Ἔκδικος καί τιμωρός. Ἀντέρως, Ἀλάστωρ, Ἀλητήριος, Ὀλέθριος
Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κοσμίδης
Ἀποστολικά ἐντάλματα
Διακοπή σχέσεων: «… εἰ δέ τις οὐχ ὑπακούει τῷ λόγῳ ἡμῶν διὰ τῆς ἐπιστολῆς͵ τοῦτον σημειοῦσθε͵ μὴ συναναμίγνυσθαι αὐτῷ͵ ἵνα ἐντραπῇ· καὶ μὴ ὡς ἐχθρὸν ἡγεῖσθε͵ ἀλλὰ νουθετεῖτε ὡς ἀδελφόν.» (Θεσ. γ’ 14).
«… μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε·» (Β’ Ἰωάν. ζ’3-4)
Παράφρασις: … Ἐάν δέ κάποιος πιστός, δέν ὑπακούει στόν λόγο τόν Ἀποστολικό, τόν ἀναφερόμενο στήν ἐπιστολή μας, αὐτόν νά τόν σημειώνετε καί νά τόν καταγράφετε. Νά μή ἔχετε καμιά ἐπικοινωνία μαζί του, ὥστε νά ἐντραπῆ. Νά μή τόν θεωρεῖτε ὡς ἐχθρό σας, ἀλλά νά τόν νουθετεῖτε σάν ἀδελφό σας.
Νά μή τόν δεχώσαστε στό σπίτι σας καί οὔτε νά τόν χαιρετᾶτε.
Α. ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
Σημειώσατε, προσκαλέσατε εἰς μετάνοιαν
Ἐπειδή ὁ Κύριός μας, μᾶς προσκαλεῖ νά σημειώνουμε τούς Χριστιανούς πού ἀπιστοῦν καί ἐνεργοῦν ἔργα δυσσεβείας, εἴμεθα ὑποχρεωμένοι νά ἐκτελέσουμε τό ἀνάλογο. Ἀναφερόμεθα εἰς τούς Βουλευτές, πού θά ὑπερψηφίσουν τον “Ἀντιγάμο” τῆς χυδαιότητος τῶν ΛΟΑΤΚΙ.
Παραθέτουμε δέ, τόν πλήρη κατάλογο ἀνά περιφέρεια καί κομματικό σχηματισμό. Καί ἐπάνω σ’ αὐτόν νά καταγράψετε τούς συντελεστές τοῦ “Λοατκισμοῦ”.
Ὡς γνωστόν, ὁ ὅρος ἁμαρτία φέρει τριπλό χαρακτήρα: Ἐνημερωτικό, Ἀπαγορευτικό καί στό τέλος, Τιμωρητικό.
Κατάλογος εἰς τό εἰκονοστάσι
Ὁ, ἐκ τῶν ἑπτά σοφῶν τῆς Ἀρχαιότητος, ὁ Κλεόβουλος ὁ Ρόδιος διατείνεται πώς: ᾿Ιδανική Πολιτεία εἶναι ἐκείνη, στήν ὁποία οἱ πολίτες φοβοῦνται περισσότερο τίς κατηγορίες παρά τίς τιμωρίες. (Κέντρο κρίσεως ἡ δικαιοσύνη).
Προτρέπουμε τούς Πιστούς, νά ἐκτυπώσουν τόν κατάλογο, λαμβάνοντάς τον ἀπό τήν ἱστοσελίδα μας.
Ὡστόσο, νά μή τόν τοποθετήσετε στό μαξιλάρι τους, νά “κοιμᾶται” μαζί σας, καί νά λησμονηθῆ. Ἀλλά στό Εἰκονοστάσι νά φωτίζεται καί νά λιβανίζεται. Καί στή δεδομένη στιγμή, νά τόν ἀνασύρετε καί νά τόν ἐνεργοποιήσετε δεόντως.
