ὀλυμπισμὸς εἶναι ἕνα κίνημα ποὺ ὑπηρετεῖ τὴν πραγματικότητα τῆς ἑνότητας καὶ τῆς ἀδελφότητας.
Θέση στὸν ἀγωνιστικὸ χῶρο ἂς φέρει ἡ ἀλήθεια, ἡ παρηγορία καὶ ἡ χαρὰ σὲ ὅλους.
Πάντως, τὸ σκεπτικὸ τῶν διοργανωτῶν ἦταν νὰ ἀναδείξουν τὴν νυχτερινὴ ζωὴ τοῦ Παρισιοῦ καὶ ταυτόχρονα νὰ ἀποδείξουν ὅτι ἡ γαλλικὴ πρωτεύουσα εἶναι ἕνας τόπος, ἀνεκτικότητας, εὐχαρίστησης καὶ ἀνατροπῆς.
Ἀπὸ τὴν ἄλλη, κάποιοι σημειώνουν ὅτι δὲν πρόκειται γιὰ ἀναπαράσταση κάποιου ἱεροῦ βιβλίου ἢ εἰκόνας ἀλλὰ ἑνὸς καλλιτέχνη ποὺ φαντάστηκε πῶς θὰ ἦταν ὁ μυστικὸς δεῖπνος».