Στήν Ἐκκλησιά στά εἰκονίσματα, μαζί μέ τίς Ἅγιες εἰκόνες καί τά δοξασμένα ὅπλα τῶν Ἡρώων μας, γιά νά “λειτουργεῖται”, τιθέμενο στήν δικαιοκρισία τοῦ Θεοῦ.
Β. ΥΒΡΙΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ
Ὕβρις, ἐπιτίμια
Κατά τούς ἀρχαίους ὑφίσταται, ὁ ἀταλάντευτος κύκλος τῆς καταπτώσεως τοῦ ὑπερηφάνου: Ὕβρις (ἀλαζονική στάσις)→ Ἄτη (θόλωμα, τύφλωσις τοῦ νοῦ) → Νέμεσις (νέες ὕβρεις, μεγάλη ἀνοησία, τιμωρία γιά ἀνίερες πράξεις) → Τίσις (συντριβή, καταστροφή, χρόνιο ἤ αἰώνιο μαρτύριο).
Κατά τίς Ἁγ. Γραφές, ἀνακύπτουν “Ἐπιτίμια”, μά καί “Ἀντι-επιτίμια” καί “Προ-επιτίμια”.
Ἀνακύπτουν ψηφοφόροι ἤρεμοι «τιμωροί». Καί πλήττουν κυρίως αὐτούς πού κινοῦνται δουλικά πρός τό “Σύστημα”.
Τιμωρία ἀνάλογος τοῦ παραπτώματος
Τόσον ὁ Κύριος, ὅσον καί ὁ εὐσεβής λαός, θά ἀποδώσουν τήν δέουσα τιμωρητική καί ἀντιτιμητική ποινή καί ἀνάλογα μέ τό μέγεθος τοῦ μεγίστου Ἀντεθνικοῦ καί Ἀντιχριστιανικοῦ ὀλισθήματος.
-«Γιά ποιό λόγο ὁ Κύριος προλέγει τίς ἁμαρτίες πού πρόκειται νά ἐπιβάλλῃ;
-Γιά νά μή ἐπιβάλλη τίς τιμωρίες, τίς ὁποῖες προλέγει» (Ἰωάννης Χρυσόστομος).
Ἡ προφητεία γίνεται, γιά νά μή πραγματοποιηθῆ, ἀφοῦ τό Ἔλεος τοῦ Θεοῦ προτιμᾶ νά ἐκθέση τόν Προφήτη του, παρά νά τιμωρήση τόν μετανοήσαντα ἄνθρωπο.
Συνετά, ἱκετεύουμε τόν Κύριο: «Κύριε κάνε τό χέρι μας, ἐλαφρότερο στήν τιμωρία καί ἁπαλώτερο στό χάδι».
Παρά ταῦτα, ἄς μή διαφεύγη, σέ αὐτούς, πού δέν διαθέτουν αἰδῶ, μετάνοια καί σοβαρότητα πώς: «Τό τόξον αὐτοῦ ἐνέτεινε (ὁ Κύριος) καί ἡτοίμασεν αὐτό. Καί ἐν αὐτῷ ἡτοίμασε σκεύη θανάτου, τά βέλη αὐτοῦ τοῖς καιομένοις ἐξειργάσατο. Ἰδού ὠδίνησεν ἀνομίαν, συνέλαβε πόνον καί ἔτεκεν ἀδικίαν» (Ψαλμ. ζ’ 7-14).
Αὐτοκαταστρέφονται
Μία προσευχή:
-»Κύριε, αὐτοί οἱ ἄνθρωποι εἶναι κακοί. Χάλασέ τους τό σπίτι».
-»Ὄχι. Ἐγώ δέν κάνω ποτέ κακό.
-Ἀλλά, αὐτοί ἐπειδή ἔχασαν τό μυαλό τους, αὐτό δουλεύει στό κακό καί γιά τό κακό. Γι’ αὐτό τό λόγο θά τό καταστρέψουν μόνοι τους καί μάλιστα μέ πολύ πάταγο».
Προφανῶς, δέν τιμωρεῖται κάποιος γιά τίς ἁμαρτίες του, ἀλλά ἀπό τίς ἁμαρτίες του.
Ὁ Θεός, δημιουργεῖ γρήγορα, μά καταστρέφει ἀργά.
Ὁ ἄνθρωπος δημιουργεῖ ἀργά, μά καταστέφει γρήγορα.
Ὁ Θεός, συγχωρεῖ γρήγορα, μά τιμωρεῖ ἀργά.
Ὡστόσο, σέ ἐξαιρετικές περιπτώσεις, ὁ Θεός τιμωρεῖ τόν ἐγωϊσμό καί τήν εἰρωνεία κατά τῆς Ἐκκλησίας μέ ἄμεσο τρόπο. Ἤδη, μετά ἀπό τά ἐκτρωματικά ἐμβόλια, καί μέ τίς σημερινές ἀθλιότητες ἤδη ἄρχισαν νά πέφτουν τά πνευματικά πρόστιμα.
Γιά τούς ἀπίστους, μνημονεύουμε πώς, οἱ ἀρχαῖοι μας Πρόγονοι, ἐκτός ἀπό τόν θεό Ἔρωτα, ἀναπαριστοῦσαν μέ βδελυγμία καί τόν “Ἀντέρωτα”. Ἐπεξηγοῦσαν δέ πώς, “Ἀντέρως Ἀλάστωρ”», ἤγουν, Ἀλητήριος καί Ὀλέθριος.
Τιμωρία ἀνάλογος τοῦ παραπτώματος
Σημειωτέον πώς, τό κήρυγμα τῶν Προφητῶν καί τῶν Πατέρων, στηρίζεται στήν «προφητική θεώρησι τῆς ἱστορίας», σύμφωνα μέ τήν ὁποία ὁ Θεός, ὡς Κύριος τῆς Ἱστορίας, τιμωρεῖ ὅσους στηρίζονται στήν ὠμή βία, καί δέν ἐπιτρέπει τό κακό νά θριαμβεύση καί νά ἀνατρέψη τό Θεῖο Σχέδιο γιά τήν σωτηρία. Ἀλλά καί γιά τήν πορεία τῆς ἀνθρωπότητος σήμερα.
«Ὁ Θεός περιμένει ὑπομονετικά τά κακά ἔθνη, ὥστε νά φθάσουν στό ὑπέρτατο βαθμό τῆς ἁμαρτίας, γιά νά τά τιμωρήση. Ἐμᾶς μᾶς τιμωρεῖ, πρίν φθάσουμε στό ἀποκορύφωμα τῆς ἁμαρτίας μας καί ἔτσι μᾶς ἐπαναφέρει στήν μετάνοια καί στόν ὀθρό δρόμο.
Ἔτσι ὁ Κύριος, ποτέ δέν ἀποσύρει τήν εὐσπλαγχνία του ἀπό ἐμᾶς, ἀκόμη καί ὅταν μᾶς τιμωρεῖ μέ συμφορές, δέν ἐγκαταλείπει τελείως τό λαό Του». (Β’ Μακκαβ. στ’ 14-15).
Ὁ Ἡσαΐας τονίζει πώς εἶναι ὑψωμένο τό τιμωρητικό Χέρι τοῦ Θεοῦ. «… Ἐν χειρί ὑψηλῇ…» (Ἡσ. ε’ 25, θ’ 11, 16, 20, ι’ 4)
Πνευματικός καί μυστικός Νόμος
Ἡ Φιλοκαλία καί οἱ Θεοφόροι Πατέρες, ἀναφέρουν ὅτι στή ζωή μας ἐφαρμόζεται πάντοτε ὁ λεγόμενος “Πνευματικός Νόμος”, πού κινεῖται εἰς “Κλειστούς Kύκλους” καί κατά τήν κατάλληλο στιγμή, τιμωρεῖ δικαίως τούς ἐνόχους. Ἁπλῶς ἐμεῖς δέν γνωρίζουμε πόσο χρόνο διαρκεῖ ὁ κάθε κύκλος, προκειμένου νά ὁλοκληρωθῆ.
Ὑπάρχει καί ὁ “Μυστικός Νόμος”, πού ἀναφέρει πώς, τό κακό, στήν ἀρχή μοιάζει νά θριαμβεύη καί νά εἶναι ἀήττητο. Στή συνέχεια, πάντοτε, καταστρέφεται καί κατακρημνίζεται στά βάραθρα τῆς κολάσεως.
«Γνῶτε ἔθνη καὶ ἡττᾶσθε͵ ἐπακούσατε ἕως ἐσχάτου τῆς γῆς͵ ἰσχυκότες ἡττᾶσθε· ἐὰν γὰρ πάλιν ἰσχύσητε͵ πάλιν ἡττηθήσεσθε. καὶ ἣν ἂν βουλεύσησθε βουλήν͵ διασκεδάσει Κύριος͵ καὶ λόγον ὃν ἐὰν λαλήσητε͵ οὐ μὴ ἐμμείνῃ ὑμῖν͵ ὅτι μεθ΄ ἡμῶν Κύριος ὁ Θεός» (Ἡσ. η’ 9-10).
Καβαλλοῦν τό καλαμάκι, βίος ἀβίωτος
Ἡ ἀτιμωρησία κάνει τούς ἐξουσιαστές νά καβαλλήσουν τό καλαμάκι.
Κύριε, «Πραγματικά ἡ δύναμίς Σου εἶναι ἡ πηγή τῆς δικαιοσύνης Σου καί ἐπειδή κυριαρχεῖς ἐπάνω σέ ὅλα, αὐτό σέ κάνει νά δείχνης ἐπιείκεια.
Ἐκδηλώνεις τή δύναμί σου ἐνάντια μόνον σ’ αὐτόν πού ἀμφισβητεῖ τήν τελειότητά της καί τιμωρεῖς αὐτούς πού τήν γνωρίζουν ἀλλά Σοῦ ἀντιστέκονται» (Σοφ. Σολ. ιβ’ 16-17, Βιβλικῆς).
«Ἄκου ἀσήμαντε ἄρχοντα, μικρό ζαβό “Μετα-ανθρωπάκι”, θά φύγης ἀνέορτος πρίν νά ἀλλάξη ἡ βάρδια, μαζί μέ τούς ὑπολοίπους δούλους.
Εἶσαι ἀπομεθυσμένος ἀπό τήν ἐξουσία, στή χώρα πού γέμισε ἴσκιους. Σέ κτύπησε ἡ Ἄτη καί νυκτολαλοῦν γύρω σου οἱ κόρακες.
Εἶσαι ἕνας “Θερσίτης” ἀπό τό ἀποδιαλόγι τῆς ντροπῆς πού λυπημό δέν θά βρῆ».
Αὐτός, «Ἐνεδύθη τήν κατάρα, ὅπως τό ροῦχο του, ἄς μπῆ αὐτή μέσα του, σάν τό νερό καί τό λάδι ἄς μείνη ἐπάνω του» (Ψαλμ. 108, 18-19).
Ἔκδικος, Ἐκδικητής
Μερικοί ἄρχοντες κάνουν «ἔγκλημα καί κοροϊδία». Κοροϊδεύον τό λαό, ἀλλά θά ἐπέλθη μετά τό ἔγκλημα καί ἡ τιμωρία.
Θά ἐμφανισθῆ “Ἔκδικος”, ἐκδικητής, ἐκδικητικός, τιμωρός.
Μέχρις τίς εὐρωεκλογές τόν Ἰούνιο τοῦ 2024, ὁ βίος τῶν βουλευτῶν, ὑποστηρικτῶν τῶν ΛΟΑΤΚΙ, θά τούς γίνη βίος ἀβίωτος. Κατά τήν 25η Μαρτίου, τήν Μ. Παρασκευή, σέ κάθε θρησκευτική ἑορτή, καί σέ κάθε μυστήριο, κηδεία, γάμο κ.τ.λ., θά νιώσουν τήν περιφρόνησι, τήν ἀγανάκτησι καί τήν εἰρωνεία τοῦ εὐλαβοῦς λαοῦ μας.
Νά ἐνθυμηθοῦμε, πώς, μέ τά ἐπάρατα μνημόνια, τοποθετοῦσαν κάγκελλα καί φράκτες στό Σύνταγμα, γιά νά τούς προφυλάξουν ἀπό τόν ἐξαγριωμένο λαό μας.
Γ. ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
Κατάλογος
Ἐφημερίδες παρουσιάζουν τὴν πρόθεση ψήφου τῶν Βουλευτῶν τῆς Νέας Δημοκρατίας. Προφανῶς, πρέπει νὰ γνωρίζη κανεὶς ὅτι τὰ δημοσιεύματα αὐτὰ ὄχι μόνον δὲν ἀναδεικνύουν τὶς φοβερὲς πιέσεις ποὺ ἀσκοῦνται, γιὰ νὰ ὑποχρεώσουν κάποιους νὰ ὑπερψηφίσουν, ἀλλὰ ἐπιπλέον παρουσιάζουν ὅσο τὸ δυνατὸν μεγαλύτερη τὴν πτέρυγα τοῦ «ΝΑΙ», γιὰ νὰ στηρίξουν τὸν κ. Μητσοτάκη. Ἀκόμη καὶ ὑπὸ αὐτὲς τὶς συνθῆκες τὸ 1/3 τῶν Βουλευτῶν δηλώνει εὐθέως τὴν ἀντίθεσή του. Οἱ πολίτες ἔχουν τὸ δημοκρατικὸ δικαίωμα νὰ διαμηνύσουν στοὺς Βουλευτὲς τους ἂν συμφωνοῦν ἢ ὄχι μὲ τὴ στάση τους. Ἀναλυτικά:
ΝΑΙ / ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: Δημήτρης Ἀβραμόπουλος, Εἰρήνη Ἀγαπηδάκη, Χριστίνα Ἀλεξοπούλου, Λευτέρης Αὐγενάκης, Διονυσία Αὐγερινοπούλου, Δημήτρης Βαρτζόπουλος, Ἀπόστολος Βεσυρόπουλος, Σοφία Βούλτεψη, Γιῶργος Βρεττάκος, Γιάννης Βρούτσης, Ἄδωνις Γεωργιάδης, Γιῶργος Γιάννης, Ἀγγελικὴ Δεληκάρη, Νίκος Δένδιας, Χρίστος Δήμας, Ἄννα Εὐθυμίου, Σοφία Ζαχαράκη, Χάρης Θεοχάρης, Μίκα Ἰατρίδη, Θανάσης Καββαδᾶς, Δημήτρης Καιρίδης, Νικήτας Κακλαμάνης, Σταῦρος Καλαφάτης, Χρῆστος Καπετάνος, Παναγῆς Καππάτος, Κώστας Καραμανλής, Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη, Σίμος Κεδίκογλου, Σταῦρος Κελέτσης, Νίκη Κεραμέως, Κώστας Κεφαλογιάννης, Ὄλγα Κεφαλογιάννη, Βασίλης Κικίλιας, Γιῶργος Κοτρωνιᾶς, Νεοκλὴς Κρητικός, Λευτέρης Κτιστάκης, Κωνσταντῖνος Κυρανάκης, Σπύρος Κυριάκης, Στάθης Κωνσταντινίδης, Γιῶργος Κώτσηρας, Γιῶργος Κωτσός, Μακάριος Λαζαρίδης, Βαγγέλης Λιάκος, Μιχάλης Λιβανός, Γιάννης Λοβέρδος, Ἰωάννα Λυτρίβη, Ζέττα Μακρῆ, Ἄννα Μάνη Παπαδημητρίου, Ἀλέξανδρος Μαρκογιαννάκης, Δόμνα Μιχαηλίδου, Κατερίνα Μονογυιοῦ, Ντόρα Μπακογιάννη, Ἀναστάσιος Μπαρτζώκας, Ἀνδρέας Νικολακόπουλος, Βασίλης Οἰκονόμου, Θωμαΐς Οἰκονόμου, Νίκος Παναγιωτόπουλος, Θανάσης Παπαθανάσης, Νίκος Παπαθανάσης, Κατερίνα Παπακώστα, Σταῦρος Παπασωτηρίου, Γιάννης Παππᾶς, Θεοφάνης Παππᾶς, Κυριάκος Πιερρακάκης, Γιάννης Πλακιωτάκης, Ἕλενα Ράπτη, Ζωὴ Ράπτη, Μάξιμος Σενετάκης, Ἀσημίνα Σκόνδρα, Κώστας Σκρέκας, Θόδωρος Σκυλακάκης, Μαρία Σούκουλη, Βασίλης Σπανάκης, Ἀριστοτέλης Σπάνιας, Γιῶργος Σταμάτης, Χρῆστος Σταϊκούρας, Διονύσης Σταμενίτης, Χρῆστος Στυλιανίδης, Μαρία Συρεγγέλα, Νίκος Ταγαρᾶς, Κωνσταντῖνος Τασούλας, Χρῆστος Τριαντόπουλος, Κώστας Τσιάρας, Σπύρος Τσιλιγγίρης, Βασίλης Ὑψηλάντης, Φίλιππος Φόρτωμας, Ἰάσoνας Φωτήλας, Τάσος Χατζηβασιλείου, Διονύσης Χατζηδάκης, Κωστὴς Χατζηδάκης, Μαρία Νεφέλη Χατζηιωαννίδου, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
OXI: Γιάννης Ἀνδριανός, Φωτεινὴ Ἀραμπατζῆ, Κώστας Βλάσης, Βασίλης Γιόγιακας, Κώστας Γκιουλέκας, Θανάσης Δαβάκης, Κώστας Καραγκούνης, Ἄννα Καραμανλῆ, Θεόδωρος Καράογλου, Δημήτρης Κούβελας, Ἀνδρέας Κατσανιώτης, Γιάννης Λαμπρόπουλος, Θεόφιλος Λεονταρίδης, Περικλῆς Μαντᾶς, Φώντας Μπαραλιάκος, Γιάννης Πασχαλίδης, Θάνος Πλεύρης, Μάριος Σαλμᾶς, Ἀντώνης Σαμαρᾶς, Εὐριπίδης Στυλιανίδης, Μάξιμος Χαρακόπουλος, Μίλτος Χρυσομάλλης.
ΟΧΙ / ΑΠΟΧΗ: Λάκης Βασιλειάδης, Γιῶργος Βλάχος, Θανάσης Καββαδᾶς, Γιῶργος Καρασμάνης, Μαρία Κεφάλα, Γιάννης Κεφαλογιάννης, Μανώλης Κόνσολας, Σπύρος Κουλκουδίνας, Δημήτρης Κυριαζίδης, Χρῆστος Μπουκῶρος, Γιῶργος Στέλιος, Χριστόδουλος Στεφανάδης.
ΑΠΟΧΗ: Νίκος Βλαχάκος, Μάκης Βορίδης, Γιῶργος Γεωργαντᾶς, Γιάννης Καλλιάνος, Δημήτρης Καλογερόπουλος, Κώστας Κατσαφάδος, Μᾶρκος Καφοῦρος, Χρῆστος Κέλλας, Κώστας Κεφαλογιάννης, Δημήτρης Μαρκόπουλος, Νότης Μηταράκης, Γιάννης Μπούγας, Γιάννης Οἰκονόμου, Στέλιος Πέτσας, Ἄγγελος Συρίγος.